Men In Black Alien Attack

Universal Studios Florida Ride Review

Allora, chì Will Smith-wannabes pensate chì avete i ghjente per unisce à i Men in Black? Sviutate nantu à l'ombra negra, intria «u prugramma di rilatru» à u MIB Alien Attack è scrivite. I laser di i laser, i passeggeri viaghjà in vehirsi ultra-sofisticati traversu un paisaggiu di l'allevu di u novu di u Cità di u Stuporu è rack up points per splitting the otherworldly bugs. I bugs, in ogni modu, scumbaru. Hè zap u zapped time.

Ride Info

Vous planificà una visita? Sfrancate u tempu è u tempu dopu scandalizate e mette in ligna à l'Università Universal in prima di a vostra visita diretta da u Best of Orlando. Truvà qualchì tasta per u Universal's Cabana Bay Beach Resort à TripAdvisor.

Parcu Fony Theme Parolle

A diversione principia fora di u bastimentu. Idduciutu cum'è un panzuniu bonu di u mondu animale di u mondu novu, circa 1964, i carte è l'affissà publiciti "L'Universe è Intantu" Esposizione exhibanu. Un canzone retro tema ghjucatu cum'è invitati intrì in una stanza di u 60's-era glitzy.

A voce scritta accumincia una presentazione suttoplana nantu à a ricerca di vita in u cosimu, ma prestu torna à firmà quandu Agent Zed (Rip Torn, ripressa u so rolu da a film) struisce li "scrubs" per entre un ascultu secretariu. Una volta intirdinitu, Zed pria suscità pè u "parcorsu di tema brutale". Hè solu pretendimentu per prutezzione di l'identità di a sante u mistieru di u MIB.

Avete bisognu à u Universale per u sensu cinuu è autudificazione di l'umuri.

L'ascultru si riprende à i servizii d'Immigrati Algii Intergalactic è l'accogli reali. Si fa rifirimentu à a film, a culu fora di una sera passata in una sala di ruppa cù una vita risoluta è stuposa. I trainees passanu dopu à l'Immigrazio di cuntrollu, cumpletu cù l'avvisu di video di grande videotazione di cunfurmità imprudenta imprudentosa. Hè tuttu in u travagliu di u ghjornu per u MIB.

À volta à i veiculi, i recluti entre una simulazione di furmazione. Dopu piglià un pocu pòtemi à pseudo targets esterni, Zed hà pruspiratu annunziu chì un trasportu di trasportu stranicu hè statu chjude in Manhattan (Oh no! Perchè questi issi emergenzi gravi sempre pop up in u centru di parc temàticu?). Di sicuru, hè à i trainees per difenda a terra trà i prigiuneri di insettu scappatu. Da questu puntu, hè una cacofonie di bugie straneri, laser, e spinouts di vittime. (Quandu u focu in i buchji, i veicchi di u viaghju si spine salvatichi se terranu i so tene prima).

Avete avvignatu: Cumu si l'hordes de bugs chì anu ocultu in u cavallu cavernusu ùn sò micca abbastanza di sfida, i passageri in u vechju chì viaghjanu in cunfrontu di voi sò veramente bugni disfrazati. Certu, pensanu chì è i cavalieri in u vostru vehiculu sò ancu aleri.

Hyper-Interactive

Cù l'aligeriati chì ghjocanu in ogni locu, hè difficiule d'avè un manicu di u jocu. U jocu di jocu di giovannia puderia avè un puntu più facilmente puntuatu di quelli di noi chì ùn eranu micca scantati in Nintendo. I laser li ghjochi ùn emettenu micca un pezzu, è l'aligeri ùn anu micca marcatu marcatu marcati. I bug sò respunsenu più à prupietà intornu à i so fronti è i casci.

Hè difficiuli di fighjà nantu à u partitu di u ghjocu perchè u cavallu hè aggratu cù animatroni elaborate, sette ricchezza immubiliate è pezzi visuale selli. (Be on the lookout for the alien bug with Steven Spielberg's head).

Cù u rispettu di dovutu à Shakespeare, quandu si tratta di parcorsu di u parc temàticu, a storia hè a cosa. L'ultima tecnulugia whiz-bang ponce prestu rapidamente s'ellu ùn sirve micca una bona storia. Cù a so animatronics altamente articulchita, vehiculi di passaghju sophistati è una storia invisibile è ricunnisciutu, u MIB hè una carica di divertimentu.

Hè più ambizie chì l'attrachzione simili di Buzz Lightyear à u sciccareddu in u Magic Kingdom di Walt Disney World.

Comu parechji attraziuli d' Orlando , u MIB hà un'impussibule, in a punta di i vostri pezzi. Piglià i visitori, littaralmente, in u ventu di l'animali, anu da esce da u so modu cù l'artilleria maiò. (Hint: Questa hè u tempu d'utilizà stu buttone bruschiccia in u pianu di u viaghju).

Sicondu u puntuatu cullettivu di vittime, u prughjettu prupone parechje multiplicazione. A menu chì ùn sia un sughjettu di u jocu di video jocu, hè probabilmente Will Smith dà u patruni di u perdedoru: una patrona, "Better luck next time, Slick", prima chì "neurage". Dopu qualchì volta, pudete avete avè avutu megliu affucatu, frunze.

Altre attraversu attraenti di tematici interattiv: