Netti Purtate a Basketball à Brooklyn

In u 2012, i Nets diventenu u primu granni squadra sportiva in Brooklyn in più di mezzo centu - i Dodgers di Brooklyn in u 1957, ghjucanu à New $ 900 millioni di Barclay Center di Brooklyn in Flatbush Avenue è Atlantic Avenue.

Ùn deve esse vistu cumu i Nets fussighjanu in u mercatu di u sportu di u novu ghjocu di novu, cumpete per a ligne di l'amatori (è i dati) cù tali squadre di marca cum'è i Yanquis è Mets, è di sicuru, i New York Knicks.

In quantu per quelli netti sò ricunnisciutu u coru di Brooklyn in quantu i Dodgers hà fattu, decades ago, solu u tempu dirà.

Intantu, a franchizia Barclays s'hè allargata. L' Islande - u Long Island è u ghjocu di ielli di u bandiera Islandi - vittori di quattru Campiò di Tazza Stanley - anu avvistatu in a primavera di 2013 chì u squadra si rinfriscà à u Barclays Center di Brooklyn, sottu nova gestione.

Cumu a New Jersey Nets hà diventatu i Netti di Brooklyn

I Netti di Nettuno mudificà i propietaris più d'una volta in ruta per a Brooklyn. U gruppu hè stata cumprata prima un gruppu guidatu da u prughjettu di ubleu Bruce Ratner in u 2004 per $ 300 milioni.

Subsequently, u bilcunariu Russu Mikhail Prokhorov hà acquistatu una ghjudiziuità in u gruppu per $ 200 milioni in u 2009.

Natività di Brooklyn è superstarte rap Jay-Z hè ancu parte di u pruprietariu.

A Storia di Netti in Brief- Prima ch'elli eranu i Netti, Eranu E Americhi

I Rientii anu una longa è storicu, per periò cuntenutu.

Formatu in u 1967, a squadra in a ligne rivali cunnisciutu da i stòrici di basca quant'è l'ABA (Basketball Association Americana).

A franchizia di Nets fu furzata a basà a so squadra fora di New Jersey per u prissioni da i New York Knicks chì ùn volenu micca cumpete cun una franchise start-up in u bigliu di sport di u paese.

Piuttostu, i Nets sò stati cunnisciuti cum'è i Stati Uniti finu à u 1968. Doppu a perderà u so primu campu di dispensu in u 1968, ghjucani a splutazioni di u 1968-1969 à Long Island Arena in Commack, NY, prima di trasladu à u Garden Island in West Hempstead, NY per e trè stagioni. Da u 1971-1976, u squadra era cunnisciutu da New York Nets.

U so ultimu ghjocu cum'è una franchising ABA era in Nassau Veterans Memorial Coliseum in Uniondale, NY. Guderu numerosi successi prima di anche anchettate in l'NBA è rifurmate cum'è i Netti di Natale.

A partir de 2012, i Rietti seranu basati in u Brooklyn, in u novu Barclay Center di Fort Greene vicinu à a Terminal Atlantic.

Cuntinutazioni intensa nantu à l'Atlas Atlantique è u Barclay Center

U pianu iniziali per u vastu prughjettu di l'Atlantic Yards includi a custruzzione di a casa di u novu Nets (Barclays Center) è i torrenti di l'altitudine d'altitudine chì crescenu una schiera di 22 acre, cumpresi l'edificazioni residenzali.

Prussivamenti ogni aspettu di stu enormu prughjettu, da a cuncepimentu à u disignu, da l'usu di u duminiu eminenti à u finanziu fiscali à a valutazione di a terra, è da a mancanza d'ingaghjamentu di a cumunità à un pocu di trasparenza pulitica - hè stata embruttata di dispusizioni politichi amari bè prima annantu à qualsiasi terrenu hè struitu.

U sviluppu hè statu stimatu da parechji Eulalie è New York City è l'Istates Naziunali eletti, ma si sò stati cun resistenza feroci da una coalition di i residenti di Brooklyn. Una campana di centru cummunitale di u profilale di sfarenti in u prugettu di sviluppu fu iniziatu da un gruppu communiale vocale Unepoce Ùn Destruisce chì hà registratu multiple pratiche legali. A cuntruversia spappie una tappa mediatica riguardanti un blog dedicatu, rapportu Atlantic Yards,

Barclay Center hà apartu in u 2012. A custruzione di e duminii residenziale hè stata detta da u clima praticu ecunomicu di u 2008, è cù l'eccezzioni di un edifiziu sottu custruzzione, resta in u limbu. U dissenyu architettonicu di u Barclay Center hè statu ancu cambiatu significativamente da e proposti urigginali.

Serà Barclays Renditu?

Hè prontu pronto per esse esse cumu chì a prufittu di u Barclays Center serà, è l'impattu di u sviluppu è u palcuscenanu sò sempri sienti in circunscenti di Brooklyn.

In 2013, u Wall St. Journal hà inglesi un articulu titulatu Brooklyn Arena hè Glitzy But Profits So Far Is not Golden, interrogazione à a prufittu di Barclays à data.