The Only Basilica di Amsterdam: Basilica di San Nicola

Cuntenevi un pocu passi à u sudu di l'Estazione Centrale di l'Amsterdam, è quì hè quì: solu à qualchì centu centu metri à a manca, a Basilica di San Nicolau (Basiliek van de Nicolaas) hè unu di i primi marcelli di a cità è a più di i visitori. Allora hè stumminatu chì sta maestosa iglesia, chì torna nantu à a so strada, hè frecuentemente spartera. Infatti, a so popularità hè nanzu per quellu di e altri cresii storichi in Amsterdam .

L'architettu Adrianus Bleijs hà custruttu a chjesa cruciforme tra u 1884 è u 1887, in un tempu chì l'architettura neoghettica era favurita à e chjese catòlichi. (I visitatori ùn anu bisognu à l'imaghjini - in a Stazione Centrale di PJH Cuyper, cumplettata in u 1889 - per un esempiu di l'architettura neogotica tipica di u ghjornu). À 58 metri d'altitudine, a coperta trasera hè una di e più salient features di u chiesa, una armunia di elementi neo-baroccu è neor Renaissance. Dui torretti più brevi cresce in ogni locu di l'entrata di l'eglise.

In u 2012, 125 anni dopu da cunsacrata, a chjesa hè stata promossa à una basilica.

Interior, Basilica di San Nicola

L'arti in l'internu di a chjesa mostra una varietà di artisti è medichi. Un tali artista hè l'scultore flamandru Perre van den Bossche, a scultura di l'Clasicismu è Baroccu adornà l'altari è u pulpitu di a chiesa; U studiu ch'eddu fundatu hè più famoso per u Gouden Koets, u carru chì transporta a reine Olandese à u indirizzu annunziale di u Senatu u Cunsigghiu di u Rappreżentanti in u Prince's Day.

I muri di a chiesa figuranu l'opara di a vita di u pittore Olandese Jan Dunselman, chì era più famosa per i so Stations di a Cruz; Sint Nicolaaskerk cuntene un esempiu di stazzioni Dunselman in parte di u travagliu hà cuntribuitu à a chjesa. A so illustrazione di u Miracle Eucaristicu di Amsterdam hè appare in u braventu traspurtatu da a chjesa.

Sint Nicolaaskerk (Chiesa di San Nicola) Information visitor

Prins Hendrikkade 73
1012 dC Amsterdam
www.nicolaas-parochie.nl