Molise Map and Travel Guide

U Molise hè una regione di l'Italia cintrali chì ùn sò micca spessu visitata da i stranieri, ma prupone parechje persone di una regione muntosa chì hà un frontiere in u Mari Adriàticu. U Molise hè nutatu per i so furmagli, a so cucina regiunale è a so ambienti campagnola.

U nostru situ di Molise mostra i cità è i paesi di u turistu deve visità. A rigioni Abruzzo hè attraversu u nordu, Lazio à punente, è Campania è Puglia à u sudu.

Molti fiumi di Molise partenu da l'Apeninia à u Adriàticu, mentre chì u Volturnu scorri à u Mari Tirrenu dopu l'incuntrà a regione di Campania.

Molise Introduzione è principali Città:

U Molise hè una induve una di e regiu cchiù desconogenu di l'Italia. Vacanze in a regione sò spessu combinati cun una visita à l'Abbruzzu à u nordu, postu chì i paisaghji sò simili. U Molise hè muntosa è hè in qualchì tempu riferitu com'è "trà e muntagne è u mari" cum'è a regione petite cuntene un pocu spiaggia è un centru muntagnoso. I attraziu sò devenu rurale.

I capitali re di u tarritoriu sò Isernia è Campobasso annuncia in u Mappa di Molise in tinevulenza. Ogni città pò esse ghjunta in trenu.

Campobasso hè cunnisciutu per i coperchio stampati, a so prucissioni è a festa religiose in early June, è l'Scuola Nazionale di Carabinieri. A parti suprana di a cità hè a parti più antica è hà parechji crescendi romane è un casteddu à u cima.

Da Campobasso hè un serviziu di l'autobus a qualche di i paesi più chjucchi vicinu.

Isernia era quandu a cità Samnita d' Aesernia è dichjara chì hè a prima capitale d'Italia . Evidenza di un paesu Paleulicu era ancu truvatu in Isernia è si trovi sò disposti in un museu mudernu. Oghje Isernia hè famosa per u so puntelli è e cipolle.

Isernia havi un picculu centru storicu, a crescita di quale hè a Fontana Fraterna di u 14 °, fatta da pezzi di ruines romane.

Molise Towns of Interest (vai da u nordu à u sudu):

Termoli hè un portu pescu cù una longa spiaghja aria. A cità hà parechji corsi di pietra è una interessante cattedrale di u XIII sèculu. Termoli possi un casteddu, boni veddi, è grandi restaru di mare. Pò esse ghjunghjite cù trenu nantu à a linea ferrovia lucale.

Campomarinu hè un altru locu di sta spiaggia, hè più chjucu è quarchi pocu cuntestaghju in l'estiu chì Termoli.

Agnone hè una cità chjosu chicosa chjamatu per i so fabbrichi campani. Per l'ultimi mila anni, Agnone hà fattu campane per u Vaticanu è parechje altri paesi. Oghje una fundazioni sempri opera è hà un petit museu. Agnone hè ancu a so casa di una quantità di coppersmiths è di vendita sopra a strada principali.

Acquaviva Collercroce hè un locu interessante stabilitu da i slaves chì stilla manteni certi tradizzioni slavi è a so restante di i so origgisi slavi, ancu u so dialettu.

Larino hè una cità chjuca in un locu bellu entre muntagni è olivi. Hà una cattolica cuntenuta da u 1319 è parechje sante freschezza di u XVIII sèculu in a ghjesgia vicinu di San Francesco. Ci hè un bonu artu in u Palazzo Comunale .

Ci hè questu restu di l'antica cità di Samnite vicinu à a stazione, cumpresu un amphitheatre è e ruvine di i villi.

Ururi hè una vecchia cità Albanese chì stilla mantene certi tradizzioni albanese cum'è Portocannone vicinu.

Pietrabbondante pussedi vastu rughjoni di Samniti cum'è fundazioni di temi è un teatru grecu custretta.

Pescolanciano hè supranatu da un pintu castellu di u XIII, Castello D'Allessandro , cun un arcadicatu bonu. Ci hè un altru casteddu in l'anticu villaggiu di Carpinone , a 8 km di Isernia.

Cero ai Volturnu hè u megghiu casteddu in a regione Molise. Originendu in u 10u seculu, era ricustruitu in u 15u seculu. U casteddu hè in perchede in una roccia enormosa sopra à a cità è hè accessibile da un strittu strada.

Scapoli hè cunnisciutu per u sughjornu à u bagpipe d'istati ( zampogna ) induve truvà una grande vista di bagicole tradiziunale utilizatu da i pastori di u Molise è a regione vicinu Abruzzo.

I pastori still play u bagpipes in u tempu di Natale, in i so cità nativisti è in Nàpuli è Roma.

Venafru hè unu di e cità più vecchi in Molise è pruduce un oliu d'oliva. A piazza hè in òvalu era originale l'Anfiteatro Romano è l'arcuni sò incurificati in i porti davanti di e case. U Museo Nazionale, in l'antica cunventu di Santa Chiara , abbanduneti parechji rinu romani. Ci hè parechje chjuse interessante è e ruine di i ruvelli cù qualchi beddi frescoes. Dopu à a cità sò pareti Ciclopean.

Ferrazzano hè un paese di altitudine medievale di u cullettivu cù un bonu centru storicu è un muvimentu megaliticu 3 km longu. Hè ancu a casa di u so attore Robert de Niro è teni li festi di film in u so onore.

Saepinum era una cità romana in un locu remoto è bella, chì face un di l'esempii più impurtanti di una cità romana provinciana chì pudete visità in Italia. U situ hè circundatu di e parete difenenu, custruitu in mudelli di diamanti, cù quattru porti chì purtanu in a cità. Pudete vedà parechje di pavimentazioni stradale originali, u foru cù l'edificazioni civili è i spazii, un tempiu, bagni, fontane, un teatru è e case. Ci hè ancu un museu cù esibizioni trà i scavi.

Questu a regione Molise

I città più grande di i Molise sò cunnessi da una linea di trene per Nàpuli, Roma, Sulmona è Pescara. Pudete in generale u trasportu di u trasportu da u paese à u paese, ancu s'ellu si sò crescati in tempi di u travagliu è i schedari di a scola, è sò prubabili di esse invenienti per u turistu. Hè ricurdatu un car rental o lease car. Assicuratevi di leghje e nostri cunsiglii per impegni in Italia .