Silleteros sò Stars à u Medellin Flower Festival

Silleteros sò decisivamente l'astreselli di u Medellin Flower Festival durante u desfile di Silleteros, l'attraversu traversu u Medellin chì hè un quatru di Feria de las Flores.

Silleturi sò oghji venditi in fiori, agricultori chì portanu i so buttigli di culori di i pezzi in i grandi maggette vicinu à Medellin pè vende in chiazza è mercatu. "Silla" significa "sedi" in spagnolu, è l'omi in questa parte di u mondu pianinonu ghjorni cunghjunghje di lignu, o sedi o sali, nantu à e so sporta à purtassi carichi di carmi cum'è i zitelli, prudutti è dignità o nòbbili; u tempu, u silletero divintò un termini chì indicava una persona chì cuntinueghja un saccu di bastimentu in legnu.

In u 1957, u sustitutu civili di Medellin Arturo Arango Uribe hà dumandatu i silleteros per participà à una parata; 40 anu publicatu, è oghje più di 500 marchitanti marchighjanu in quellu chì hè issa Medellin Flower Festival, un avvenimentu chì cumprendi fiore chì ghjudice cuntestazioni, cuncerti, antichi apparecchi di caravanu, è assai balli, musica è bramma.

S'è in u circondu près de Medellin - edità! - duranti u fini di lugliu è a primu simana di l'aostu, ùn si vultate à vede li silleturi aduporu i so carichi piacè per i strade di Medellin in u Desfile di Silleteros.

Fiera di curiusità: l'impunia di u Regnu Unitu chì impurta un 70 per cente di i so fiori corti da Culumbia Ùn hè micca difficiu per vede perchè.