Shopping in Kuala Lumpur, u Mercatu Centrale Malacca (Pasar Seni)

Va Souvenir Shopping à u Capitale Malaisie di u Capitale

In u 1888, quandu u kapitan Yap Ah Loy chjamatu prima u marcatu induve u Mercatu Centru Malàghjie nant'à u ghjornu, u pianu era di custruisce un "mercatu moiteatu" (postu per a carne è altre pruduttu agriculu) per attruvà à i minieri di u lignu chì una volta populata Kuala Lumpur .

Oghje, kapitan Yap apenni ricanuscià u mercatu di vendita standing in u situ d'oghje, ma ùn hè micca u cuntenutu di u bastimentu.

A casa di u centru di u centru di u centru cummerciale strade crescenu nantu à i chjassi di strade chì vende una veru cave di Aladdin di i mercèsi amici turistici: antichi, prodotti pop di kitsch, cosmetti, opere di l'artighjane, tessili tradiziunali, borse è robba, entre àutri.

Doppu a chinatownità di u Cumminimu di Chinatown, i viaghjatori à Kuala Lumpur ùn anu scusa per missu nantu à una Spree Shopping Shopping Center. (Situ: centralmarket.com.my; locazione di u Mercatu Centru nantu à Google Maps).

Shopping Streets Brimming with Culture

U postu hè sempre statu chjamatu u Mercatu Centru, ma u so nomu Malayu hè più recensu - "Pasar Seni" significa "Mercatica Artificiale", è l'enfasi di u centru di l'arti è l'articuli dapoi solu in l'anni 80, quandu evitati l'esporulenza recarguzzu stessu cum'è un paradisu per l'articulente inclinati.

Oghje, i 70 000 metri quilosi di u Mercatulare Centrale di spazii di spazii di cummercializazione circa landscaping lorong , o chjassi, chì riflette aspetti di a cultura di Malaysia.

À u pianu ughjette, u ramu centralu si move à u punenti à Lorong India , Lorong Melayu, Lorong Cina , Lorong Colonial è Lorong Kelapa .

I primi trè pezzi sò numinati dopu à e trè etichetiche principali di u Malesia - indianu, malese, è chinu rispittivse, è a maiò parte di e stile in ogni renda vendi prodotti è servizi particulari à l'etnicità assignata.

Lorong India , per esempiu, ofrece sari, henna, ghjuvelli indiani, è una ricchizza d'articuli importati da quelli chì sò alluntanati com'è Kashmir.

Lorong Kelapa hà specializatu in vendita di vitturi tradiziunali di u Malay, da keropok à kueh .

Dui Pavimenti di Shopping in Central Market

A carru paralela nantu à a parti orientale di l'edificu split in Jonker Street è Rumah Melayu .

I dui carni sò stragneri cù e rèplica di e caseali malese e di i stori di vendita di batik è di l'antichi malese.

À u mezzu di u mezzanine, u corridor orientali hè un batik emporium chì vende articuli maladiense derivati ​​da quellu panòmpiu tradiziunale, mentre chì u corridor occidentali hè divisu in butterie è in restaurants.

Una corti alimentaria chjesa di e concessione Malaysiana, Indonesiana è Cina si pò truvà quì, sottumessa entre un restaurant tailandese è un coffeeshop tradiziunali di Straits. (Cunsiglii nantu à Top Must-Try Malaysia Street Foods ).

Kasturi Walk's Street Shopping Experience

A durata di Jalan Hang Kasturi nantu à u costi orientali di u Mercatu centru cummerciale hè stata cunversata in un centru cummerciale apertu in u 2012. A shopping strada hè in coppie incù cinquanta più kioschi chì vindendu puntualità di u prezzu, indumentu è fastfood tradiziunali.

Un coperculu trasluzcuzale furnisce di shelter da a chjesa è ughjettu a lumera; u teulinu finisci in l'end meridionale di u Petaling Street in una replica giantica di un kite Malayi.

Cumpressà à u sonu di u trafficu vicinu, i musicisti stradale crescenu i so cumerciu in Jalan Kasturi cum'è u mulinu di cumpagnie. Un scopu di regule regularmente passatu in un urganisimu avvene vicinu; Oghje, danza e arti marziali scupreni sò staged every night at the Central Market à 9h.

Annexe Galleria Fine Arts Experience

Un annedu à u nordu di u bastimentu principale chì utilizatu à mantene un cinematograficu oghji alimenti una seria di galerie d'arte, cumprese a grande Galeria Annexe. L'internu di l'annessu hè ancu impiimentu di spazii di spettaculu è arti. U annessu hè ancu usatu cum'è postu per i lecturesi arti in relazione, manifestazione d'una sola mansa, è exhibe arti.

Se avete u tempu, pudete cumissionà un ritrattu di sè stessu in una di e venditi in a galleria o in Art Lane , a via di tramuntana trà u edificio principali è l'annessi.

Truverete ancu truvà u museu di l'arti Etnichi à l'anzianu, un mini-museu d'arti ètnici di tutte l'Asia Sudestea è Chine. (Visita a pàgina di Facebook).

Cosa à Cumpete in Mercatu Chjami

Chì site di a shopping in u Mercatu Centrale di Kuala Lumpur dipende da u vostru dirittu. (Aghjunghje a più: Money in Malaysia .) Cun qualchi centu centu, pudete esse risparmiatu cù una antica autentica garantita da Afganistan; un pocu menu puderà cumprà un periculu authentante d'acqua fresca o un bonu vestitu batik.

Eccu una reta lista di e articuli chì puderete vutà u vostru gastru soldi in i cunfini di u Centru.

Batik. L'Indonese pudete avè inventatu u batik, ma u Malàsia hà fattu u so propiu spin nantu à stu panci preziosu, i pruduttori lucali chì preferenu usà stampate bloccelli o pinnelli in u cuntu di u pienu di cera in ligna chjamatu a canting per fà i disinni farfugliali preferiti da i clienti. I vitture batik sò tutti in u Mercatu Centrale, ma sò più cuncentrati in u corridor orientale nantu à u mezzanine.

Scultura callerata. Knick-knack store Arch (www.archcollection.com.my) hè specializatu in ritratti cutteri di laser di famiglie è paisaghjoli asiatichi, sculputi da veneciutu di latte è capelli per creà un effetti 3D. Puderete cumprà issi opare d'arti in a forma di scritturi framed, punte alcumante, ancu cunventi telefoni.

Per una selezzione più grande, visitate a principal arch tenda in u Kuala Lumpur City Gallery .

Antiques. Se vulete cumprà antichi senza preoccupari à i prublemi di l'autenticità, questu Kota Pinang in a pianura di i prudutti di i bè: l'antichi in stima vènenu tutte e formi, da i porcellana chinesi à pareti persiani a dolce di tuttuloni malese à sculture da Cambogia.

Perli. L' urdimisuri malattianu est di Sabah è Sarawak nantu à l'isula di Borneo pruducenu perle fine di tene è culori diffirenti. Borneo Pearls (www.borneopearl.com) hè specializatu in l'assemblea manuale di e perli in ghjuvelli di ghjuvelli; parechji di i disinni riflettinu i patti tradiziunali tipici di i gruppi indigenechi chì populalli u Muvianu orientali.

Pewter. Malesia fici a so furtuna nantu à u minierru di lignu, è mentri li riservazioni di u paisanu sò sottu sottu sottu sottu una decadenza imprecisa, a industria di striscia cuntinua. L'urganizazione artighjanali stanzata più grande di u mondu sanu, Selangoru Reale (www.royalselangor.com), hè fundatu in Malasia, è a so sucursà in u Mercatulare Chjarificiu a dinamica attività.

L'altri cavichje in Central Market vende l'articuli di stagheri, cun prezzi mferiti (è a qualità curretta currispondenti).

Prodotti Spa. U spa supplies store Tanamera (www.tanamera.com.my) vende massa di prudutti speciali-formulate è bellezza in a so tenda di u pianetru.

I savori, loci è i detergenti sò fatta da ingredienti d'ughjettu lucale, cù i ricetti tradiziunali malese.

Ceramica. Una ceramica artighjanali di bona qualità pò esse acquistatu in Tenmoku (www.tenmokupottery.com.my), una marca di frasi malice chì hè stallata in u pianu di u Mercatu Centrale. A buttregau pruveni da a furna di Tenmoku quandu vicinu à u Batu Caves ; i disinni sò "inspirati da e forme naturali", tradotti in geruni, platti, cunti è altri prudutti ceramichi.

Cume si mette à Mercatu Chjare

U Mercatu Centrale si trova in Jalan Tun Tan Cheng Lock, à pocu pocu minuti di passighjà da un altru shopping shopping popular in Chinatown, Petaling Street.

Grazie à u locu di u Mercatu Centru, avè cundottu quì hè bellu faciule cun un sistema di trasportu publicu di KL - pò vi vene in trenu o in busu. Da trenu, pudete piglià a linea Kelana Jaya LRT è scaricà in Pasar Seni Station; U Mercatu Centru hè un brevi à tres minuti à u nordu da a stazione.

Pudete ancu furnisce u free KL City Bus di Kuala Lumpur, chì finisci à u pede di a strada Pasar Seni.

Sè vo vulete stà vicinu, inghjennendu a voglia di scambià à Chinatown è u Mercatu Centrale, verificate a nostra lista di Top Hostels in Kuala Lumpur .

Chì site di a shopping in u Mercatu Centrale di Kuala Lumpur dipende da u vostru dirittu. (Aghjunghje a più: Money in Malaysia.) Cun qualchi centu centu, pudete esse risparmiatu cù una antica autentica garantita da Afganistan; un pocu menu puderà cumprà un periculu authentante d'acqua fresca o un bonu vestitu batik. Pressupatrici puderanu prucede per u batik batte, articuli è ghjucatoghji più boni, è ancu acquistà qualchì cosa di menu di $ 10.

Eccu una reta lista di e articuli chì puderete vutà u vostru gastru soldi in i cunfini di u Centru.

Batik. L'Indonese pudete avè inventatu u batik, ma u Malàsia hà fattu u so propiu spin nantu à stu panci preziosu, i pruduttori lucali chì preferenu usà stampate bloccelli o pinnelli in u cuntu di u pienu di cera in ligna chjamatu a canting per fà i disinni farfugliali preferiti da i clienti. I vitture batik sò tutti in u Mercatu Centrale, ma sò più cuncentrati in u corridor orientale nantu à u mezzanine.

Scultura callerata. Knick-knack store Arch (www.archcollection.com.my) hè specializatu in ritratti cutteri di laser di famiglie è paisaghjoli asiatichi, sculputi da veneciutu di latte è capelli per creà un effetti 3D. Puderete cumprà issi opare d'arti in a forma di scritturi framed, punte alcumante, ancu cunventi telefoni.

Per una selezzione più grande, visitate a principal arch tenda in u Kuala Lumpur City Gallery .

Antiques. Se vulete cumprà antichi senza prublemi nantu à tematicità di l'autenticità, in seguitu a Collezione Begums (www.heritageoftheorient.com) in a pianura di u spedimentu di i bè: i pezzi in a magazzini incù certificati chì attestenu l'articuli di l'articulu di quelli chì sò alluntanati com'è Afganistan è Cina.

Arcuni di l'antichi in a data di a tenda date à u 18 ° seculu, ma avete da esse pagatu assai per u prublema di piglià a casa. L'antichi in vente come in tutti forma, da i porcellana chinesi à persei à l'inzuttini di uceanu à i tagli in Cambogia.

Perli. L'urdimisuri malattianu est di Sabah è Sarawak nantu à l'isula di Borneo pruducenu perle fine di tene è culori diffirenti. Borneo Pearls (www.borneopearl.com) hè specializatu in l'assemblea manuale di e perli in ghjuvelli di ghjuvelli; parechji di i disinni riflettinu i patti tradiziunali tipici di i gruppi indigenechi chì populalli u Muvianu orientali.

Pewter. Malesia fici a so furtuna nantu à u minierru di lignu, è mentri li riservazioni di u paisanu sò sottu sottu sottu sottu una decadenza imprecisa, a industria di striscia cuntinua. L'urganizazione artighjanali stanzata più grande di u mondu sanu, Selangoru Reale (www.royalselangor.com), hè fundatu in Malasia, è a so sucursà in u Mercatulare Chjarificiu a dinamica attività. L'altri cavichje in Central Market vende l'articuli di stagheri, cun prezzi mferiti (è a qualità curretta currispondenti).

Prodotti Spa. U spa supplies store Tanamera (www.tanamera.com.my) vende massa di prudutti speciali-formulate è bellezza in a so tenda di u pianetru.

I savori, loci è i detergenti sò fatta da ingredienti d'ughjettu lucale, cù i ricetti tradiziunali malese.

Ceramica. Una ceramica artighjanali di bona qualità pò esse acquistatu in Tenmoku (www.tenmokupottery.com.my), una marca di frasi malice chì hè stallata in u pianu di u Mercatu Centrale. A buttregau pruveni da a furna di Tenmoku quandu vicinu à u Batu Caves ; i disinni sò "inspirati da e forme naturali", tradotti in geruni, platti, cunti è altri prudutti ceramichi.

Cume si mette à Mercatu Chjare

U Mercatu Centrale si trova in Jalan Tun Tan Cheng Lock, à pocu pocu minuti di passighjà da un altru shopping shopping popular in Chinatown, Petaling Street.

Grazie à u locu di u Mercatu Centru, avè cundottu quì hè bellu faciule cun un sistema di trasportu publicu di KL - pò vi vene in trenu o in busu. Da trenu, pudete piglià a linea Kelana Jaya LRT è scaricà in Pasar Seni Station; U Mercatu Centru hè un brevi à tres minuti à u nordu da a stazione.

Leggi più nantu à l'utilizazione di treni di Kuala Lumpur .

Pudete ancu furnisce u free KL City Bus di Kuala Lumpur , chì finisci à u pede di a strada Pasar Seni.

Sè vo vulete stà vicinu, è sguassà a necessità di commute à Chinatown è u Mercatu Centrale, verificate a nostra lista d'hôtels à Chinatown, Kuala Lumpur è Top Hostels in Kuala Lumpur .

Central Market, Kuala Lumpur Contact Details

Jalan Hang Kasturi, Kuala Lumpur, Malasia (Situazione à Google Maps)
Phone: +60 3 2031 0399
Email: info@centralmarket.com.my
Situatu: centralmarket.com.my
Hours di funzione: 10h à 10h