Phnom Penh - Capitale di Cambogia

Un Scatate Riceve Ghjunghje In Ateneu Turisticu è Cose Comune di Phnom Penh

Quandu u mo maritu è ​​u primu ghjunti in Phnom Penh in u 2002, a mo primu impressione era chì era stata di storia è di cultura, ma mancava i lussu, l'eccitazione è a cunfortione di a vita muderna è urbana. À quellu tempu, andaricci a casa di u travagliu à cinque, avè a cena è da sei, avissimu avutu stavutu l'una di l'altri è sapendu chì fà.

Più di cinque anni dopu, Phnom Penh hà sviluppatu in una cità urbana animosa.

Ci sò tanti oghji, bars, hoteli è posti turisti. A notte, Phnom Penh hè assai brillanti è chinu di vita. A maiò parte di i me canali preferiti sò dispunibili nantu à u cable, è avemu avutu un accessu à Internet d'alta veloce in a nostra casa.

À u listessu tempu, Phnom Penh ferma è veru à u so passatu storicu è culturale, cù i so largeddi boucherie, parchi assicurati, camini river, musei, galerie è mostra culturale.

Alloghji

Ci hè un'agricultura per tutti i primi pressu in Phnom Penh - da i $ 5- $ 10 guest houses à i più stondi di u primu stile cum'è l'Hotel Intercontinental è u Raffles Hotel Le Royale.

Ci hè ancu quiddi trà questu entre, cum'è La Parranda, Imperial Garden Hotel, l'Hotel Sunway è l'Hotel Cambodiana.

( Nota di a Guida: Pudete riservà una stanza da sta scelta di hotel a Phnom Penh).

Trasportu in Phnom Penh

Ùn puderete dispunibile un taxi in via in Phnom Penh. Avete da rispettà un taxi o un tuktuk da u vostru hotel.

Ùn vulemu micca impegnà un moto dohp (taxi di moto) per ragioni di sicurezza, ancu i più strangulenti aventurari sò longu nantu à queste.

Hè abbastanza sèmpriche per acquistà à e vogliate chì vulete andà per voi se mette cù u vostru hotel per parler à u cumandante.

Culture Shock

Aghje u primu scossa culturale in Phnom Penh quandu avemu travagliatu è circau scappau in Sam Bo, l'enormi elefanti di Phnom Penh, chì era ambling à longu u boulevard. Ma Sam Bo ùn era u solu periculu per e strade. U trafficu in Phnom Penh hè unu di i tematichi di discussioni maiò di espatriate.

In più di l'elefanti, unu hà da navigà e strade di Phnom Penh cù autucane, SUV, swarms of motorcycles, tuktuks , cyclos , camions, peppostichi, oxcarts, è ancu i rotatori!

I stranieri sò trattati cù rispettu in Phnom Penh. I locali sò prestu à appaghjatu di parlà in inglese chì facenu a cumunicazione versu a cità. A lot of foreigners ani detti da i Cambogghiani, postu chì sò cunsiderati cum'è i so cumpagni in u sviluppu di Cambogia è a ripertazione di i ravaganti di a guerra.

A voir à Phnom Penh

Per esempiu, quandu si va à Cambogia, duvete andà à Siem Riep (circa quattrì di unità da Phnom Penh) per visità u Angkor Wat è l'altri tempii antichi . Ma a capitale Phnom Penh hè dinò assai di prupone nantu à u so propiu.

Unu di i me piacevuli turistiche favurizati in Phnom Penh hè u Palazzu Giulidicu , chì in u mo scopu puderia rivalà i palazzi in altre paesi asiatichi o ancu in Europa.

( Nota di a Guida: u Palazzu fù struitu in u 1866, è sempre esse a residenza di a Famiglia Rea. I visitanti sò micca permessi di vede a Pagoda di u Riu è l'edifici vicini - u restu di u cumplessu hè fora di cunfini, per pruteggià a Famiglia di a Famiglia Reale).

Ci hè ancu u museu Naziunale chì prumove l'artifacti Angkorian. ( Nota di a guida : U museu hè statu apertu in u 1920, è exhibe più di 5.000 ogetti chì varienu da a statu statue di Angkor è per i figuri di Buddha post-Angkor. Fora di u museu, una grande selezzione di galerie d'arte si pò truvà nantu à u 178 stile.

E di sicuru, per scopra a storia scura di Cambogia durante l'era Khmer Rouge, puderia ancu avè visitanti à u Museu di Genocide Toul Sleng è i Campi di Killing . Aghju sempre avè adèvule i me invitati prima di a mossa impinger chì generalmente seguitanu a visita à sti siti chì anu tistimuniatu di u periodu bruttu è brutali di u regnu Khmer Rouge.

Musée du Genocide Toul Sleng

Campi di Killing

Un postu chì a maiò parte di i me visitanti sempre piace hè u Toul Tompong o u Mercatu Russu induve unu puderia cumprà un souvenirs Camboggini cum'è pietre semi-priziosi, sita, argentu è prudutti di legnu. I Garments hè una di e maiori exportazioni di Cambogia, è puderebbe ancu cumprà una ropa di vende stampata cum'è Gap, Tommy Hilfiger, Burberry, etc. da questu mercatu à u prezzu rock-bottom!

Venite à Phnom Penh

Hè abbastanza fatta solu per truvà tarifa cambogiana in ogni locu, ma sò avemu generale invitu à ognunu à Malis, Khmer Surin, o Sugar Palm.

U fiumu Mekong è u Lavu Tonle Sap anu a diversità variata di spezii d'acqua fresca in u mondu è avete da pruvate e so specialità cum'è u pescu è u ciumi di fiume.

Ciò chì hè noteviliare cù una cità chjamata cum'è Phnom Penh hè chì quandu si tratta di tarifa internaziunale, sò assai autentichi.

Quandu andà in un restaurant vietnamita, u vostru pho hè statu da un vietnamita. Quandu puderete un restaurant Giappone, un veru capitu nurmecanu roll your sushi. Quandu andà in un restu libanese Libanese, u chef libanese avaristi serve u vostru hummus è taboulé. Quandu puderete un restaurant italiener, un talianu puderanu cocilu u to pizzuddutu a manera di queste in Roma. E quandu si andà in un restaurant francese, u chef francese sirvevi à voi un veru gastrunume francese.

Budget in Phnom Penh

Pudete riservà un auto o un taxi per tuttu u ghjornu per circa $ 25 à $ 35. Ma pudete ancu ottene un tuktuk (trailer di a moto) per solu $ 10 à $ 15. Per l'alimentu è l'alloghju, Phnom Penh hè u tipu di cità chì ci hè qualcosa di qualcosa per ogni preghjunu.

S'è vo avete shopping, si tenete un centenaru dolu, vi pigliate bè è se passate tuttu, avete bisognu di cumprà una altra valigia per aduprà e vostre cumerci di casa!

Phnom Penh in pointe

I distinti cuntrastu di Camboja sò evidenti in Phnom Penh - a cità inseriu à a magnificenza di a grandi civilizazione Angkor, è ancu di l'horrorsi di u regnu genocidale Khmer Rouge.

A cità si trova à a cunfluenza di i trè grandi fiumi di a regione - u Mekong, u Tonle Sap è à u Tonle Bassac.

Hè a capitale di Cambogia è offre una larga varietà di attrazioni culturale è storica. Hè ancu a porta di a regione di Angkor in Siem Reap, in più di e pristine loce in u Sud (Sihanoukville è Kep).

Phnom Penh hè unu di e pochi città chì un puderanu passà piacè in u parcu, vola un kite, diventenu u ventu per u to capelli, vede u fiumu rinu ghjustu da u bancu, anu infierru una tazza di caffè à meza ghjurnata in una di e à i barracchi freschi da a sponda, o stara maravigliosamente à a fontana colore in u Monumenti d'Indipendenza for hours.

Toe hè un espatriatu chì si basa in Phnom Penh.