Sitt Musei Designed by Zaha Hadid

L'astrettu architectu hà studiatu musei da Ohio à Azerbaijan

Zaha Hadid hè unu di una generazione di "starchitects" chì cumpete e hà guadagnatu cumissioni d'altru prufessi per istituzione culturale in tuttu u munnu. L'architettu britannicu-israiliani hè cunnisciutu per i so edifici futuristichi cù lini dramaticu chì sgheranu di sfida di gravità è di linearità. U munnu di l'arti, u disignu è l'architettura alla di u passaghju untimemente in u 31 di marzu di 2016, quandu Hadid muriu in Miami in seguente d'un attache di coriu.

Hadid hè natu in Bagdad, l'Iraq, hà studiatu a matematica in l'Universita di Beirut è dopu trasfirìu a Londra. Hè stata età di l'epica di i rivoluzioni studiali di u 1968, un fattu chì si palesa in a so affinità per u disghjettu di l'avantguardia soviètica.

Fù i so cumpagni di l'Associazione Vignola di Londra eranu Rem Koolhaas è Bernard Tschumi. Moltu ráciamente sò stati ricunnisciuti com'è un cale di un talentu architettoniche straordinaria. Ma mentri l'altri in u gruppu sò stati cunnisciuti per i so rigorous written statements and philosophical ideas, Hadid, u più chjucu trà elli, era cunnisciutu per i so boni ritratti.

Hè un cumpagnu di l'Uffiziu di l'Metropulitana di l'architettura cun Rem Koolhaas è hà stallatu a so pròpia cumpagnia, Zaha Hadid Architects in 1979. In u 2004, divintò a prima donna in a storia per riceve u Pritzkeri prestigiuali di l'architettura è in u 2012 era cavalière da Queen Elizabeth e divinni Dame Hadid.

Cum'è l'avientu è a critica facenu un corpu di a so storia straordinariu, i musei di Hadid stand out in u so opere di u travagliu comu speciali rivoluzionariu.

Eccu una retrospettiva di i sittus di museu di Zaha Hadid da Michigan à Roma, Ohio à Azerbaijan.