Elmina, Città, castello, Ghana: Guide

Un portu pesciu di a pesca in Ghana, a Elmina hè una frequenza populari di a più turistica itineraria turistica. U so nomu da u malugenu portughese di a regione, Da Costa di u Mina d'Ouro , o "A costa di i mines d'oru". L'attrazioni staru di a citadina hè u Castellu di San Giorgio, un antrapostu postu di u travagliu slave di l'Atlànticu più comunale chjamatu solu com'è u Castellu d'Elmina. Eppuru, quelli chì anu tempu u tempu trovu chì ci hè più à Elmina ca u so passu tràgicu.

Elmina Castle

Elmina Casteddu hè designatu com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO da a so impurtanza per contarlle a storia di u rolu di l'Africa Occidentali in u sviamentu di u situ di l'Atlànticu . Cumminita da u portughese in u 1482, hè stata creata unu di i più antichi edificazioni europei à u Sud di u Sahara. U settore di u cummerciu chì hè crisciutu à u casteddu induce ore in u primu centru primu, ma di u XVII seculu, u casteddu era una stazzione chjave di ospiti per i esclaves accaduti in l'Africa occidentale. Da queste, anu speduti in prighjò in tuttu u Novu Munnu.

Oghje, i visitori puderanu gira u castellu nantu à i so propiu o cù una guida. I guida spiecanu a storia di a tradizione schiaviva, spargugliera induve l'esiliu di Elmina Castle venenu, è duv'elli allora finiscinu. In u ziegnu di u castellu, un ambientu palpabbli di u pardimentu umanu sempre pruspere, è a maiò parte di i visitori trovani u percorsu prufessiunale. Pudete ancu guverddu in a "Porta di No Riturnà" - un portali in i mura di u casteddu induve i servitori s'abbianu à i barche è purtatu à i navi di u slave offshore.

U Mercatu di pisci

Dopu, u mercado di pesce d'Elmina furnisce una dosa necessaria di sunshine è culore. À dirittu à l'estremu u casteddu, unipochi barche di pesca tradiziunali, o pirogui , pugna à e costi di a laguna Benya. Questi pittori pittoresca sò dipinti cù cunvegni biblica è di dicimenti witty, è guverniatu da i pescheri muscelli in cammimi di futboli di futboli.

Dopu d'ori passati in mare, arrivanu a casa à l'applausi di i ghjovani omini è di e donne chì eranu nantu à u ponte nantu à a laguna. I pruduttori di i trasporti di caccia di calamar friddu, crostavvi è pesci à u mercatu, equilibrendu ingèndusi in i so capi.

I visitori sò piacevuli à vede è piglià fotografia cum'è a catene hè vindutu, affumicate in rachi enormi, o salitu è ​​seccu. Malgradu l'arricchinu forti di pisci, u marcatu hè mantatu boni puri. Enormi tzii di ghiacciuni sò scraped to create shavings, chì sò sottumessi nantu à u pezzu per mantene fresche. Quandu avete infunditatu in u fugliu, hè pussibule attraversà carpinteri crafting new pirogues , i so casti massulati esposti cum'è l'ossi di i balenii giganti. I carpinteri vivenu in chjassi ghjochi da i so attelli di campagni.

A scena hè tuttu cummossa di a vita, di a bona natura, di travagliu è di culore, chì serve com'è un antidotu adattatu à u castellu è i so sfumature di vittime di scrittura longu. Sì avete furtunatu cù u vostru timing, pudete ancu vede u gruppu di percussioni lucali è di ballu chì pruteggianu ogni ghjornu dopu à 5:00 p.m. à un patio adjacente à u casteddu.

Elmina Town Center

In più di u mercatu, i barche di pisci è l'applausi accunsente, un ponte vene à u centru di a cità.

I riti di Elmina sò rivenuti da l'architettura coloniali è adurnatu cù stati persunanti chì custruìanu l'organizazioni di l'Asafo di u XVIII sèculu. L'Asafu eranu i cumpagni militari custanti di e cumpagnie di i persunanti nativi di Fante. Tutti avianu u so propiu bastimentu in a cità, identificata da banderini unique è stati grandi chì representanu figuri religiose o mìticu assuciati à a cumpagnia.

Elmina Java Museum

In apertura in u 2003, u museu Elmina Java hè dedicatu à a storia di a regione di Belanda Hitam , un gruppu di suldati nattivi recluitu da coloniali in l'Exèrcitu Reali Indi d'Olanda. U nomu di Belanda Hitam traduce da l'Indonesianu per "Dutchmeni", è i recrutati ghjèranu imprudati in u Sumatra meridionale. Disghjunate in u museu sò bè ​​cundutu è includenu cullizzioni di vestiti autèntici è diurnità pertenuti di recluti di Elmina.

Fort St. Jago

In cima di u muntagne ghjè direttamentu di u Castellu d'Elmina, puderà vede un edifici cumminatu cumu chjamatu Fort St. Jago o Fort Coenraadsburg. U forte era custruitu da i Dutch in u 1652 pè prutege u casteddu da l'attaccu. In u 1872, u forte è a Costa Gold Coast di u Dutch allu eranu ceduti à i britannichi, chì facianu assai fortifiche di a struttura originale. Oghje, u forte mantene in un clima relativamente bellu. Hè apertu à i visitori trà 9:00 a.m. è 4:30 a tutti i ghjorni.

Dove si mantenenu in u Cirque Elmina

Situatu quasi 13 chilometri / 8 chilometri à l'ouest de Elmina, KO-SA Beach Resort pruponi una bona natazioni, un grande alimentu è un uttellu maravigliu cù un puntu ravellu. L'altri chjassi individuali sò decorati cù una culori, cù i so cumpagnie affininatu è i toitets compost destinati à beneficià l'ambiente. Una baia naturali permette a natura sicura, chì hè rara in queste parti. Pudete per relaxà nantu à a spiaggia o in hamacas in i jardini, pigliate lezioni di battaglia o caminate per ora nantu à a spiaghja.

Elmina Bay Resort hè di 10 minuti da u centru Elmina. Havi una bella striscia di a spiaggia è una spiaggia perfetta per fughje u caldu di meziornu. I salotti sò novi, è l'interiors sò freschi è espichi. Ci hè un restaurant à nantu à u situ, è pudete sceglie u circondu. A porta dopu, Stumble Inn hè una sceglie esaminatu per quelli nantu à un urdettu. Puderete rondavels du doppia, quarteri è beddi è facilità di campeghju sante. Per una tariffa minima, pudete utilizà a piscina in Elmina Bay Resort.

Stu articulu hè aghjurnatu da Jessica Macdonald u 7 d'aprile 2017.