L'Orgullu di Cità di Messico - Marcha del Pride LGBT

Cumu piaceru i festività di l'Pride in Cundinamarca

Piglia più un milione di persone fora in supportu di l'Orgugliu City di Messico (cunnisciutu in u Messicu cum'è Marcha del Orgullo Lésbico, Gay, Bisessuale, Transgénero, Transvesti, Transsexuale è intersexuale), chì vene in parechji ghjorni à a fini di ghjugnu.

A cità di capitale di altitudina d'altitudine mèssicu hè una pupulazione LGBT enormi è attivata, ma generalmente, a scena hè un pocu più discreta ca in altri città cumunità americani.

L'uriginale di u Cità di Messico cresciute, in ogni casu, aiuta à aghjustà a visibilità di a cumunità LGBT, è a zona di a cità di u viaghju di l'omi gay, Zona Rosa, hè à pocu locu duvutu, propiu sicuru, è assai populari cun populi di tutti i stili di a vita, facenu un locu sempri più vibrante per bar-hopping è socializing.

Fighjate à a cità di città mexicana per più idee nantu à ciò chì vede è fate in sta dinamica cità.

Prefessore di Cite Ciutat di Messico

L'attuali principali di Priad, l'Pride Parade è u Festival, segue una ruta per u Paseo de la Reforma à Zona Rosa. A marche, funnata in u 1978, parte da l'allevante El Ángel de la Independencia, a columna di a vitoria di "Angel of Independence" è a Zona Rosa è si estende à l'icònicu Zocalo.

L'avvenimentu si face una settimana dopu à Guadalajara Gay Pride, chì hè tenuta in a siconda cità più grande di mexicà.

I Ciudad di Messico LGBT Risorse

Pudete truvà chì e gay bars, hotels, pubs è ristoranti hanu ancu avè esse attualizate è offerte promozione speciale durante u Pride Gay Munique Dénia.

Vede l'ùltimi risorse utuli di città di Mexico City, cum'è a cità di città di mexicali à GayMexicoMap.com, è l'operatore di l'alte LGBT Mex Gay Vacations Gay Guide à Mexico City. Fighjate dinò l'ultimu postu di viaghju di l'associazione turistica ufficiale di a cità, u Secretariu di Turismu di Cità Mexique - hè un ligame speciale per u turismu LGBT in u DF.