Panama City Gay Bars Guide

Gay-Friendly Nightlife e Ristoranti in Panama City (e platele), Florida

Longu assai pupulari cù studenti di primavera è i viaghjadore di tuttu l'annu, a cità di Panama si trova u panhandle di a Florida, cù i stradi di ghjunghje in fronte à u Golfu di Messicu. Questu favurite prutetta chì hè diventata più chè cum'è i visitori gay in l'ultimi anni hè pocu più di 2,5 ori di Pensacola , chì accoddi a so celebrazione di Gay Memorial Day annu; è hè 3 ore à punenti da a capitale statale, Tallahassee .

Ricerdu assai in u populu di Panama City Beach, chì hè in più diretta, ma hà vistu sempri una afflussione di visitatori gay in l'ultimi anni, Splash Bar (6520 Thomas Dr, 850-236-3450) è un cumpusitu animoso attraversu a strada di i golfi di Golfu di u Mèssicu, è un brevi in ​​prughjittazioni da numerosi centrosi è condos. Dintra, ci hè un pianu di ballu di bonu e un grandi patio chì hè abbratu di l'elementi - u staffu hè amichevvi è accoglie, i arraste mostra, in quantu à a spluta, secondu a notte, è li prudutti sò boni un prezzu di prezzu. Per arrivà, pigliate u ponte di Thomas Drive per a Grand Lagoon, è seguite Thomas Drive (Hwy. 392) per uns 2 mi à l'abitanti di Coral Reef, à u cantonu di Raven Street - Splash hè traversu a via.

U Cintrali di a Cità di Panama avia un sughjettu ghjovanu longu, u Fiesta Room Lounge (100 Harrison Ave.), ma quellu stabilimentu hà chjusu.