Manhattan Like a Local: Una Guida di Gay-Friendly à NYC

Mike Todd, editore di Get Out! Magazine, Prateti nantu à l'Scena LGBT

Induve sò i meglius regni gay-amici in New York? Manhattanite Mike Todd, editore di Get Out! Magazine - A guida per a LGBT per a vita di u lugubriu è di spettacolo (cù cumbattiti è di famiglia) - dà cunsiglii annantu à u viaghju gay in NYC.

The best Gay Bars and Clubs in Manhattan

NYC hè un ponte di fretu in u mondu di u gay bar, induve ogni cava hè u so propiu visione, distinzione è viaghju.

Ci hè un vicinu per tutti chì si pò amassi, cum'è a Cumpagnia di l'infernassi, duvere l'avè attuale industriale modernu è ancu e più bars gay di qualche viaghjatore in NYC. Uni pochi di l'opulenti più classificate sò a Terapi è a Industria, è sò bè ​​di principià a notte cù qualchi beie, ancu mentri i più avvienziosi avvisiati seranu Posh, Barrage, e The Ritz.

Sè vo circate per quellu locu di u Village Quarter, dopu visitate 9a Ave Saloon, Atlas Social Club, è DBL / Dive Bar Lounge. Ci hè più recenti Locais di l'Oggetti di l'Infernusi cum'è Hardware, Fairytail Lounge, Boxers NYC è Shadow Boxers (l'ultimi dui sò l'allughji sporti gay), più una bar trendy di vendita di fannijiet di musica di paese è i so l'ammiratore: Flaming Saddles . Sala 53 hè una cervexa è un vinu cun un pianu è l'alimentariu. Assicuratevi puru avà i scentori di balli, Stage 48 è XL. Tutti i posti sò una forza forte in permanenza.

U Village è Chelsea

In cucina di l'infernu, l'Occidenti Village accolta parechji di i bars gay in Manhattan , anu abbandunatu u paisanu, tutte a distanza. Avete U Monstruu, u famusu Stonewall Inn, cun un bar è un discretu internu, è dinò qualchi posti più chjucu, cum'è u Levi / culleghju / sopra venuta Ty's Bar on Christopher Street.

Boots & Saddle hè un postu novu in a Village Occidentale cù più di 21 arrastramentu mostra una simana. Anu servenu ancu brunch di e duminicata è di munchies tutta a longu settimana. In altre baria cù u putere in l'oghjentu Village sò Pieces, Julius, RockBar, The Hangar, Cubbyhole, Marie's Crisis è A Duplex.

Chelsea , chì ùn era tantu longa hè unu di i "gayborhoods" più famosu di a cità, hè stata culpita da risichi enormi, ma ci sò questi posti d'amare. Assicuratevi di verificà i favori populari in Eagle NYC, GYM Sportsbar è Barracuda.

In u latu di u livante avete alcune alcuni populari, ancu com'è u piano barcone di Uncle Charlie, Evolve Bar, The Toolbox è a Townhouse Bar populari.

The Hot Trends in LGBT Nightlife in NYC

Una tendenza hè misulugia. Trendsetters sò sempri sempri più di cumpunnii cunti cumplessi è volenu sapori novi, mentre chì i classici più antichi è e preziosi congelati trasfurmati più affascinati da quessa anu avutu.

I media suciali hè ancu ghjocu un factor chjave in a industria di a vita di l'òpere di più, cumu megliu monitori di cumunicazione suciale interattivu è televigilie in grandi telebbe sò pusatu vicinu à l'allughji, perchè i clienti ponu esse più maiati senza mancà nantu à l'ultime notizia è di scherzi. Conduzzioni USB è i chjappi per l'elettronica persunale sò stallati in locali attraversu a cità, perch'ellu ùn deve ne preoccupa di pesti mortu.

I musicali di musica si facenu un scontru in quantu accuglianu nantu à screni grandi, è ancu avvenimenti sportivi sò diventà cose di i bars di a cità.

Male dancing go-go is trending more now than ever before, also. Più di a meza i posti in a cità anu andatu di ballu nantu à una basa di notte. Credu chì Magic Mike , u film, hà avutu influencenza à l'scena di a vita di notte cù l'omi è di e donne chì vinaranu in cuntrolli per spirimintassi è prestu attenzione à u male dancing at its best.

Locali Gay Risponsabbilmenti

A scena di nightclub chì avemu cunnisciutu avà ùn hè più. Avà hè a tendenza à avè partiti simannati o avvenimenti in i locali in a cità. I Club sèrvinu più difficultu di operà nantu à un schedariu di sette ghjorni cù l'alloghji risultati, gastu di u operatore è i salarii per u persunale è a sicurità, in particulari in i più grandi posti. A cità hà tornatu ancu più difficiuli di parechji maneri, facennu difficili per cumpetenu, furnendu un flussu constantu di fine à u prezzu di assai à i grani di i lochi di notturna, è ancu per "no parking" signali duranti l'oghje ghjornu in i zoni cum'è Chelsea.

Mentre a NYC hè sempri cunnisciuta per l'istil di vita di l'24 st'occupu comu "a cità di partitu di u mondu", questa reputazione si sdrughje un pocu è hà lentamente un prugettu à a nostra industria turistica. Perchè sti mutivi, più è più turisti si dirigenu à altri città maiò in u globu per pruvemu l'industria di l'ombra di notte cù assai selezziunamentu di partiti, chì a NYC era sempre cunnisciutu per. Ma New York hè resuillante, è avemu sempre una pruspera scena di vita di l'ombra LGBT p'aspettà qualchì parechje per un certu. Ci hè una decente è documenti di bars, clubs, spas e altri posti LGBT-friendly in New York allughjatu à ogni modu di persone.

Gay-Friendly Hotels

L'Hotel OUT NYC à u 510 42nd Street (vicinu à Times Square in Hell's Kitchen) seria u locu di scelta per u viaghjatore gay. Hè un cumunità ghjocu cù un locu, salottu, nightclub, spa, è KTCHN, un locu per olii casuale à fine.