Mia Ljungberg Nevado: Un Outlook Rosy in Travel and on Life

Un citatinu di u mondu è blissfully in casa in hotels

World Traveller Mia's Rosy Past (è Present)

Scurisce u scrittore di u situ Mia Ljungberg Nevado. Stu repertoriu vivacious è populari ha crescitu in una cità petite exquisite in Danimarca chjamata Mariger, più cunnisciuta com'è "Città di e Roses". A crescenza di Mia in rosi eventualmente la hàbbicu à scuntrà à John Nevado, u so maritu sudu-spagnolu, a so famiglia fundatu Nevado Roses, una a splutazioni campagnola in più in Ecuador.

Mia dice, "Ghjè un match made in rose heaven" (è pudete solu imagine li fiori in a castagneto!) Dopu à u so matrimoniu in u 2006, Mia è John diventanu u so tempu trà dui capitali: Quito, l'Equadoru è Stoccolma, Svezia . In u 2015, si sò stallati in i Hamptoni fora di New York City cù i so dui figlioli figlioli, JohnJohn e BoBo.

Mia hè cunvenuta à parlà è scrittu in parechje lingue. In più di a so lingua nativa Danese, hè fluente in sudu, spagnolu, è in inglese. A so spiegazione per sughjurnà cum'è americana: "Danimarca hè un picculu paese assai attunediu à ciò chì viaghjanu nantu à e fruntiere", dice. "A seconda lingua mundiale hè americana inglesa, cusì i Danes moderni facenu a so cummercialità per apprendre. Guess comi facemu du? Da TV shows com Dallas, Friends, Law & Order, è The Simpsons!"

Mia sempre vulia una carriera in u viaghju. "Quandu era petite, allughjatu in un locu facia sentu cum'è una principessa in un conte di fiancera di Hans Christian Andersen", dice.

"Pensu sempre!" Mia hà studiatu a relazione publica è di marketing in Copenhagen Business School. Allora specializate in Hotel Management in l'Hotel School di Copenhagen, induve u so supervisore è u mentor era u legendariu hotelier suizo Alberto Kappenberger, chì u figliolu Roy era u longu amministratore generalista di Radisson Blu Royal Hotel Copenhagen.

Dopu dopu à graduate, Mia hà viaghjatu u mondu cum'è reportera di luna di bonu per a più grande rivista di a festa in Scandinavia. "I editori volenu un scrittore chì cunniscia i negozi di l'ospiti è puderia ricanusciu veru serviziu veramente un servizio d'hotel è camere," dice.

In seguitu, Mia hà attraversatu à a gestione è divintò u più generale u General Manager in Danimarca.
I so prupietà: u Scovshoved Hotel famoso in nordu di u Copenhague. U fundale di Mia in l'ospitalità è u marketing facia cunnosione una "persone naturali".

Quandu ella hè stata mamma in u 2010, Mia hà tornatu à scrittura per via di freelance. S'hè specializatu in viaghjatori di famigghia è hotel high-end. In più di u situ, Mia cuntribuisce à i mediate di i mediate in Scandinavia è à i "Liste interessanti" di Condé Nast Traveler (l'edizione in U.). "Mi sentu cusì à casa in hotels," Mia aghjunte. "In i mo sònnii, guardi una vita mimita in un suite di lussu, cù u serviziu di l'uttellu nantu à scelta veloce!"

Mia hà visitatu parechje duminii di viaghju di listinu, cumpresu i Seychelles è Maldives in l'Oceanu Indianu ("utter tranquillity"); Burma / Myanmar ("un altru centru, un altru munnu"); Etiòpia ("una cultura antica è rigalu"); Yunnan ("una parti magnífica di a Cina, induve Shangri-la hè veramente un paisi"); L'Isule di Galàpaghi di l'Equadoru ("chì tutti dici es veru: cambia a manera chì vede a natura").

Ma Mia anu sempre un pocu di piazze per cresce u listinu di bucket, ancu u Butanu in l'Himalaia; L'isula di San Barth ("France in the Caribbean", ella dice); è "u mo novu paese, i Stati Uniti! Cumpigliare in u mo state di casa, New York".

L'impresa di Mia in Via di Lusso: u so sistema di mantene i cuntenti di i zitelli, còmpiu è tranquillu in vols (ancu in coach); un vinu à u vinu è sucializendu in casa di Mia, l'Hamptons: Wölffer Estate Vineyard ; unu di i grandi bars bubbly di u munnu, u Champagne Champagne di l' Stoccolma di Richard Juhlin in Stoccolma .

Dove sùbitu cun Mia sociali: circà LittleValet (in Facebook; in Twitter è in Instagram.