Misteru in u Mon - U MItchell Ghost Bomber

A Ricerca per u B-25 Bomber the Crashed in u 1956 u Mon

U 31 di ghjinnaghju di u 1956, un bomberu Mitchell B-25, in un volu da Nellis Air Force Base in Nevada à Olmstead Air Force Base in Harrisburg, hè stata in u Monongahela River (locu locu chjamatu "Mon"), solu fora di Pittsburgh . L'armata di sei persone sopravvive à u crash, ma dui erani stati dopu cunfirmati da l'acqui chjude di u Mon rivière.

Ciò chì successe nantu à e seguente dui simane hà alimentatu unu di i misteri mai resolati di Pittsburgh.

Chì s'hè fattu di u bomberu B-25?

Teorichi di ciò chì hè accadutu à u B-25 Bomber

In dui settimane dopu à u chjocu, una ricerca per u pianu hè stata cunduta, ma ùn hè stata troviata nessuna traccia di u B-25. Li tiurii supra a splutazioni di u pianu sò dispunibuli è sò sempre discutati in Pittsburgh.

Certi anu chì u pianu porta un càrricu secretu di armi nucleari, gasi nervi, soldi di mafia, o ancu Howard Hughes. Prughjetti attuali esporati spuradicamenti. Una storia ci hà dettu: "Centu suldati di i soldati vinìanu ghjunti à u situ pura è chjusu u fiume. Guardavanu i banche di u fiumu mentre battelli ghjuntu in ghjiru à u bombone à a superficia. U trasportu era offloaded à vagni di ferrovanu, induve hè stata pigliata à una di l'impresa di acciaiu lucale è fretta. A variazzioni annantu à queste storii inclusi u avutru chopped up on shore è in u caminu, i minaccii à i teste di vista, ancu a storia di un misteru 7u omu chì hè stata tolta da u fiumu.

A storia hè una tale bona chì una succia di produczione di film hè pensendu à fà una pelle about the Mystery of the Mitchell Ghost Bomber.

U misteru di u B-25 hà duratu più di 50 anni. Tutti i dui o trè anni, un articulu di superfici in i ghjurnali locali nantu à u crash, è i novi pruvucalisti anu stati cun "a storia vera".

A ricerca Continua per u B-25 Bomber

A ricerca sempre prumovi, intucatu da una urganizazione chjamata Gruppu di Recuperazione B-25 compostu di una misura eclettica di persone cun passione per l'avazione, i piraggiami, i chjassi, Pittsburgh, è, sicuru, un bon misteriu anticu.

John Uldrich, un marketing è prufissore di gestore, attualmente insegnante in Cina, dirighji u gruppu. Hà un fondo in tecnulugia di lu sonu, hà participatu à una quantità di ricerca è ricuperazione attraversu u mondu, è hà spentu assai tempu in Pittsburgh.

Bob Shema, un indigenu Pittsburgh è u Gruppu di Operazioni di u gruppu, hè un expert di qualità d'acqua. Hà intesa una intrepretazione profunda di u Mon Fiume è a sperienza cù a tecnulugia di scanalare di sonari à a squadra. Steve Byers hè propietaria di una cumpagnia di l'informatica local Sennex in u South Hills, è Matt Pundzak hè un consultatore da Virginia. Matt, Steve, è John sò tutti i pratichi sperimentati.

U gruppu cuminciò un studiu tutale di u B-25 in u 1995. Hè cunsigliatu cù cura di i teste di vista da a notte di u crash è i so setghjeristi sussiderati, spentu centu ore d'ochji nantu à i documenti da u guvernu e funzioni civili, è l'intervista cun l'espurtazione in tuttu di a qualità di l'acqua in Mon, à u fondu fiumu, à u disignu è a custruzione di u focu Mitchell B-25.

Ancu anu realizatu l'analisi di flussu utilizendu mudelli in u Mon Fiume per simulerà induve u fiumu pò piglià u pianu.

U risultatu di tutte ssa ricerca? Bob Shema, u direttore di Operazioni di u gruppu, hè cunvinta ch'elli anu truvatu u postu di restu finali di l'aria. "Ci hè ottimisimu chì puderamu esse risolvi u misteru", dice. In ogni casu, l'avianu ùn avia statu situatu da a cascata di 2016.

L'induv'ellu puderete u Ghost Bomber Be Resting?

Shema crede chì u pianu si trova sottu à circa 10 à 15 pedi di ciumi in 32 piesi di acqua quì à pocu di l'Avianu Landing. U pappaddu di l'Auli sò attraversu l'anticu soldu d'acciaio J & L à punenti di u ponte Glenwood à a chjave 4.9. Era una volta u locu d'attaccà per lucchi.

Quandu era dumandatu quantu cunvinta ch'ellu hè in questu locu, Shema hà culligatu quarchi evidenza chì avianu accumulatu nantu à l'ultimi cinque anni.

"Ci era ancu cintinanu di teste ocularse à u crash", disse Shema. L'avianu scinnutu finu à u livante di u Ponte di Glenwood (prima di u Ponte di High-Level Homestead) chì dirigenu u fiumu. Shema segue per spiegà chì u fiumu curria veloci da quellu ghjornu. Cinque di i sei crewmembers scavalca nantu à l'ale di u pianu mentre chjappà. Pocu tempu dopu, u pianu hà partutu. Quattro tripulante sò salvati, è dui cutturati sò stati ricuperati downstream, affucatu.

U Corps of Engineers di l'Armata è a Guardia Costera arrastbianu u fiumu ripetitumente dopu à u crash. Shema hà dettu chì i dati di l'accidenti avianu dichjaratu chì u Corps hà assicuratu ciò ch'elli crèdenu per l'alerce di l'avvanu. In u prucessu di purtà à a superficie, ma l'angolo chjudeu è u pianu hà tornu à l'acqua. Allora piglià à qualcosa cosa, ma in tentativu di purtà à a superficia, u cuddinu di 2 cuddle chjappu. Duvice. Shema hà dettu chì ùn anu stati ritratti di questa operazione, e li ritratti amenu corsi di alta tensione è crescendo, chì sò sempre oghje ghjornu: "Sapemu esattamente induve l'avianu hè stata vistu prima", disse Shema.

Crideu chì l'avianu era stata fatta da a prima volta chì pruvò di tiràia, ma quandu si chjappà, hè cariu à un pappu di gravelju apertu à l'Avianu Landing. U seguitanu duie volte, quandu i cattuli chjappu, Shema pensa chì l'aghjunghjenu quarchi cosa. Birds Landing hè casa di un vechju ghiaccio chjassi di ghiaccio. "Un corpu di l'acciaio inoxidable di 2" precisa più di 31 000 chilometri di forza per rumputu ", disse Shema. Un B-25 pesa a meza di quì. Una di e pochi cose in u fiumu chì puderia fà chì hè quella vechja ghiacciaia.

Interscettendu i Testi Civili

Inoltre, si u pianu hè stata prulita, carriculati in vagni di ferru o chieches, è spirited down the river, ci era duvutu esse qualchì teste. Shema hà spesitu 30 anni di travaglià nantu à i fiuma è hà parlatu à centu di persone chì eranu nantu à u fiumu aquella notte. "Ùn ci hè nunda di tistimuni credibuli", disse Shema.

Si trattau a storia di un tistimunziu, elli entrevista ch'elli riclamàvanu di vaghjime, in piani nudi è avvelati, apaganu tutte e so luci è andendu in l'acqua. Isma falesa dichjarà: "A temperatura di l'acqua era 34 ° è u fiumu scadiava 5-7 nodi. L'acqua era di trente metri altu - una mini inundazione. In l'anni 50, l'issueu standard per u bugna era un pezzu di scappari di 15 lb Mark 5. L'ultimu chì hà avutu un bifurcenu quellu cunnisciutu di e cundizioni ùn sò micca un teste credibile.

Una altra persona chì parlava era a donna chì cunfèssinu chì u so maritu era u ziferanu chì hà eliminatu u "settimu corpu". Ella spiegò chì era a so scusa per ùn ne venenu micca questa casa questa notte.

Dopu passà centu cinthi di ori passendu nantu à i documenti, entrevista per e teste, è l'analisi di flussu di cunducta cù mudelli per simulà chì luntanu di u pianu puderia traveled downstream, Shema è cunvinta chì l'avianu hè sempri in u fiumu.

Sonar Mapping the Mon

In u 1995, u gruppu cartugràfiche u bancu di u Mon Fiume vicinu à l'Avia Paghjella utilizendu l'imaghjini di scena di l'imaghjini. Questa cunfirmatu u locu di u legnu di legnu, un furore prufunditu custituitu tanti anni fa cù «gravi pirati» chì dragonu u fiumu di u fondu di a ghiaia. Anu ancu truvà una barge parcheghja. Ci hè una altra dimora scura chì u gruppu crede hè un postu di funerali candidatu di u B-25.

Per rinfurzà a locu di l'avvena, u gruppu voli usà un magnetòmicu di metudi. Questu hè un attellu non intrusiviziu chì pò detectar metallu sipillutu sottu u fasgianu è u ciumi di u Mon Fiume. "Stu appartamentu duverà furnisce una figura di ciò chì deve sutta l'Agljeneru d'Avia," dice Shema. Quandu fannu a cunfertazione di u locu, pigghèbbenu piglià tastu di u fondu di u fiumu è analizà à confirmà chì qualsiasi metale hè identicu à quella di a custruzzione di i bombardii Mitchell. U costu di rèndinu l'equipaghjuli è l'uperazione di sustegnu à utilizà hà bisognu di circa 25 000.

Shema hè cunfidendu truvà e parte di l'avvena, ma u pensamentu di una fantasia eerie di u bomberu ghjustu Pittsburgh chì hè risparente da u Mon hè dubbitu. "Avemu bisognu di truvà u bloccu di u mutore, l'articule è i pneumàti - anu tutti fatti fatta à pruvà ... ma u restu di u pianu - dubbitu." Shema hà dettu ancu chì a qualità di l'acqua di u Mon Fiume di l'anni 1950 hè pobra, in u megliu. L'expectativa di vita di qualsiasi metallo in l'acqua poluta di u Mon era 1/3 à ½ quellu di l'Allegheny. "Ùn pudete micca mantene un mutandine fora di l'acqua tuttu l'annu - l'hè propriu sia dissolutu in nisun tempu. Tuttu l'aluminiu [di u pianu] hè spartutu ch'ellu sia eseritu, solu ciò chì pò esse ghjunghje in cuntattu cù u fondu" Shema hà dettu. Quattru immersi sò stati cumminciati in u Mon à data, ma tutti trovani hè legnu. "Ùn truvate l'acque in u Mon", disse Shema.

Ricerca di Storia

U Gruppu di Recuperazione B-25 hè travagliatu cù a Società Storia di u Pennsylvania Occidentale (HSWP) è u Sen. John Heinz Pittsburgh Regional History Center in stu sforzu. Ms Betty Arenth, senior vicepresidentu di a Storia Cente, hè animatu per esse una parte di risolve queste misteru. "Hè naturali per avemu intervenitu cù Bob [Shema] è u Gruppu di Recuperazione B-25 - hè una parte di a storia di Pittsburgh," "disse Arenth.

Shema hà dettu chì quandu si trovanu l'avvocanu, qualsiasi artifacti anu seratu à u Centru Storia. "Quandu u truvamu, hè veramente un creditu à tutti di Pittsburgh per l'aiutu chì avianu datu à l'annu".

Quandu si dumandò nantu à e teori di cunghjura, Shema, un indigenu Pittsburgh, ricorda u ghjornu chì l'avianu cascatu. Ellu cuncede chì "Ghjera u tardu 50, à l'altura di a guerra fridda, è avemu circundatu da basa di missile. È cunfortu per pensà chì u nostru militaru puderia vende è caccià un avianu senza tistimoni". Shema cuntinuau: "Quelli chì noi parechji avaristi micca avè investitu millenarii d'oghji è risultati significati per una persa d'oca salvatica. Perchè qualchissia qualchissia qualchissia gasu di nervu, o armi nucleari in un avitu obsoletu? U avianu era un avianu di Guardia Naziunali, un furasteru . Era stata per esse ritirata in 18 mesi. Era l'ultimu ghjornu di u mese, è sti piloti avìanu pruvatu d'avè u tempu di volu.

Shema hà chjusu, "Questu pianu hè stallatu di gas".

Qualchidia interessa à aiutà à risolviu unu di i misteri mai resoluti di Pittsburgh ùn pò fà un cuntribuzione d'impositu deduceable à u Gruppu di Recuperazione B-25. A Società Storia di u Pennsylvania Occidentale hà stabilitu un cuntu per u gruppu. Donazione, fatti in HSWP pò esse mandati à l'indirizzu:

A Società Storia di u Pennsylvania Occidentale (HSWP)
Attn. Ms Betty Arenth - B-25 Project
1212 Smallman Street
Pittsburgh PA 15222