Revista Gear: Vasque Grand Traverse Shoes

Truvà tuttu u paru di pezzi boni pà l'acompanyatu nantu à e vostre viaghjà è l'avventura di l'alte pò esse un veru scopu. Vulete una cosa ligera, còmola è faciule à paese, ma ancu avè bisognu à esse versatili è boni aspittà. Anu duverete esse duppuli u sustegnu di furnisce u pienu di punizioni, è raghjunate bè cù un pirou di sende, cumu si patevanu in paese. Fortunatamente, questu hè esattamente ciò chì avete cù u Grand zapata Traverse da Vasque, una sucità cù un rich heritage à a creazione di calza di qualità per un pocu persone di l'altru.

À u primu sguizzu, u Grand Traverse hè un pezzu cum'è un hibridu di una scarpa atletica, è un pesu di rilassazione ligera. U so cut design, colori vibranti è a cunfruzione mura è cuncurda in u cuddaru cummincianu per darà u cuddaru u megliu di quelli stili. Cù u Grand Traverse, Vasque hà sappiutu per creà un sapori chì hè liggeru ligge, è spettamente cunfurmatu, chì sia assai ingiuabili à i vostri pedi. Queste piuviti face l'impresa chì portanu una pistabila, ma cù l'supportu extra è l'estabilizzione chì vi pudete esce da una pratica ridutta.

Parrannu di stabbilità, Vasque ùn scacciava micca in u sole di u Grand Traverse, elettu da incorpore un mudellu Vibram Ibex, chì furnisce un livellu impurtante di traccia nantu à una varietà di superfici, humite è secca. Eppuru si chjappà u vostru travaddu locale favuritu, o cammendu i strade di Kathmandu, nunda ùn ruvià u vostru piacè più veloce per sapè chì i vostri ponti ùn ponu micca impastatu u terrenu degne.

Fortunatamente, chì ùn hè micca u casu cù sti zuttati di caminari, chì devenu esse bè in tutti però l'ambizioni più esenti. Aghju suvitatu à a prova nantu à i stradali cobblestone mannanzu, i strati di terra, rossi fuddati, è spiuzzi lattichi, senza difetti. Ùn vogliu micca fà piglià in una risata serata in l'Andes o l'Alpi, ma sò più cà adatti per u lume dettu in un terrenu menos esigenti.

Vasque hà incunificatu un spinu di eva di Densità EVA, è dinò moltu di EVA moltu à aiutà di furnisce bellu cuscinettu è di prutezzione per u fondu di u pede. Questu hè particularmente útil durante a caminata di travagliu rocca è irreguale, aiutendu à reducirà a tenza è l'impattu, ancu di diminuì ancu u livellu di fatigue in i vostri pedi in u prucessu. Invece quantu avemu tombatu per stà nantu à i nostri pedi mentre viaghja, hè chjaramente un traffimentu cusì à avè in qualchì calza. Mentre ponà u Grand Traverse à a prova, l'aghju in i ghjurnati di ghjornu, solu per truvà i mio pedi erani relaxati è còmoli à a fini di u ghjornu, quand'elli eranu in u cumènciu.

Una di e qualità chì t'aghju apprezzatu da u mo articulu di u viaghju hè a versatilità chì permette ch'ellu esse usatu in una varietà d'attività è circustanza. Vasque dici chì i calzari Grand Traverse sò studienti per spassighjate di performance, mountain bike è auto-car-aventure, chì deve dari una bona idea di quantu versatile sti boots veramente sò. Ùn sò micca sappiutu bè in tutti l'attrezzii di l'altezza chì l'aghju pruvatu, anu vistutu è sintinu bè suficientu per l'attività casuale à a cità.

Malese quantu quantu adurda sti scarpi avà, ùn eru micca sicuru ch'e avissi da quandu l'aghju pututu.

Per mezu di a scatula, aghju trovu to be overly stiff and a bit confined in the toe-box. À u tempu, però, si disciuglitonu bè, fendu vulgarisu più di più è megliu cumu si moltu à u mo pede. Qualchì tempu di scuperta hè di esse stimatu di sicuru, ma in questu casu, pareva piglià un pocu di più ca a maiò parte di l'altri scarpi chì ùn aghju passatu in u passatu. Avete avvirtatu, se decide di aghjunghje un paru di Grand Traverses à u vostru armadore di viaghju, definitamente voli vulete permettà un vastu tempu per scumpientu micca in prima di svultà in una festa activa.

Comu avidiatore di avventura, mi piace à passà averge u lume quantu quandu aghjunghje a strada, chì spessu ùn porta micca più di un o dui parigli di calzini. Cù u Grand Traverse, mi sentu cunvinta ch'e aghju un paru di scarpi chì ponu esse u so solu solu pruduttu, è cum'è cumpagnu secundariu perfetta, quandu faciaghju qualcosa un pocu più esigenti.

Sò cunfurmati, stabili, è custruiuti per l'ultimi, chì hè esattamente ciò chì vulimu à i nostri pedi, in casa o quandu viaghja fora.

Vasque hà ancu fattu una versione di e donne di u Grand Traverse. Verificate quì da quì.