Prostituzione in Hong Kong

I distretti di u focu rossu di u Hong Kong sò famose in u mondu grazii à l'altri di Suzy Wong è à centu settimane di visitori à visitori. Parechji visitanti arrivanu à a cità cume chì i distretti di u focu rossu di Hong Kong è i prostituti sò legale. In ogni casu, questu hè micca Amsterdam, è a risposta hè un cuddaru maiò.

Lu District di Rossu

U distrettu luminoso rougesu di u Hong Kong, o distrittu livellu rughju storicu hè Wan Chai, in u Hong Kong Island .

Era quì chì Suzy Wong hè statu stabilitu è ​​quandu chì i marinieri americani nantu à a spiaggia spincianu. Cù cunnisciuti comi di bniet, oghje Wan Chai hà assai menu di sti stabilimenti di neone, ma l'area hà assai di mantene a reputazione malaria.

Prostituzione hè legale in Hong Kong; in ogni casu, quasi tutta a cosa chì tocca à ùn hè micca. U so prufessiunale di u sessu, vivenu da "immorale earnings" è di publicità sessuale (ancu s'ellu prumessa di cambià) hè illegale.

Incarcerà un bordellu hè ancu illegale, per questu per ingressà quellu di l'allughjioni in Wan Chai, mentre chì l'attività chì vulete induve si pò esse legale, tècnicamente vo circate a lege. In la realtà, i bordeli di Wan Chai sò largamente tollerati, cù a polizia, solu intervene quan e droghe sò in a stampa.

L'attitudine di Hong Kong à a prustituita hè chì quandu sò fatta versu i porti chjusi, pò cuntinuà a realizazione senza disgrazia. In ogni casu, hè impurtante nutarlier chì e Triads de Hong Kong sò assai implicati à a prustituzione in a cità, è qualsiasi soldi chì puderebbe infurmatu hè probabilmente aiutendu i so bagnu.