Tour the Steinway & Sons Piano Factory in Astoria, Queens

Sapete chì Steinway & Sons, unu di i pruduttori pianistichi più famusi in u mondu, hè ancu situatu in Astoria, Queens ? Pudete andà in un tour di a città di u $ 10 chì a pianificazione famigliali di Steinway di e cumpagnia sò custruiti nantu à l'arti di artiglii qualificati. Hè un procincu fascinante per vede cum'è u sonu parigintali di Steinway piano hè rializatu. Hè tamanta affascinante per amparà cumu a famiglia Steinway hè rispunsabili di u sviluppu di u pianu mudernu à quellu chì hè oghji, à u sviluppu di u vicinariu di Steinway in Astoria.

Astoria hè stata a casa di a pianta Steinway & Sons pianista durante decennii. A fabbricale si trova in a secciona finu à u nord di Astoria, in una zona industriale, à 1 Steinway Place, situatu à nordu di a 19a Avenue.

Steinway & Sons History

Steinway & Sons hè stata fundata in u 1853 da l'ingegnu Germanu è u mastru cabinetmaker Henry Engelhard Steinway, in un loft in Varick Street in Manhattan . Aghjunghjeu una fabbrica in 59th Street (induve u pianu di pianoforte hè).

In a latter half of the 19th century, Steinways trasfirìu a fàbrica in u so locu in Queens è hà stabilitu una cumunità per i so obreri denominati Steinway Village, chì hè issa parte di Astoria. I Steinways abriu una biblioteca, chì dopu divintò parti di u sistema di Biblijenda Pubblicita Queens.

Touring the Factory

I tour di a fàbrica aghjunghjenu à trè ore è sò assai informati. A tour hè excelente, è in fattu, a votrice di Forbes hà votatu unu di e top tres vanzini fabbrica in u paese.

Solu offriti da a partir de 9:30 a dumani da sittembri à ghjugnu è i gruppi sò chjucchi (16), affariate puru di riservà a vostra tour per avanziali chjamatu à 718-721-2600 o à email@guestinfo.com. I ingressos sò $ 10 è tutti i participanti anu da esse almenu 16 anni di età. Per un visu supplementu di e dumande, visitate u situ web ufficiale.

A guida turisticu accumene à i visitori una storia di a cumpagnia, è cumu si u pianu Steinway hà diventatu assai è assai cunsideratu. In u 1850 à pianoforte era più famosa in i fugliali mediani. In un puntu in a New York City, ci eranu circa 200 pianificanti. Steinway pianos cuminciò à diventà u pianu di scelta à questu tempu, cuncede è ricunnisciutu premiati in i Stati Uniti è in Europa per a qualità è u sonu.

Ciò chì aspetta da u Tour

Truverete vede u prucessu tutale di creà un piano, da u legnu crudu (walnut, pear, spruce), à ​​a vernice di ogni sorte (mahogany, palisangue, pommele), à ​​l'affine finali. U legnu in legnu hè invechjatu è a vernice vènunu da l'exoti in a boscera cugliera in l'Africa, u Canada, è in altrò.

Una nota annantu à i boschi utilizati per a vene: Steinway & Sons hè seriu per avè u travagliu propiu per ellu riceve questi bosculi rari, è a cumpagnia ùn hà micca pigliatu micca u legnu chì hè statu racolumentatu illegale.

Scuprareti dinò un locu dedicatu à a creazione di l'uplica pianificata, da a chjave à u martellu è tutte e petite parte à mezu. Hè bisognu di vede per vede a maiuranza di e femine in acordu l'accion. Hè apparentamente, questu hè chì e donne hè più dixteru chì l'omi, è perchè pò manipule a piccula pianta intricate più facilmente.

A sala di finesse hè quì l'appiccicatu hè appiicatu à i strumenti, uttene lacquers è lattichi. L'instrumentu "ebonizzatu" sò sei sacchi di lace, trè nè e trè chjavi.

Quandu finiscinu a visita in u spaziu di fàvula, induve visitadoru l'artisti Steinway vinu à vedere i pianos è i toccu i strumenti in l'acustiche sorbelie.