Letteru di autorizazione di u babbu di i Minori Viaghju à Mèssicu

Sè vo vulete viaghjà à Messicu cù i zitelli , o u vostru propiu o un altru, hè vitale per assicurà chì avete a ducumentazione curretta. Inoltre un passaportu è possibbilmente una visa di viaghju, pò esse dumandatu per pruvà chì i dui parenti o u guardiastru di u zitellu hà datu a permissione per u zitellu in viaghjà. Sì i capulavori di migrazzioni ùn sò micca satisfati di a documentazione di u zitellu, ponu turnà torni, chì ponu creà un battellu maiò è ancu di ferru di i vostri piani di viaghju.

Parechji paesi esse bisognu di i zitelli chì viaghjanu senza i so genitori di presentà documentazioni chì prova chì i genitori dà l'autorizazione di u zitellu in viaghjà. Sta misura hè per aiutà à prevene i segnu di u travagliu internaziunali. In u passatu, era un requisitu ufficiali di u guvernu mexicanu chì ogni zitellu chì entra o saldia u paese porta a carta d'permissu di i so genitori, o da u parent assenti in casu d'un zitellu chì viaghja cù un solu parent. In parechji casi, a ducumentazione hè micca dumandatu, ma pò esse dumande per i capi di migrazzioni.

Da u ghjennaghju di u 2014, i novi regulazione per i zitelli chì viaghjanu à u Messicu stipulanu chì e zitelli estrangiulati chì viaghjanu à u Mexicu cum'è turisti o visitatori di u 180 ghjornu solu necessariu di prisenterà un passaportu validu , è ùn devenu micca di presentà altre documentazioni. In ogni casu, i zitelli mexicanu, cumpresa quellu chì possa una citadinanza duppia cù un altru paese, o figlioli straneri chì anu residitu in Messico, chì viaghjanu senza accumpagnamentu da un o di i dui parenti, sò obligatori di vede prova di u permessu di u so genitori di viaghjà.

Ci vole à purtassi una lettera da i genitori chì auturizanu u viaghju in Mèssicu. A lettera deve esse tradutta in là spagnola è legalizata da l'ambaica mexicana o di cunsulatu in u paese duve u documentu hè statu emessu. Una carta ùn hè micca necessaria in u casu di un zitellu chì viaghja cù un solu parent.

Avemu chì sò questi i richieste di l'autori di l'immigrazione mexicana.

I vittimi must also meet the requirements of their home country (è qualsiasi altru paese si viaghjanu à traversu à u viaghju) per a sera è u ritornu.

Eccu un esempiu di una carta d'autorisazione per u viaghju:

(Data)

I (nomu di i parenti), permette u mo figliolu / i zitelli, (nome di i zitelli / zitelli) per andà à destinazione (destinazione) nantu à data di u viaghju) à vittura / Flight # (infurmazione di u viaghju) cù (adulte ad avutri), tornendu nantu à (data di ritornu).

Firmatu da i parent o parenti
Indirizzu:
Telephone / Contact:

Signature / Seal of the embassy or consulate mexicano

A listessa lettera in spagnola avissi leghje:

(Data)

Yo (nome di i parenti), autorizà un mi figliolu / a (nomu di u zitellu) un viaghju à destinazione (ellu di u viaghju) in l'aerolinea (infurmazione di u viaghju) con (nome di l'adultu accumpagnante), tornendu el (data di ritorno) .

Firmatu per i parenti
Direccion:
Telefono:

(Signature / Seal of the embassy mexicana) Sello de la embassada mexicana

Pudete copià è piace questa parolle, cumpressa e dettagli appropritatu, signu a lettera è avete nutatu cum'è chì u zitellu puderà purtà cù u so passaportu durante i so viaghji.

Ancu s'ellu ùn hè micca esse necessariu in tutti i casi, purtendu una lettere di permessi da i genitori pò aiutà à facilità a viaghja di viaghjà è per esse di ritornu in casu à l'autori di immigrazzioni dumandani permessu di u zitellu per andà in viaghju, cusì sempre chì sia pussibule, hè una bona idea per un solu per un zitellu viaghjà senza i so genitori.