Quattro Destinazioni Sudafrica cù una cunnessione à Nelson Mandela

Invece chì serve com'è presidente per un sulu termini, Nelson Mandela serà sempre ricordu da u capu più influente Sud Africa hà mai saputu. Hè una parte di u tecido di u paese - micca solu perchè era u primu presidentu nìuru, ma perchè hà travagliatu cusì incansativamente cum'è prima è dopu a so eletta à furnà a pace è l'ugualità raciale in un paese apparentemente irriversibbile dividit da l'apartheid.

Oghje hè affettualmente chjamatu sudafricani da u nome di u clan, Madiba. A so 'imaghjina apparisce nantu à a muntagna naziunale, è questi Nelson Mandela commemorativa in tuttu u paese. In questu articulu, avemu un ochji à i destinazioni chì formanu a vita prima di Madiba, è i legati chì pò ancu esse vistutu quì oghje.

U Transkei: a Patria di Mandela

Nelson Mandela hè natu u 18 di Luglio 1918 in u paese di Mvezo, situatu in a regione Transkei da Sud Africa. U Transkei diventerà più u primu di 10 terri chjappi stabiliti sottu u regnu di l'apartheid, è per parechji anni, i so residenti anu da passà u cuntrolu di u cunfini trà l'Sudafrica. Oghje, hè una Xhosa tradiziunale chì hà cunnisciutu da dui cose - a so bellezza naturale indurata è verda, è a so identità comu locu di nascita di Mandela è parechji di i so cuntimpanti (include attuali attivisti Walter Sisulu, Chris Hani è Oliver Tambo ).

Mandela si n'andò in a scola in Qunu, situatu à nordu di Mvezo. Hè quì chì era statu datu u so nomu cristianu, Nelson - hà priscrittu cunnisciutu da a so famiglia cum'è Rohlilahla, un nome di Xhosa chì significava "troublemaker".

Oghje, i visitori à u Transkei ùn ne più micca di prisentà i passaparti - a regione hè statu reincorporata in Sudafrica dopu à a cascata di l'apartheid.

Ci hè dui limiti maiò per quelli chì aspittàvanu di seguità à i passi di Madiba - u museu Nelson Mandela in Mthatha, a capitale Transkei; è u Nelson Mandela Youth & Heritage Center in Qunu. L'anzianu offre una visione di a vita sana di u prisidenti, basatu annantu à u so libru, Long Walk à Libertà . Hè urdinatu ancu exhibimenti tempuranee è cuntene una mostra di i rigali da Mandela da luminaria di u Sudafrica è internaziunali duranti u ciclu di a so vita. U centru di u Qunu centrà in a vita primaria di Mandela, cun un rota patrimòniu chì vi porta à i marcelli cum'è u so vechju bastimentu è u restu di a chjesa chì fù battezu.

Johannesburg: a casa di nascita di Mandela l'attivista

In u 1941, u ghjovanu Nelson Mandela ghjunsenu in Johannesburg, dopu avè apartatu u Transkei per esse fughje un matrimògiu urganatu. Hè quì chì hà rializatu u so diploma di BA, hà iniziatu a furmazione per un avucatu è si participau cù u Cundizione Nazziunali Africanu (ANC). In u 1944, co-fundò a Liga di Juventude ANC cun Oliver Tambo, chì anu da esse ghjucate in u presidente di u partitu. Mandela è Tambo stabiliscenu a prima vittima legittima nustrale di u Sudafrica in u 1952. In i anni chì seguitanu, l'ANC hà divinamente radicalu, è Mandela è i so cumpagnie fôru arrestati diversi volte, finu à l'eventuale in u 1964, ellu è sette altre persone cunnannati à a prissioni a vita durata a Rivonia Trial.

Ci hè parechje posti in Johannesburgu per amparerà più nantu à a vita di Mandela in a cità. U primu debito deve esse Mandela House in u municipiu di Soweto, induve Mandela è a so famiglia campà da u 1946 à u 1996. In fatti, Mandela hè vinutu quì prima dopu chì seconducerà a libertà in u 1990. Issa possedite da Soweto Heritage Trust, a casa hè chinu di memorabilia Mandela è di foto di a so vita prima di esse mandata à Robben Island. L'agricula di Liliesleaf hè un'altra visita obligata per i fanali Mandela in Johannesburg. Situatu in u subborgu di Rivonia, a splutazioni era u centru secreto di l'operazioni per l'attivisti ANC durante i 1960. Oghje, u museu conta a storia di Mandela è altre cumbattenti di libertà instrumentali, è a so lotta contru u regimi d'apartheid.

Robben Island: a Prisione Mandela per 18 Anni

Dopu à u Trial Rivonia, Mandela fu mandatu in u prigiò puliticu in Robben Island , situatu in Table Bay di a Cape Town.

Allora quì hà statu quì per l'anni 18 anni, sottu sottuffendu travagliu forze in una cantera durante u ghjornu è in dorme in una città cigliata di notte. Ora Patrimoniu Patrimoniu Worldu di a UNESCO , l'isula Robben ùn hè micca più una presida. I visitori pudianu scopre i celui è a canteera chì Mandela hà travagliatu nantu à una tour di meza ghjurnata da Cape Town, sottu i guidenza di un ex prigiunieru chì dà una intruveduri di vista di a vita chì pò esse avutu per Mandela è l'altri attivisti incarcerati quì . L'altru fiare nantu à a visita pruvistà infurmazione nantu à a storia di 500 annu d'isula, cumpresu u so tempu com'è una coluna leprosa. U puntuale, per suprattuttu, hè a visita emotiva à a cellula di Mandela.

Victor Verster Prison: U Ghjochi di Prisenti

Dopu à battre cù u cancro di pruteu è a tuberculosis, Mandela fu trasfiruta per a Prisma Moriu in Capu Town è passò da dopu parechji misi in l'uspidale. Quandu u so liberatu in u 1988, fù trasferitu à Victor Verster Prison, situatu in u Cape Winelands. Passava l'ultimi 14 mesi di a so prighjò à 27 anni in cunfortu relative, in una casa di u ventu di più di una cellula. Nanzu à u principiu di u frivaru di u 1990, a prohibizione di l'ANC fù rimettata cum'è di l'apartheid cuminciò à perdiri a so impegnu. U 9 ​​di nuvembri, Nelson Mandela hè statu finalmente alliberatu - solu quattru anni dopu, era elettu democraticu comu u primu presidentu di u primu paese. A prigione hè issa u facilitate correzzione Groot Drakenstein. I visitori sò venenu à pagà i so rispetti à a stagione di bronzu di Mandela, erigite in u locu duv'ellu pigghiau i primi passi comu un omu liberu.