Retsina: Vinos Greci di i Diu

À qualchissia, u vinu di pinu hè bella

Qualchidunu pò dì chì retsina, u vinu biancu rosatu o rosatu resu produciutu in Grecia da u tempu anticu, hè un gustu acquistatu. U Spicurious Dictionary descriva u gustu di "sappy è turpentine cum'è". Ma u spaziu di cucina, Sheila Lukins si sgrossa è u chjamà "u vinu Mediterraniu", applaudendu cum'è un accumpagnamentu per tutti i tipi di culinaria meditea. Comu a maiò parte di i prudutti grechi, cum'è ouzo, ùn si pò esse in questu questu quandu si cunghjunghjenu cù l'alimenti grechi, in particulare u salice savore cum'è appetiters.

Pruvate retsina in u so ambiente natale è pudete respondre à questu cum'è un veru grecu .

U Nascita di Retsina

Retsina ricevi u so gustu unicu da a pinna di resina usata per stampà i barche in u quali u vinu era stati guardatu è esse mandati. Perchè ùn anu avutu micca inventatu di buttigli di veture, avà deve esse una manera di mantene l'ossigenu da spoiling the wine, è cusì l'olii di pinu sò stati utilizati com'è segellante. Quessi olii anu riescuditu à mantene l'aria fora, ma hà influinzatu u gustu di u vinu, chì hè diventatu assai populari chì ancu quandu i barrati strisciali eliminanu a necessità di a resina di pinu, a retsina era still produced.

Retsina Avà

Oghje, retsina hè generatu in Grèce. Nta l'ultimi anni, pare ch'elli parechji retsinas sò menu resinous di più ch'è eranu, cum'è quelli ghjovani grechi è turisti si distendu da u sapori di u pinu forte. In generale, u più tradiziunale chì vede l'etiqueta, u più forte u sapori di pinu serà. Se qualcosa stenna modesta o disignata per esporamente, u sapori di u pinu ùn pò micca esse dichjaratu.

I vignettu di Gaia hè unu di un pochisi di l'imprese grechi chì pruvanu d'aumentà a qualità di retsina è di migliurà a so riceve overseas. A so Ritinitis Nobilis hè un sforzu di furnisce i retsina u rispettu di i amatori di u vinu.

Retsina in Grecia

Qualchidunu viugnate chì u vinu Santori di Boutari porta un aromatu resinuu, ancu chì quellu chì pò esse un tretu da u territoriu assai vulkanicu è l'arghulu ferghinu di l'isula.

Santorini hè intaglio di veramente grandi loca retsina - pruvate qualcosa di i tabernaghji penurtenti à Fira o, per un splurge, diventa u restu u culleghju di u Piramide, particularmente à u tramontu. Un postu d'ultimu eventu hè a tavernera caleffia cusì à u mulinu chì u passageru di u metru di caravanu passi di passageru. Per passageri in vagone cruise, hè u so ultimu sumente di magia Santorini prima di vultà à a so navi. Ùn avemu mai l'opportunità di godiri i vini di Grecia durante i vostri viaghji, è in casa. Quandu dicenu in Creta, Yamas!

More About Retsina

Se interessate à amparà più nantu à retsina, ci sò parechji volte chì offeranu qualchi insight. Un risorsu impurtante per un'accintu è apprezzamentu u vinu grecu hè Nico Manessis ' a Guida di vinu grecu , un grandilone illustratu, un grande quantità di i numerosi vini di Grecia. Achaia Clauss 'Retsina Appellation Traditionelle aiutò u criticu di u vinu Robin Garr suspenda l'incredulita per a qualità di retsina cum'è u vinu, siddu solu per tempu.