National Portrait Gallery è u Smithsonian American Art Museum

Art Museums in the Neighborhood Penn Quartet of Washington, DC

A Galeria di Ritratoghja Naziunale è u Museo di l'Artispiritu American Smithsonian si trovanu in u 1 di lugliu di u 2006, cunfundendu un edifituu novu ristabilatu in Washington, DC. I dui musei partendu un Edificiu Storicu Storicu Naziunale, l'anticu Uffiziu di Patente di i Stati Uniti, stendu dui blocchi cità in u vicinariu Penn Quarter, u distrettu di l'arti rivitalizate di u centru di u Washington.

I musei sò cunnisciuti cumuni comu Donald W.

Reynolds Center for American Art and Portraiture, in onore di u Donadore W. Reynolds Foundation, una associazione filantropica naziunali fundata da u principale principale di una cumunità di cumunicazione è media. Donald W. Reynolds Foundation donò $ 75 miliuni à rinuvà a Galeria di Ritratoghja Naziunale è u Museo di l'Arti Smithsonian American. A Galerie Renwick , una succissione di u museu situatu in un edifiziu separatu vicinu à a Casa Blanca, ponu parechji artighjani Americhi è arti cuntemptevuli da i 19 ° à u 21 ° seculi.

Situazione

8 e F Streets NW., Washington, DC (202) 633-1000. A Galeria di ritrattu Naziunale è u museu di l'arti Smithsonian Americana sò situati in un edifiziu chì si stendi trà i Seventh and Novum strati è trà F u G strade NW., Washington, DC. I dui musei cose una carta principale in F Street. L'intrata di G Gira gruppi di tour è accede à i musei di u museu.

I musei sò situati vicinu à u Verizon Center è u Spy Museum Internazionale. L'stazione di Metro più cercanu hè Galera Pusela Chinatown.

National Portrait Gallery

A Galera Ritrativi Naziunale ci conta a storia di l'Amérias attraversu l'individui chì stabileru cultura americana. À l'arti visivi, arti scentifichi è novi media, a Portrait Gallery capra poeti è presidenti, visionario è villani, attori è attivisti.

A cullizzioni di u museu di quasi 20.000 travaglii sanu da i pittura è a sculture in fotografici è disegni. A Galera Ritrativi Naziunale prisenta sei esibizioni permanenti cumpresi i "Cumincendi di l'America" ​​sviluppatu è ancu "America Origins, 1600-1900" è "20u seculu americani" cù i splendenti sportivi è animatori.

U Robert è Arlene Kogod Courtyard li furnisce un espunimentu publicu annu allughjatu chjusu da un culore di culore. I musei offri un vastu prugrammu publicu prugrammi in u patrice, cumpresi i ghjorni di famiglia è e renditi musicali. L'accessu à Internet gratuitu in wireless access is available in u courtyard. U Patio Café offre corsi informale di 11:30 a 6:30 p

U Museo Smithsonian Art Museum

U Museo Smithsonian di l'Arti Uniti hè a casa di a più grande collezione d'arti americani in u mondu chì includenu più di 41,000 arti, spanning more than trè seculi. I esposi contà a storia di l'Americhi per l'arti visivi è rapprisentanu a cullizzioni più cumposta di l'arte americana di ogni museu oghje. Hè a primitiva cullizzioni d'arti federale di u primu paese, predanti a fundazione di u 1846 di a Custituzione Smithsoniana . U cullizzioni permanente di u museu hè stata riunita in sei instalazione, include "American Experience", "Artu americanu à traversu u 1940" è opere cuntimpurtei in Lincoln Gallery.



U Luce Foundation Center for American Art, un centru di studiu è un facilitate d'almacenamiento di l'arti visitativi, exhibe più di 3,300 artworks da a cullizzioni permanente di u museu in un spaziu di stile di stile. Cunsigliu di l'informazione interattivate furnisce infurmazioni nantu à ogni oggettu nantu à mostra. Una varietà di prublemi sò offriti in u centru, cumprendi cacciamuli tematichi per i zitelli, un scuole di sketchmenti simuli, e riunioni Art & Coffee e rendimenti musicali. U museu di l'arti americanu Smithsonian / National Portrait Gallery Library hà una cullizzioni di più di 100.000 libri, catalogu è rivista per l'arti, storia è biografia americana.

Ogni siti ufficiali
National Portrait Gallery: www.npg.si.edu
U museu di l'arti Smithsonian Americana: http://americanart.si.edu