L'imprudenza India Gem Scam: Cosa Must Know

Sta Scam hè generalizatu in Jaipur è Agra, è ancu in Goa

L'infamous Indian gem scam hè, sfortunatamenti, unu di i scams più freti in l'India (ancu in altre parte di l'Asia, cum'è a Tailanda). A scossa hè generalizata in Jaipur è Agra. Ci hè ancu dinunziatu di ciò chì hè in Rishikesh . Avà hè sempre prevalenti in Goa.

Chì particulari hè spaventùbile quantu hè prontu à turisori per questa scam - ancu i più educati è intelligenti.

Qual è l'Gem Scam?

Ci sò parechje variazioni di a scola gem-geniusa è pruduttata, tutti stati dispunibuli per esse cusì cunvince quantità pussibule.

In ogni casu, l'esencia di a scam involves à una qualchissia chì hà una "affari exporte di gioielli" è vole di salvà soldi in u duminiu d'eportazione da l'India. Piglionu à i turisti anu aduprà a so offerta di curretta di u drittu è i navi per elli. E, sicuru, dici à i turisti chì seranu pagatu generosamente à u ritornu per fà questu. U turistu ùn hà micca bisognu di guadagnà parechje soldi, chì fa parle appellu è legitimi. Ciò più chì parechji turisti anu obligatu à aiutà l'amicu d'affari indianu chì deverà u so aiutu (è hà sbultu da a so strada per esse aggradèvuli).

Un veru Esempiu di a Scam Gem in Goa

Eccu unempiu di a scamatura gemme in action. Questu hè un veru incidentore, chì era successu à una donna europea. Mentre era in vacanze in Goa, a donna hè stata avvicinata da un indecalcu indianu chì hà dumandatu à "cumprà" l'oreille à quellu chì publicheghja à l'Australia, affinchè puderebbe risparmià in u duminiu d'eportazione da l'India.

Li dettu chì ùn hà micca bisognu di pagà per l'articuli - fate postu à l'Australia, cullene quì (viaghja à l'Australia) è dete à i so cuntatti. Li uffrì 24 000 euro à u ritornu.

Cumu puderia esse malati?

Questu hè chì u scanu implica un attore interessante. L'omu di l'affari disse à a donna chì era probabili di piglià una invintà da u Dipartimentu di Chjesa in India.

U Uffiziu di a Dwana dumandava di manera chì pagava per l'articuli, ma si sà satisfeita si pudia amparà chì u limitu di u carte di crèditu era abbastanza.

Sì abbastanza, hà ricivutu una chjamata da "Dipartimentu di Dwana" u ghjornu dopu avertitu a ghjuvellaria. Ancu, l'"ufficio" accusò di robba l'oreille è hà thedatu di arrestà s'elli ùn pudia evidenza di pagamentu. Quandu ella disse à l'omu in affari indianu cun ellu, hà cunfirmatu ch'ella era stata in granni problema è hà da fà u pagamentu per esse micca di più prublemi. Allora ripondà i soldi à u so cuntrettu dopu chì hà datu l'armata à u so cuntattu in l'Australia.

Allora, hà trasferitu 40 000 euro da u so cuntu bancariu per l'oreille, è hà fattu un pagamentu pagamentu di 8,400 eurai cù a so carta di creditu per "l'assicuranza di a parcma".

Hanu a dicisioni, l'armata (è a cunversazione cù l'uffiziu doganali) era falu è ùn hà mai vistu u mo soldi. Pudete leghje u restu di a storia. Ciò chì era veramente stupente era a quantità di soldi chì a donna perdiu (quasi 50 000 euro, chì hè ugualu à quasi $ 65 000), è u fattu chì era un cumpagnante intelligenti chì vedi tutti i bandieri rozi, ma ancu per a scam.

Chì site successu?

Dopu à tornà à Goa, a donna hà hà furtunà di ottene a più parte di i so soldi dopu quelle à a polizia. S'ellu hè stata vittima di sta scantu, anu da parlà à un capu di pulizie in Panjim chì hà almenu un puntu di 2 Stelle (ùn sò micca assai tali officinari è tutti avìanu bisognu di u casu). A Goa Police hà ancu un situu cù dati di contactu.

Guàrdati di qualchissia chì cercate d'avellu in ogni locu in India

Una altra femina straniera viaghjà sola in l'India hà avutu sta sperienza cù un scammer, chì si prisenta com'è un altru vaghjatore è hà fattu a so amica in Rishikesh.

Ella dice:

"Certi parsoni pruvatu di scamme infurmatu cum'è detallatu in u vostru articulu, ma u ghjovanu iniziali di" favvi "hà intesa in Rishikesh, è ellu posa un viaghjanu. Era un omu indiano, apparentemente da Mumbai in urigine, ma m'hà dettu chì sò stati in Tailandia per l'ultimi 5 anni è era in India per un mesi per vede parechje di u so paese. Vi vulemu una ruta sìmula è si corse cuncordatu di viaghja cunghjunta, chì avemu avutu stata per una settimana o questu Hè un viaghjatore di travagliu, perchè ùn era micca suspettu, è hà cunsideratu un amicu cù a fine di a settimana.

A l'arrivata à Jaipur avia da andà à truvà u so capu, chì chjuseva a scamme (ùn era micca interessatu è ricusò l'offerta per piglià gemmivi à l'Australia, a mo propiu destinazione). Invece, avutu interessatu in u 200% di l'impurta l'esporà, perchè Andà Google è truvonu u vostru articulu.

Credu chì u scuffi hè diventatu sempri più sofistichatu, chì ghjè un carru viaghjatore cambiassi u ghjocu da esse cunnuscenza di avè avvicinatu da i locali. A nisun puntu pensu chì era un scantu, è hà cunfidu in ellu implicitamenti cum'è "l'amicu" chì puderia avè fattu me più susceptible à a so offerta ".

Hè impurtante ancu di nutà chì i carriche riflitti di carcassè hà cunnisciutu da travaglià cù l'scammers gem, per allughjendu i turisti. Politely decline any invitations to go for a beer or dinner after sightseeing.

Fate micca culprità per ùn esse amici

Perchè sì un straneru in l'India, hè faciule per fallu in a trappula di u sensu obligatu di esse amiche è amatu à i lucali. Dopu tuttu, sì in u so paese. In ogni casu, scammatori sò cunsigliu di questu, è a usanu à u so benefiziu.

In un altru esempiu di a scogliera gem, induve esse accadutu, hè infurmatu. U turistu femminili straneru hè stata avvicinatu da dui ghjovani indi ind'è un omu in un mercatu in Goa. Hè stata messa una conversazione cun ella, è li dumandò da perchè i sulità ghjunghjenu in Europa ind'è l'indiani. Unu micca chistu facenu a so pena, si cunvinta di mustrà à l'ogetti chì micca tutti l'uccidentali era cusì. Invece l'alarme di campane chì chjama in a so capita nantu à l'scam, ella hà ancu compru u pedagogica perchè ùn vulia micca vallà i chjapelli è di difatti.

A lezziunalità quì hè chì ancu s'è vo vulete aiutà à i persone in India, hè megliu per evitarà qualchissia chì si avvicinassi, in particulari cù negoziarii chì pareanu bè da esse veru.