Musée d'Art Moderne de la Ville de Paris

A Hot Spot per Creazione Contemporanea

In apertura in u 1961, in parte di sforzi per fassi megliurà i cullezzione di l'arti muderni di u Petit Palais , u Musee d'Art Moderne de la Ville de Paris hè statu in un edifiziu criatu per l'Exposizione tecnica Artificiale Internazionale di u 1937. Hè parti di l'spaziu di l'arti cuntempuranee esse cunnisciutu da u Palais de Tokyo.

A cullizzioni permanente, libera à u publicu, abbandunà maiò travagli di artisti di l'arti di Matisse, Bonnard, Derain, è Vuillard, è ancu di i murals di grande format di Robert è Sonia Delaunay è à l'altri.

Scopre a sviluppi in l'arti cuntempuranei da u principiu di u seculu 20 à l'oghje. In particulare per i visitori interessate in i movimenti avant-garde in l'arti è a creazione contemporanea, un viaghju hè cunsigliu.

Location and Contact Information:

U museu hè situatu in u 16 arrondissement di Parigi (distrittu), in alcuni approficu di l'arche cusì chjamatu Trocadéroperu è pocu vicinu à a so sorella museu arti cuntempuraneu Palais de Tokyo ..

Indirizzu:
11 avenue du Président Wilson
Metro / RER: Alma-Marceau o Iena; RER Pont d'Alma (Line C)
Tel: +33 (0) 1 53 67 40 00

Visita u situ web ufficiale

Aperti e Billet:

U museu hè apertu à u marti è u ghjornu, 10 am-6pm. L'Uffiziu di u Ticket closed in 5:45 pm. Lugliu chjusu è i fieri publicani francesi .
I ghjovi aperti à 10:00 p.m. (esibiti solu). Cunsideri di i buttoni quasi vicina à 5:15 p.m. (9:15 p.m. Da u ghjovi).

Ogni bilettu: L'admission à e cullizzioni permanenti è a mostra hè gratis per tutti i visitanti.

A pricura di u prezzu hè variatu per esprime temàticu tempuraneu: chjamate avanzu o site cun bisognu. Aiutu à i espunenti pruvisorii hè liberu per i visitori sottu 13.

Attrazioni Turistici vicini:

U museu hè in una parti stretta di quarchi parte di l'attraversu più famosu in u Parcu OCCIDENTU com'è i più vicini distritti. Queste include:

Studi di l'Esposizione Permanente in u Musee d'Art Moderne:

A cullizzioni permanente in u Musee d'Art Moderne de la Ville de Paris hè divisa in blisteri cronulogichi chì analizanu u sviluppu di diversi movimi è tendenzi in l'arti cuntimpuraneu, spanning from 1901 à u presente.

Tour "Storicu"
Sta secunna cuntene i travaglii maiò di i movimenti Fauvist, Cubist, Post-Cubist è Orphic à a pintura, cù artisti Delauney è Léger. Un cantu dedicatu à u Surrealismu facianu funzioni di Picabia, mentri una altra cunsacrata à a "Scuola di Parighji" exhibe travaglii di figurazione più numerosa è di linii.

Tour Contemporain
Aduprate da i 1960, a nova allea di u museu rifletti i più recenti acquistioni. Galleri traccia di u Novu Riformu, Fluxu, o Figurativu Narrativu, è dinò di movimenti di l'arti abstracti. I travaglii maiò di nomi cum'è Deschamps, Klein, Roth, Soulages, è Nemours punctuate i galerie, in quantu l'opere di artisti più medievuli è spettaculi chì pusonu i fruntieri di a forma, culore è mediu. U giraslo cuntimpuraniu attentiu particularmente à chì l'artisti dopu à l'anni di u 1960u cercanu più à crepà e fruntiere entre i mudelli tradiziunali è per ghjucà "subversivamenti" cù i codici tradizziunali è u discorsu.

Pittura, video, scultura, foto è altre mediani sò impiegati in modu nontraditiu è sorprendenti in parechji di questi opere.

Basement
U nivellu di u bascu accetta a Galleria Boltanski (cù travagli di l'artista eponymous); u Salle Noire tene d'opere di u video di artisti artisti, cum'è Absalon, Pilar Albaraccin, Fikret Atay, Rebecca Bournigault è Rosemarie Trockel.

Altre opere
In più di sti secche priziunale, i culligamenti permanenti di cullizzioni di basa di dedicà à i pittori Matisse è Dufy è altre travagliu da artisti contemporani.