Monfort Bat Sanctuary, Samal Island, Filippine

Home à 1,8 millioni di Rousette Fruit Lats di Geoffroy

U Monfort Bat Sanctuary in Filippini hè casa di 1,8 m di Rousettus amplexicaudatus (a famiglia più grande cunnisciuta in u mondu), secondu a folla Guinness World Records.

I battelli sò vivi in ​​una sola caverna - i visitori ùn sò micca permessu di entre, ma puderanu circà i braccialetti di bambù in qualche di cinque aperte induve a massi di murmurà di i frutti di u fruttimentu di dormu pò esse vistutu chjinatu e pareti cave.

I battelli hanu fattu a so casa in questa cova di a Samal Island per i generazioni cuncerti. Forse chjappi in tutta l'isula à persone periculazione umana mannavanu e mamilanti vulgari à refugià nantu à a splutazioni di Monfort.

Oghje, stu Santu Santuale di Samal Island ùn mostra nunda di sinistra di rallintari. Una spidizioni di carte di cave di ricerca veni chì i favi fighjini erani quasi cuntinuamenti incisu , una partenza da l'abbitanti di l'impresa di staggione di i tempi.

Questu, frà altri scopi inusuales, ha dirigitu l'attuali propiu Norma Monfort a incuntrà à i gruppi scentifichi di tuttu u circondu per trasfurmà a so spluta di 57 ettari in una basa seriosa per a prisirvazioni di Geoffroy's Rousette.

Situazione di Monfort Bat Sanctuary

U Santuariu di Monfort hè situatu in Barangay Tambo in Babak District in "Island Garden City of Samal" ( Samal Island ) vicinu à Davao City , vede locu in Google Maps quì. A prupietà pertene à a famiglia di Monfort per i generazioni; sta pussibilità imbrottata annantu à l'anni hà da esse u rispunsevule di a pruprietariu diventendu un Santu di bat.

Un altru abitati per l'isula anu disturbatu o distruttu per l'invucazione umana, purtendu i so residenti à circà rifughju in l'unica parte inviulabile di l'isula: a pruprietà privata pussibule di i Monforti. U propiu pruprietariu, Norma Monfort, hà fattu tutti i sforzi di equilibraru u benessivu di i bastichi cù a necessità di studienti scientifichi è d'ingressu turistiche.

In u passatu, a Sra Monfort ùn impedite l'accadimentu per i visitori. Questa hà cambiatu in quandu un telesgiu televisiu in Filippini featured a caverna nantu à unu di i so simuli. A pubblicazione resultanti era bona è mala pà i pezzi: "U dipartimentu di u Turismu m'hà dumandatu se permettenu à l'intrattenimentu di film", richiamora Ms. Monfort. "Dopu, quandu aghju avutu a caverne inspecciona, tanti zitrone avianu avutu morse. Quandu l'equipaggiu di film era quì, i pezzi eranu disturbiati è i picciotti di u babbu eranu corse à u pianofru di a caverna ".

Una donna di donna

Doppu stu incidentu, Norma Monfort cambiò e regule - i rails di bambù era aghjuntu nantu à l'avanzati di a cavchia, i visitori sò avè sentatu per una parrata d'orientazione prima di vedianu i batelli, è ùn sò pruibitu chiuvuli rive.

A Sra Monfort anu sappiutu ancu a cugliera di un guano, chì pò vende per centosi di dumila per kilo, per u scantu di scantu i babbi. Questu, a gestione di a caverna di batu hè largamente un spettaculu di una donna, quella Ms. Monfort rues.

"I dui studienti di ricerca [da a spedizione di carte di caverna prediletti] tornanu quì per aiutà cù ciò chì e cogni di Monfort bat cose, è chì hè bonu, perchè finu à quì hè statu solu mè", dice Ms. Monfort. "Hè statu tantu difficultu per fà quì nantu à me stessu, hè dura! Aghju bisognu di riunisce fondi per a infrastruttura è altre cosa chì a persone mi ponu devi à avè.

Ùn avemu micca una buttrega di regalu, senza manciari o manciari! Unu à un tempu! Sò l'unicu rispunsevule!

Vedende i Aperti Cave

U Monfort bat santuariu vede circa visitori à u ghjornu, secondu l'estimazione di M. Monfort, ogni pagamentu per PHP 40 (circa un dòricu, leghjite u soldi in Filippini per i viaghjatori ) per u privilegiu di vedere i batci roosting in i pareti caverna . I visitori entri in un salottu d'orientazione, induve una guida spiega u significatu di i battelli in l'ecosistema lucale.

Dopu dopu avè infurmatu nantu à i battelli, i visitori camminanu una strada cobbled para vedere e apertura di cave, ognuna circondata da i pezzi di bambù. L'averebbe in cave aghjunghjenu un ammonia forti / u masticu di u puddicu (u guano), ma chì ùn hè nunda cunfruntendu à a vista di centu cinteli di migghiara di i frutti di frutta Rousette di Geoffroy cumprati in i pareti cave.

I visitori pudete camminate trà e apertura di a cavernia à u so piacè, vedere i batci di numerosi anguli. Malgradu a so natura nocturnale, i batci annunziate nantu à i muri ùn sò micca sempri adurati - in fattu, ci hè un furore di attività entre i bietti ancu in u ghjornu. I battelli sò constantemente ghjittimenti contru, cambiantate a pusizioni, pughjenu per l'uveranu è cura i ghjovani. L'identità di i bappeddi di u babbu di i caves.

Monfort Sanctuary's Stats Behavior

I boli di frutta in u Santuariu di Monfort ùn si cumpurtavanu cum'è l'altri Rousettes di Geoffroy. Per principianti, sta spezia di batu normalment spuntanu duie volte à l'annu in un patronu di staggione, una volta da marzu à aprili è l'altru entre l'agostu è u settembre. (fonti) Ùn the bats Monfort - una spidizioni di carte di caverna realizata in ghjennaghju di u 2011 anu pozzu truvà un gran numaru di friddi.

"Hè straccu tutta l'annata. E anu ancora staciatu! "Exclama Ms. Monfort. "E allura i masci èranu assai aggressivi cù i babulesi, hanu abattutu i bab, perchè e mo mare sò state in calore".

I battelli si cumponenu ancu in modu stranu di quelli chì sò fora di a caverna. Certi bachi piglià un caprettu in u mari vicinu, chì hè "un cuntu règiche assai" com'è Ms. Monfort a diri. Un altru comportamentu stranu: i batti maschili, tornendu cunsultà nantu à a fermentazioni di frutti, si passeghjanu à l'arbuli vicinu da prima di cresce à a caverna.

L'emergenza scénica di i bieti da e caves à u tardi, è spettaculari, ùn hè micca apartu à u publicu in questu ora - Ms. Monfort, cù i so risorse limitati, ùn pò micca sturitu di guardà un guardiare di notte nantu à a gestione à ogni spegatura dopu à u scuru.

Reaching the Sanctuary Monfort Bat

U Santuariu di Monfort Bat hè situatu vicinu à a costa di l'Isula Samal, è hè accessibule da a via ind'u caru chjappi. Pudete ancu impegnà un autobus a Samal, l'Isula Samal Island Express, da u Magsaysay Park (locu nantu à Google Maps) in Davao City - u bus accogliu u strettu chì svià Samal da Davao via un ferriu Roll-On-Roll-Off. Da u muvimentu di ferry à Samal, pudete cumissionà à un "habal-habal", o un mutivu di muturi per piglià à u Monfort Bat Sanctuary.

Per arrivare à a Fundazione di Conservazione di a Battaglia Filippine di Norma Monfort, chjamate +63 82 221 8925, +63 82 225 8854, +63 917 705 4295 o à mail: info@batsanctuary.org.