Quarter francese di New Orleans Shopping Guide

A Strada Reale hè l'indirizzu più eccezziunale per a shopping in u Quartu Francese, cunnisciutu per antichi d'altu natura è i galeries d'arte di prima. Parallel Chartres Street hà alcuni di i stessi tipi di magazzini, cumu fà i blocchi chì cunghjuntenu. I shopping ritzier hè in u Baù Quatru; Una volta avete risultati attornu a St Peter Street, trovi più funtii boutiques, cum'è mod clòtzii, cusciottu eccitrici, edgy galerie è posti cù un ambiente distintu ghjoveli.

A Decatur Street hè ancu offbeat quandu si tratta di vendita, è hè ancu una bona spaziu per find souvenirs cheesy. In una cità cusì irreverenti è di festa, ùn hè micca surprisante chì parechji di i buttane souvenir suscendu sex, drinking, camp, and humor off-color in i so rigali, jucà, carte, è novità. A Strada di Decatur també conduiscia à a navi madre di i shopping New Orleans, u Mercatu francese, chì cuntene oltremare, un mercatu di agricultori animati è un mercatu di lignu.

Circate per cunsiglii à manghjà è socializzà in u Quartu Francese? Verificate a New Orleans Gay Nightlife Guide .

Purtate a vostra regina interracial (o di l'esterna) di l'arraggiata di l'incruciata Fifi Mahony's (934 Royal St., 504-525-4343), u so salottu unipessoalu u compostu di makeupu per questa occasion quandu avete tentativu di fà affirmazioni. Pop in and browse per i parrucchi chì venenu in ogni culore di l'arcittu (è dopu qualchissime), plus body glitter, cosmetti Tony & Tina, prudutti di travagliu salvatichi è borsivi offbeat.

A buttrega diventa ancu e più maravigghiate masks produced by Little Shop of Fantasy. Molti di i mascarati è i costumi di Mardi Gras è l'accessori sò fatti lucale, altri d'artisti di tutte e mondu. Certi di sti articuli sò stretti per recoger, ùn anu purtatu, finu à chì ùn avete rispostu di risistiri a cerveza splashed a través d'una maskara di $ 1200 in un locu di festa di Carnival.

Spa Aria (214 Royal St., 504-523-9990) hè un spiaggiu di ghjornu full-service chì vende una gran varietà di prudutti di a manu di a righjoni di a terra è hè situatu nentru à u famoso è storicu Hotel Monteleone .

Eppuru, avete in New Orleans, è ci sò parechji cità cù un ambiente di più vecchiu, perchè ùn perchè ùn si pede da a primura di u boutique di quartier (cù assai ogetti gay) ConXXXion (107 Chartres St.) un emporiu di 24 settimane di u cinema , libri, lingerie, olii, equipaghji è ghjocelli variate. Hè populari cu stragi, gays, è tutti quelli chì identificanu in qualchì intornu. In Faubourg Marigny accumminente à l'animadore Frenchmen Street, FAB à Frenchmen (Faubourg Marigny Art & Books) (600 Frenchmen St., 504-947-3700) hè a libreria GLBT di a cità, cun una grande selezzione di magazines, libri è arti. Un altru locu divertitu cù una bentula decisamente gay hè Chocolate Caccia (509 Dumaine St., 504-588-9050), chì porta i pastici eròtichi è dolci com'è altre novità irreverenti è ghjucate.

A Quarter hà parechji centri di shopping, Jackson Brewery (600 Decatur St.), una cerveceria restaurada 1891 in un edifiziu 1891 (da a cima hè una vista bonita di u Riu Mississippi). Un mall più cumpletu cù un oghje seguitu definitu hè a vendita in Canal Place (333 Canal Saint), chì include rami di tali affare di vendita cum'è BCBGMAXAZRIA, Saks Fifth Avenue, Armani, Lululemon, L'Occitane, Michael Kors, Parigi Parker Aveda Salon è Tiffany.

Ci hè ancu un filmu di cinematograficu dilettante chì spessu mostra un cinema indie è sirve e cose di cunfortte, cum'è l'altri cummiglii.

Hè arti è antichi chì veramente facianu u Quartu Francese un capu di shopping superiore. In i Terni à u Canal Place, ùn abbiate micca RHINO Contemporary Craft Co. (503-523-7945), chì a missione hè di prumove è vende l'arti decorattivi artesanati, u mobili, l'arti di l'arti è i creati cleverie di i locali talenti. U famusu articulu "Dog blu" George Rodrigue operatu u so studiu Rodrigue (730 Royal St) in un spaziu attraversu da a St Louis Cathedral. Ancu Rodrigue falle in 2013, à questa galleria pudete cumprà tutte di i pitturi originali à i rigali di u cane blu. U mudellu per l'arti di Rodrigue, Tiffany the terrier, hà intrutu in e porte di i celi di ghjente parechji anni fà.

Sè vo site un fanàticu di Mardi Gras, cullà per a Galería Nove-Forty (940 Royal St, 504-558-0000), chì porta i opere di tematichi di New Orleans, cumprese numerosi cumpunimenti relacionadas à Mardi Gras (à u funziunamentu Uraganu Katrina posters, rindirizzhe un fanciful kitty violeta, chì benefiziu di Salvà di l'Animal New Orleans).

Fighjate i travaglii originali di Peter Max, LeRoy Neiman, Frederick Hart è altri notabile di u mondu arti cuntempuraniu à Angela King Gallery (241 Royal St, 504-524-8211). A famosa Galerie Martin-Lawrence anu una ramu nantu à a Royal Street (433 Royal St., 504-299-9055). A lista di stella artisti cù travagli di quì hè spiranza: Picasso, Chagall, Warhol, Erte è più. Callan Fine Art (240 Chartres St., 504-524-0025) tenni boni fiori di l'impreneurie di l'eddu di u 18u è di u seculu XIX è di altre pitture boni, cù l'opari di u muvimentu Barbizon Francesu una specialità particulare. Foto gianti cum'è Ansel Adams, Edward Curtis, Elliott Erwit, Henri-Cartier Bresson è Helmut Newton anu travagliu dispunibule in a prestigiosa Galería per Fine Photograph (241 Chartres St., 504-568-1313)

Dopu à u 1899, Keil's Antiques (325 Royal St, 504-522-4552) hè stata especializatu in l'antichi di u 18u è u 19u secondu di Francia è l'Inghilterra, di mantelsi di marmura è magnifichi lighjendi di cristalli à i granulori. Puderete truvà qualchì venditore di antichi francesi in u Quarter, è in casu, a French Antique Shop (225 Royal St., 504-524-9861), chì si trasferì à New Orleans di Parighia in u 1939, hà una stonda è impressiunanti scelta di boni fiori gallini da i seculi 18 è 19 è ancu alcuni gerbi è cumpatimenti asiatichi.

A vostra scelta per i souvenirs hè solu per passà a longu di Decatur Street è pop in uni pochi di venditi, chì ci sò parechji di elli, è sò assai simili. Forsi u megliu, o almenu u campiest, di u rigalu pecciariu è di novità in Ghjordanu, Funrock'n (1125 Decatur St.) porta curiosità è starnate chì ùn anu mai sapi chì avete bisognu: lampi Elvis, lunchboxes di u ghjornu di i morti, "L'imbusca di Satanici era una lesbica", i pittura, u prugrammi di Scream , i ferro, carte, è altre peculiarità.