Galeria Renwick - Smithsonian American Art Museum in Washington DC

A Galerie Renwick, una succissione di u Museo Smithsonian di l'Artu Americanu, ponu parechji artighjanali americani è arti cuntempuraneusi da i 19 ° à u 21 ° seculi. A Galería Renwick hè unicu articulu di arti inclusa argintina, fibra, vetru, metalli è legno. Parechji cintunarii stile di salottu chjappi: unu-atop-l'altru è a maghju à toccu, sò visualizati in u Grand Salon impressionante, una galeria di 4,300 pittureghja cù un pianu di 40 pies è a statua di l'arte.

Ricerca recenti

A Renwick Gallery hè stata rifatta è rintrestra in u novembre 2015. A rinuvàglia includia stòrici storichi restaurabile custruiuti è una infrastruttura novu novu - un sustituzione di tutti i cinsistenzi, l'acqua di climatizazione, i sistemi elettrici, di fontaneria è di suppressione di u focu, in più di l'aghjurnamentu à a sicura, telefone è sistemi di cumunicazione di dati. U accessu wireless hè statu stallatu nant'à u bastimentu. A cunfigurazione di a finestra originale hè stata righjettata, dui bagnu in u teatru in a seconda staghjoni seranu restaurata è u sotondamentu serà cunfiguratu per uffizzioni i laburatorii di u persunale.

Inaugural Exhibition: A manifestazione debut, "WONDER", comprende tutte e galerie publiche, cù stallini di stanza nova di novi artisti, inclusi Jennifer Angus, Chakaia Booker, Gabriel Dawe, Tara Donovan, Patrick Dougherty, Janet Echelman, John Grade, Maya Lin è Leo Villareal. Ogni artisti attivi intensamente cun l'inserzioni spettulati-insetti, pneumatici, filamenti, carta, scintillanti, stivali, legumi in tagliu, bassi è fiori di luci LED-create installations cesing an eye and resonate with environmental issues and social issues.

Nicholas Bell, u Fleur è Charles Bresler Curator di Craft and Decorative Arts, hà sceltu l'artisti.

Situazione: Pennsylvania Ave. è u 17 St NW NW, DC. I posti di metri più cercati sò Farragut Nord è Farragut Ovest. Vede u mappa . L'estazione hè limitata in questa zona. Per i suggerimenti di postu à parche, vede una guida di parchettu vicinu à u Mallu Naziunale.



Hours : L'urdinatore sò ghjornu da 10h à 5h30

Ricerca di l'Edificiu Storicu di a Renwick Gallery

A Galerie Renwick hè unu di l'esempi più eleganti di a seconda architettura di l'Imperu in i Stati Uniti U bastimentu hè stata creata in u 1859 da James Renwick Jr., l'architettu chì hà avutu ancu u Casteddu Smithsonian è a Cattidrali di San Paolo in New York City. A Galerie Renwick hè u terzu u più anticu Smithsonian. Renwick hè stata inspirada da u Tuileries di lu Louvre in Parigi è mudificà a galeria in u Sticculu Imperu francese chì era populari à u tempu.

A Galera Renwick si trova pocu passi da a Casa Bianca in u cori di Washington, DC. A seconda struttura d'Imperu Imperu, un Nurmale Historique Naziunale, hè stata inizialmente à custruisce a coletta di l'arti privata di u bankieru di u Washington è u filantropu William Wilson Corcoran. Versu u 1897, a cullizzioni di Corcoran anu sviluppatu u prughjettu è a galeria hè stata cambiata in a so situazione per tutta a strada. A Cumpagnia di i Tribunale di l'Uttardi assumì l'Edificiu Renwick in u 1899. In u 1972, u Smithsonian restituìu u bastimentu è a stabiliscenu com'è una galeria di l'arte, l'articuli è u disignu americanu.

Situazione : www.americanart.si.edu

Attrici Quasi di a Galería Renwick