Qual è Art Deco?

Da Mummia à Miami Vice

Quandu aghju arrivatu in Miami, u terminu art deco era quarchi cosa di un misteru per mè. Di sicuru, avianu quarchi cosa di fà cù i culleghi di culori pastel ... Miami Vice m'hà amparatu assai. Ma per pinpoint art deco è apprizzà i so antichi urighjini piglià un pocu tempu. U nomu art deco vene da l'Esposizione Internazionale des Arts Decoratifs Industriels et Modernes, realizatu in Parighju in u 1925, chì promossi l'architettura art deco in Europa.

Ancu l'art deco si trova ultra-mudernu, data data à i ghjorni di e tumbessi egiziani. Specificamenti, a scuperta di a tumba di u Re Tut à l'anni 1920 abriu a porta à questu stili sedativi. I rigioni, i culori vivaci è e funziunalità architettonichi di ziggigi hè aghjuntu à l'ogetti situati in a sipolcru per entretenu è illuminà i rè allungati. Stu stili assai appellu à i Stati Uniti, chì travagliava di i "20 furtezza" è hà amatu l'aspettazione eclettica. Avianu vistu cum'è un simbulu di decadenza è extravaganza, qualità chì a so generazioni abbuffata. L'arti, l'architettura, l'articuli è a moda era tuttu influinzatu da i culori veri è i lichbi persianu di u muvimentu.

Allura per u Miami? Hè 1910 quannu John Collins è Carl Fisher adupratu a dimenzja daveru di trasfurmà l'isula chì hè cunnisciuta issa Miami Beach da u manghju à un destinazione turistica. À quellu tempu si travagliavanu di a costa, Ocean Drive , u muvimentu di l'art deco era in tuttu.

Qualcunu chì era quì à quellu chì vulia passà a so vacanze in l'alta vitezza di l'ambienti art deco. Voila- Miami Beach ùn era micca solu nascita, ma era natu per esse u locu per vede è si vedi! Hà amatu di sta popularità da u so principiu, è hè prova di stand a prova di u tempu chì annu dopu l'annu vinianu da tutti i gusti di stu rigalu di i faraonu, l'art deco.