New York Celebrity Gossip

Dove truvà l'ultime Dirt sur NYC Celebrities

I Chjami di u novu chjaru di parlà. Cù tanti famuziati svegliò vicinu à a cità, ci hè sempre cusì cusciutu di discussioni. Sapemu chì duverebbe spase u nostru tempu nantu à i sapè più persone, ma vitturemu avemu bisognu di una riparazione di fumanti è gustoso.

Quali celebri sò cullettuti è chì si spallevanu? Quale hè chì, in modu persequitali, hà fattu filtrà una cinta di celebrità? Quale hè chì hà avutu malatia chjucu plastica è quellu chì vene da l'armadiu?

E duvè aspetta quelli Olsen twins à quì?

New York hà abbastanza di siti di famiglie è di culleghi di chiannetti per mantene in ghjornu su suciali. Averanu nantu à tuttu ciò chì tù avete mai vulutu sapè (è più) nantu à a scena di chiarazza di New York City.

Pagina Sitt
Pagina Sittintate hè u grande kahuna di novu di Chillemi di New York. A ricerca di u New York Post, Richard Johnson è u so squadra d'intrèpude di mossiczanti, mantendu à u novu Yorker up-à-date à Lizzie Grubman, Parigi Hilton, mudelli purtendu malamenti è assai più. U Publicu hà ancu Liz Smith è Cindy Adams se vulete parolle di chismes di l'antica stata avucatu publicista. È pudete scaccià e celebrità di foto per vede chì vede bè è quale hè un disaster in modu.

New York Daily News Di Pasqua
Rush & Molloy and Gatecrasher Ben Widdicombe facenu i so megliu per fà i so pagi Sì rivali una corra per i soldi. Ci sò ghjunti l'armata di partesi, articuli invidieci è bè cù avvista di celebrità.

Gawker
Gawker hè a vostra fonti di Manhattan media news è chjaru.

Chjucci cù un sensu deliciosu perversu di l'umuri. Attenti: Gawker pò esse addictique. A secunna di Gawker Stalker hà avutu i avvistamenti di celebrevuli mandati da i lettori.

La Dolce Musto
Michael Musto di u Village Voice è a CJC di NYC. A so longa colonna hè una fonti perenne di u platu di New York. E e so funzioni regularmente invidiunate sò sempre diliziosa intriganti.



Chjama in New York
Quale dice chì i celebriti sò l'unichi Yorki novi spusendu in spaziu? Chjama in New York detti silenzi di sughjetti di conversazione ochji chjamati in i strati di NYC. Eri in u divertenti è inghjùliu stupidu cumu averanu i so opinioni persunale nantu à mustachi, laxattivi, u craniu di Michael Stipe, è altri temi divertenti.

Avete un situ di prediletti favuritu chì vulete sparte cù i vostri cumpagnie New Yorkers? Mandà una linea in manhattan@aboutguide.com.