Massage Technique

Cumu Scuprite i tecnichi di masaxe basica

Avete avutu mai appena per amparà cumu fà à a vostra parenti un grandi massa? Ci hè più faciule ch'è pensete. Scuprite u tempu cù una terapista licenza di u terapista per insignà i tecniche di massaggi. Pudete mette una persona nantu à a tavula mentre ella enseò l'altru, è dopu avete cambiatanu posti. A reservazione 90 minuti sò solitu bastanti tempu di una sessione. Pudete praticarassi in casa, è dopu tornu per più settimane per perfezziunà a vostra tecnica.

A tecnica tècnica di masaje hè fatta di massaggi massimi chì basanu principarmenti di massaggi suecchi , u più tipu di cumunità offerta è più notu più chjucu . Se ùn avete familiaratu di sti tecniche di massaggi, pudete apprezzarle u più ciò chì u terapista di massa faciule durante un maschiede in un spa .

A cunniscenza di a tecnica di massageria basca pò aiutà ancu pruvà cù un maschore cù a so cumpagnie. Bastamente tuttu ciò chì hè necessariu hè l' oliu di massa , chì facilita a pianta di a manu nantu à a pelle, è una qualità chì ùn avete micca impastatu di cugliunzià per fassi nantu à u vostru lettu o di certi mantumini in u pavimentu.

I tecnichi di masaje base

Effleurage: A tècnica massima suciale di massaggi suecesu hè un spuntinu sudu, gliding, chiamatu effleurage. Questi piani in manu, pò esse postu nantu à i grandi superfici cum'è a so back, brazza, pedi, cunti o superfici chjuchi cum'è a faccia, a gola è e mani.

Massaggi sò generalmente principiani è finiscinu cu effleurage superficial, chì hè lumera, lenta è calmassante.

Accustoms u corpu per esse toccu. L'effleurage propriu più pressione, stinendu è allargamentu di u tessulu musculale è fascia. Hè una bona tecnica di masaxe per calà i musculi per u travagliu più impurtante.

S'è vo fate cusì in casa, avete da vulete principià cù maschera superficiale è dopu, cum'è avete sviluppatu a cumpetenza, intersperse i dui tipi.

À u spiaggiu, avessu chì u terapeuta utilizza stu picciottu è cumu si varienu veloce è pressione. Ma ùn cundite micca cun sentimentu u respunsibile di sguillà tutte e nodi di u so cumpagnu. Certi cose ci sò lasciatu à i prufissiunali!

Ammajazione: Ogni tecnulugia di massaggi cumunimenti cumuni hè petrissage, o amulante, induve u terapista astruisce u tessulu musculatuu trà u polu è di u ponu. Hè generalmente riprittizie, prima una mano è l'altra. Questa pò esse fatta nantu à musculi curvuli grossi cum'è i musculi da a còscia, l'arme superiore, e spalle è i naghti (per l'ultimu ùn hè spessu micca fattu in un spa).

Friczione: Questa hè una tècnica di massageria chì u sughjettu incisa à un nilu specificu (chjamatu una aderenza) cù u so polu è di dite. Hè crescita più in mira, è u terapista va in più in prufonda per prupone e separà i tissuti adherite. U muvimentu, o pressione immersa pò esse circular. Pudete passà a banda di i fibri di i musculi, di i tendini o ligamenti. O pò passà in u musculu, chjamatu friction de fibre cruz. Questa hè a parte di u massaggio chì "fessi cusì bona" ​​è hè una funzione di u maschile di tissutu . Se ùn site micca un prufessiunale, avè cura bè spiriminta cù questu. Ùn vulete micca fà per fà dulte o da u vostru parente.

Stretching: A tècnica di massageria di stirazione hè quandu u terapeuta mossa i vostri brazzi è i so ghjorni in pusizzioni differenti è si stende. Questu hè abbastanza cumu utilizatu in i stili massaggi asiatichi , cum'è u massaggio tailandese è un stilisticu occidintali chjamatu Trager. Pò esse usatu in u maschile suvede è di i tissuti prufiziunali ma hè micca listessu cumu, in particulare in un spa di ghjornu o un spa spa resort .

Percussione: Questi movimenti sò veloci è impressiunanti - l'esempiu classico sarà "curditu" cù u partitu di e mani (chjamatu pirate) - chì pudete vede in una vechja movie. A sta teknika di massageria hè stimulanti à u corpu. L'altri tècnichi di maschile di percussion sò da tufonzinu cù i tips di i dete (perpende è sucialmente in pettu), dànnucci cù u pianu di a manu, è palloni cù fistini affucati à i musculi grandi cum'è a cella. Questu pò esse diverti per pruvà.