Marijuana in Islanda

Hè legale?

U pussessu, cultivamentu, vendita è cunsumu di marijuana sò tutti legale in Islanda . In particulare, u pussessu, u cultivamentu, è a vendita di sta droga sò penalizzati penali. Qualchidia hà pigliatu queste cose in Islanda face a pussibilità di una sentenza di preso.

Quandu si tratta di cunsumà marihuana, però, l'autori austriiani tende di impone forti espunolei monetarii invece di presilla di tempu in i primi tortu di u primu tempu.

Qualunque u modu, ùn hè micca accettatu.

I penali per u pussessu di marijuana varienu quì, secondu l'ingrossu di a droga chì a cullezione hè attista. Per una prima offisa, una persona aghjustata pussessu di una gramma di marijuana in Islande pò esse da pagà 35000 kroner (l'equivalente di circa 550 $). In ogni casu, quantità di più di 0,5 kg pudarà rimettarà almenu 3 mesi di presilla.

Cundu Un'Indicazioni in Islanda

U trasportu di marijuana in Islanda hè ancu illegale. Viaghjatori di fà piglià a droga in u paese pò esse messi chjassi, o ancu anni si sò contrabande un grande quantità di a droga.

U funziunamentu ducinuali in Islanda anu vigilante à annunzià a marijuana in i valdi di i viaghjatori chì intrìanu in u paese. Qualchì marijuana truvata nantu à un individuu quand'elli passanu à i costi, seranu cunfiscati da i funziunari di u customs islandese, è a polizia sarà chjamata.

Medica Marijuana

Una escezione cuntrullata in diretta à e leyes di marijuana Islanda hè l'utilizazione di un tipu particulari di marijuana medica.

Ancu l'ughjettu di marijuana per a propiti medici hè pruibitu in Islanda, uni pochi di tipi di medicani basati in cannabis sò permessi à u paese.

Questu includi l'spruzzo Sativex, per esempiu, chì pò esse prescritto à i pazienti cù distrofia muscular. Questi prudutti sò solu pussibuli nantu à prescription da i neurociurughisi accurati.

Cusì, hè assai ricumandatu chì i viaghjatori chì vonnu puderà furnisce una forma di medicina di marijuana in u paese avianu verificà cù i capi di a righjura o l'autorità di u fede di u lituanu si pò esse permettenu di purtà a so medicina in u paese.

Quandu si tratta di furzà infurmazioni di marijuana, a polizia islandesa sò stati sughjetti à limità. Poliziani di Islandese ùn anu micca un putereali generale per impedisce è cercà quellu chì mi piace. A pulizzia di stu paese ùn pò solu cercà e persone chì ellu raghjone cuncepimentu per esse suspettu.

Hè un fattu chjappi chì, da parti di l'assassiniu, l'uni crimini chì anu perseguite nantu à i renti penali di u citadinu Islandese sò l'offesi di e drogu. In ogni modu, u fattu chì i pirsisti cuntinueghjanu à esse aristatu per rieddi di marijuana facianu chì ci hè una cultura di pruduzzione è di cunsumà in l'Islanda.

Innota chì l'articulu fora indicatu sopra à l'infurmazione nantu à u cultivatu di cannabis, a liggi di droga, l'usu recreativu di marijuana, l'usi medichi di marijuana, è altri temi chì i lettori anu truvatu ofensibili. U cuntenutu hè di scopu educativu o di ricerca solu è l'usu di drogi ùn hè micca cunfirmatu da stu situ.