Melbourne Park: Home of the Australian Open

I sud-est di Melbourne Federazione Square along Swan St da u fiumu Yarra, u Melbourne Park hè casa di l'Open australiano, una di l'unurità di quattru grand tornei di tennis Grand Slam in u mondu è i primi per esse in ogni anno di calendariu.

Gestionatu da Tennis Australia, l'Open australiana hè ghjucatu ogni ghjennaghju in Melbourne, chì hè statu dicidutu in 1972 per mantene l'avvenimentu in a stessa città annu. Hè statu fattu in Melbourne Park da u 1988.

Dispunibili Per A Cumpagnia

Melbourne Park hà quattru piani intellettuti è 22 corsi di l'altitudine chì sò dispunibili par i servizii pubblici setti ghjorni à simana, solu duranti Genaru.

Rod Laver Arena

U so stadiu principali è u centru di a corte hè a Rod Laver Arena, chjamatu in u 2000 dopu à u tennis australianu tennis Rod Laver chì hè u solu in a storia di u tennis hà avutu captu dui Grand Slams (1962 è 1969) - l'ultimu ombrezzu assicutatu da guadagnà u L'Open australiana, l'apertura, u Wimbledon in Francia è i tituli di i Suli in unu annu calendariu.

Rod Laver Arena dispunia u soffiu ritrattu è si assienta per 15 000. Un locu multiuso, u stadiu pò esse aduprà una larga varietà di avvenimenti sportivi è di spettazioni, da Grand Slam tennis matches è superbike di motociclismo, à cuncerti di roccia, cunferenzi è ballet classico.

Pigliate u Tram

Melbourne Park hè menu di 1 kilometre da u distrettu di u centru di Melbourne è hè facilmente accessibule cù trasportu publicu.

S'ellu si pigghiau u tramu, aghjunghjenu u tramu 70 ghjianu da Flinders St è surtite à l'estazione di Melbourne Park. U trasportu tramale di u trasportu 70 hè liberu à u vostru bigliettu o passatori di passe in terra durante l'Open australianu.

Altre tribunal di tennis

Tra l'altri centri di tennis di Melbourne sò: