Santuario di u Sacramentu Beatu

Our Lady of the Angels Monastery

Quist'annu in una ora da Huntsville in Hanceville, Alabama vicinu Cullman, pudete esse tistimone un magnificu santu cù una storia pocu cumuna. U Santuario di u Sacramentu Beatu di a nostra Signora di u Monastru d'Angeli hè in u mità di "nunda". Quandu u santariu hè statu hè una storia sorpresa in sè stessu. Un amicu cumentu hà dettu à a so amica chì era stata in Europa è vistu i santu per quà, è dicia: "Ùn avete bisognu à vultà in l'Europa.

U sacru hè più magnificu chì quì nunda.

Cum'è un prutestante, aghju avutu quarchi un'esperpetta differenti è l'esperimentu chì i me l'amichi cateli. I fù abbannatu da u grandu di u locu. In prima, aghju vistu u monasteru cum'è solu un'altura turistica. Sugettu com'è avutu chì ùn aghju micca esse capace di ripiglià e ritratti. À u tempu chì avemu partutu, era stata astutu, è hà avvistatu chì i quadri ùn fate micca a ghjustizia di ghjustizia. Questu hè unu di questi paesi chì avete avè l'esperitu per voi stessu.

Fubbe guidatu in una sala di cunferenza in ghjusta à l'ingressu è deve una parla informativa di u monasteru da u Signore Matthew, unu di sei "frati" chì vanu in u cantu biancu di i dui testi solu à i porti di u monasteru. I fratelli aiutanu li sureddi è Mamma Angelica cun travagliu manuale, paisaghjolu, edificiu è travagliu di travagliu.

I distretti si move in u monastru in dicembre 1999 da u Irondale, u Monestru di Alabama.

Ci sò 32 monoccani in u Monastru Nostru Signore di l'Avventu, variendu à età di 20 à 70 anni.

U Santuario di u Sacramentu più bedeatu hè una comunità cloistered, chì significa chì anu da votu di a miseria, a castità è l'ubbidenza è u focu centru di a so vita sò l'adorazione perpetu di u Sacramentu Beatu.

U Monastru di a Madonna di l'Angeli riceviu circa deci volte o lettere à settimana cù dumande è dumande nantu à una vucazioni. Ci hè questu in u Monastru per un totale di 42 mori.

I monumenti cloistered necessanu bisognu d'un permessu speciale da u papa in viaghjà. Cun permessu, a mamma Angélica viaghja in Bogotá, Columbia 5 1/2 anni fa. Cum'ellu era averà pricà per un ghjornu, hà vistu una statua di un nuvellu di novu o di quattru anni, di Ghjesù à u cantu di u so ochju. Cum'ellu passava, hà vedutu l'estatua vigliacchja è viaghja cun ellu è dicen: "Custruisce un temple è aiutarà i quelli chì aiutanu".

Mamma Angélica ùn cunnoscu micca ciò ch'ella vulia dì chì ùn anu mai avutu chì chjamà a cattolica chjamata "tempiu". In seguitu, hà trottu chì u Tempiu di San Petescu era una Chiesa Catolica è un postu di cultu.

Quandu turnò da u so viaghju, principia à circà a tarra in Alabama. Scuprì più di 300 ettari chì appartinevanu à una dama d'anni di 90 anni è i so figlioli. Ùn eranu micca cattolici, ma quandu Pàulu Angelica avia dettu ciò chì vulia a terra per aduprà un tempiu per Ghjesù, a donna hà rispunnutu: "Eccu una bona causa di mè".

U tèmpiu hà 5 anni fà in custruisce è hè sempri travagliatu. Oghje, hè una facciata rigali è locale di cunferenza.

Brice Construction di Birmingham hà fattu u travagliu, cù più di 200 travagliadori è almenu u 99% ùn eranu micca cattolici.

L'architettura hè 13 Secolo. Mamma Angelica volseu u marmaru, oru è cedar per u tèmpiu chì Diu hà urdinatu à David per edifie a Bibbia. A razza ceramica hè vinuta da l'America miridiunali, i petri da u Canada, è u bronzu da Madrid, Spagna. I piani, colonnes è pilastri sò fattu di marmu. Ci hè un marbre roziu rossu Jasper da Turchia chì era utilizzatu per i rotanti rogles in u pianu di u tempiu.

U legnu per i banche, i porti è i cunfissorii eranu di cedru impurtatu da u Paraguay. I travaglii spagnoli vèninu à custruisce e porte. I vitchi di vitra ci hè impurtata da Munich, Germania. L'Estatuti di i Stazzioni di a Crosta eranu stati artigliati.

Una di e parte più impurtante di u tempiu hè u muru di u lugha d'oru. Ci hè un stand di ottu poni cù u bulu d'oru à a cima di u ospiti consagraziatu. Dui Moneddi pregeanu in 1 a 1 1/2 ora tornanu 24 ori di ghjornu dopu à u muru di u lugha d'oro in u tèmpiu. I purcelli di a cloistered purpose hè di pricà è adore à Ghjesù. E preganze per quelli chì ùn anu pricatu per elli. I monologi si sò centrifugati à u silenziu, a sulità è a prichera. Ci hè un box di petra à a preghiera à u pianu di a righjina di u salottu è parechji dumande sò pigliati in u telefunu.

Cinque donatori pagonu per a pruprietà, tutte e custruzzione di e custruzzione, è e materii. Eranu già sustinienzii di Mamma Angélica è vulete anonimu.

A mamma Angelica ci aghjustemu a so furtune cù parchi di divertimentu, centri shopping è casinò è a Casa Bianca. Pigliò chì Ddiu meriteghja a maiò qualità è a megliu Casa di Preghjunizzu. Ci hè un còdice di vestitu à u monasteru - senza pantaloncini, cimi di tazzi, cammischi senza manichi, o mini-faldes. Ùn ci sò micca imaghjinucciu presu in u santariu o in qualsiasi parlante in u sacru.

Pensu chì puderia truvà questa direttiva rigurata à seguità. Eppuru, era stufatu cun l'estremità è a bellezza di u sacru è a santità, chì ùn pudia parlà micca se vulia.

In cima di u monasteru si trova una croce. Fu distruttu durante una timpesta quarchi anni fà. À u primu, i langue ci pensanu chì hè stata chjappata da u lampu. Dopu avvezziatu cù e persone di u clima, scupreru chì ùn anu micca stati culori o ventu in questa zona. A parte suprana di a cruci hè statu cutto cù un cutu limu, sighendi a forma di una "T." Ci era chjamatu di sustituì a cruci. A mamma Angelica hà sappiutu chì questa "T" era l'ultima lettere di l'alfredu ebruzziu. Ci era ancu per "Ddiu entre noi". In Ezekiel 9, sta lettera hè un signu di favuri è prutezzione. Sta "T" o "cruz" tau era un signu di San Francesco in u 13u seculu è riflette u periodu di l'architettura di u monasteru. Mamma Angélica hà sceglie per abbandunà a croce com'è è sguardi cum'è un segnu da Diu.

U Santu hè apertu ghjornu per a preghiera è adorazione. U publicu hè invitatu à assiste à a Missa Conventuale di i Monde à 7:00 am di ghjornu. Dopu a Missa ogni ghjornu, a confessione sò intesu. Peregrinati sò dispunibili per gruppi di 10 o più.

A buttrega di u rigalu hè apertu à u luni à u sabatu. Ci ponu esse un passaghju assai ricciandante è impastante. Assicuratevi cun bellu tempu per vultà è sia nantu à u sacru è fate u precu è cuntemplate (tuttu u ghjornu si vulete!), In stu tempiu splendidu.

A donna detta d'stu sacru di oru, marmura è cedru hè a mamma Angélica, fundatore di a Cattòlica Catolica Globale EWTN.

Madre Angelica hè natu Rita Antoinette Rizzo u 20 d'aprile di u 1923, in Canton, Ohio. Era l'unica figlia di John è Mae Helen Gianfrancisco Rizzo. A so zitiddina era dura. I so genitali cattolici anu divorziatu quandu era sei anni. Hà perduva a pobrezza, a malatia è u travagliu duru è ùn hà mai sapiutu veramente i tempi di libertà.

Hà vivitu cù a so mamma è hà cuminciatu à travagliu da una età temprana, assistendu à a so mamma in u so cumpagnu di purificazione seta. Idda era scantata da e moabuli è i so cumpagni di scola, no sulu per a so miseria, ma da chì i so parenti eranu divuziunati. Rita eventualmente hè partitu da a scola catolica è participò à a scola publicu.

Rita hà fattu pocu a scola. Avia pocu tempu pè i travaglii, micca amici è senza vita suciale. Ellu hà truvatu forza è cunsillu in leghje l'scriptura, primurà i Salmi. U primu miraculu di a vita di Rita hè vinuta quandu era un ghjovanu sculàstile chì camminava in u centru. Quandu travagliava una strada attraversata, sintì un scuffidu è vedi lampi di un vittura chì avvicinò cun grandezza veloce. Ùn era micca tempu per riaccaccordanu. Un mumentu dopu, hà trova nantu à a spiaggia. Ella disse chì era cum'è chì e dui mani forte t'hà ghjustu a salvezza.

Rita hà sappi da i dolores stomachi for many years. Ùn vulia interessà à a so mamma è i amparò da ella.

Finalmente, hà da marchja à u duttore. Hè stata diagnusticata di carenza di calcium. A so mamma avia intesu dì à una donna chì era statu miraculamente curata da Ghjesù. Hà pigliatu Rita per vede Rhoda Wise è a so prichera. Mamma Angélica vedi chì hè un puntu pivotale in a so vita. Dopu novi ghjorni di preghiera è interrugà l'intercessione di San

Therese, cunnisciutu cum'è a Little Flower, Rita hè statu guaritu. Ellu cuminciò à pricà à ogni opportunità, senza esse di e cose accuminzatu ad ellu. Dopu u travagliu, andava in l'església di San Antonio è pricava per i stazioni di a croce.

In u veranu di u 1944, mentre chì prega in a ghjesgia, hà avutu u "cuncettu inchiuszione" ch'ella era una monja. Hà avutu un dislike diffiulente di e so mani da i so primi anni di scola è di prima, ùn pudendu micca crede. Ellu cercò u so pastoru è hà cunfirmatu chì hà vistu chì Diu hà travagliatu in a so vita è li urgò à esse ubbidienti à u chjamaru divinu. Prima visitava e Santi Sistite in Buffalo. I purcaghji li meravigliò è parlendu cun ella. Dopu avè cunnosci a cunnosce, sentenu chì era megliu adattatu per un ordine more cuntemplativu. U 15 d'austu 1944, Rita divintò u Santu di l'Adorazione perpetu in San Clemente di Paul. Mandò u novu à a so mamma per mail scrivutu, sapendu ch'ella ùn l'avesta.

U 8 di nuvèmmiru di u 1943, a mamma di Rita si n'andò in a so ceremonia di accertazione - u so ghjornu di a zitona à Ghjesù. Mae Rizzo hè statu attribuitu l'onore è u privilegiu di selezzione u novu nomu di Sister Rita: Sister Mary Angelica di l'Annunziunamentu.

In u 1946, quandu un monasteru novu era apertu à Canton, Ohio, Sister Angelica fù dumandatu à movimentu è aiutà.

A so volta era vicinu à a so mamma. U dulore è l'intaglie in i so ghjinochje, chì avia preoccupa a mofumi nantu à a so capacità di riceve i primi votati, spariu nant'à u ghjornu chì abbandunò Cleveland per Canton.

Dopu avè suffertu d 'una cascata è di finiscinu in l'uspitalu è incapaci di caminari, Sister Angelica hà facciutu a pussibilità di ùn caminava più in novu. Chianciula à Diu, "Ùn avete micca purtatu questu quì à fianc'à mè per a vita. Sì, u Signore Ghjesù, se permette di caminari, hà custu un monasteru per a to gloria. I a fabbricà in u Sud ".

Mamma Angélica e unipochi di l'àutri hermanas di Santa Clara custruìanu schezii di pagamentu per pagà per questu monasteru novu in u Sud - a Cintia Bibbia, induve i Baptisti eranu a maiuranza è i cattolici eranu solu u 2% di a pupulazione. Un prughjettu chì era prufettu era feraghju isulanu di pesca.

U 20 di maiu, 1962, a comunità Irondale, Alabama di cunghju cloistered dedicate à u Monastru di a Madonna di u Angelu. Doppu ca fundavanu a Cattòlica Catolica Globale EWTN, scrivendu assai libri, è diventendu i so sapienti à u mondu, a mamma Angélica custruiscenu u Santu di u Sacramentu più divicutu è trasfigurau a cumunità à u Monestru di Hanceville, Alabama in dicembre di u 1999.