Sloths di u Sudamerica

Muvimentu Slowest Mammiferi in u mondu

Questu relatatu à l'armadelli è a prigiati, i bassutti originati in l'America miridiunali in u periodu Eoceno tardu, "l'alba di a vita recente", quandu l'America Sudrica divintò "divintò a casa un zoologicu unicu di mamifoli bias, edentati, marsupali, è più avienti avanti giandale (Phorusrachids). " Ci eranu in una volta più di 35 tipi di bundle, chì variendu da Antartica finu à l'America Centrale. Ci hè solu duie cù cinque specimens chì vanu in i bosculi di chjovi è di l'America Centrale è Sudamérica.

Ci sò dui spezii di bundle d'annunzii in l'America miridiunali - (Choloepus hoffmanni o Unau) truvatu in i regione forestali di u Sud d'America in America da u Ecuador à Costa Rica, è (Choloepus didattylus) in Brasile. Ci sò trè pezzi di bassa brety (Bradypus variegatus) in u Ecuadoru in u litorale, per a Culumbia è Venezuela (solu per i Llanos è u delta di u fiumu Orinoco), cuntinuendu tramezu i zoni boscati di l'Ecuador, u Perù, Boliviana, à mezu à l'Italia è si stende finu à a parti tramuntana di l'Argentina è Centrale America,

Lea: Animali di Galápagos

A diffarenza di l'spezie, cum'è chjamatu, hè in i pezzi di fronte, cum'è i dui generi ani trè ponti nantu à i so pedi trinche, ma ùn sò micca di famigghi relatati.

U mamestru di u muvimentu lento, u morti di a Sudamerica sò l'arbureti di l'arbureti, più sicura di i predanti di terra. E rimettinu a maiò parte di e so attività attrachjonamente in arbuli. I manciunu, durmìani, mate, dà nascita, è tendenu i so zitelli sospiri e sopra a terra.

Ci và da ellu di dui è mei anni per crecerete à a grandezza, trà l'una è a meza è di dui è mità di pianu. (U so antenatu, a Perdizzia Giant extinct, criscianu à a dimensione di un elefante). Anu vive per quaranta anni.

Per via di sta vita "piena", i so organi internu sò in pusizzioni differenti.

I basselli sò assai lenti in terra, traspremenu solu circa 53 pianu per ora.

Prestu in l'arburu, si puderanu moviri di circa 480 piedi / ora, è in casu d'emergenza sò stati missu in mudellu in 900 piu / ora.

I servitori prefettenu una strada paura di vita. Puderanu a maiò parte di u ghjornu restu e dorme. À a notte, manghjonu, scinniu à a terra solu per trasladassi à un altru locu o pè defecate, ghjustamente un ghjornu vol.

I bolloli di Sudamerica sò herbivori è manghjendu i foglie d'arbre, rimjiet è parechji frutti. L'altri dui ciuperci di manghjà ancu brani, frutti è piccola presa. I so sistemi digestivu sò assai lenti, per via di i so sistemi mentrii mentri, permettenu di surviglià nantu à a nutizie. Hè ricivutu l'acqua da u zuccherinu o di u succetu in folla. Questa rata baixa di u metabolismu piglia poca forza per elli à battè di malatie o di climati più freti.

Anu tenu longu, uveppi curvosi chì li permettenu à l'apprezzamentu di un ramu d'arbre è pendre nantu à quandu sò dorme. Usanu i so labbra, chì sò assai difficili, per vindichèghjami i foglie. E cresce continuamente è aghjustanu, i so denti u moltu di a so nutria. Puderanu a so denti per svegliate à un predaturi.

A bollenti utilizate u so longu, u pilu grisu chjucu o marrone, generalmente coperto cù alga verde-verde durante a tempesta chiuvuta, cum'è colore protettivu. I so capeddi i cuglie di u stomacu à daretu, chì cascanu nantu à elli cum'è e chjappu falonu.

I predaturi includeu schiantu grande, arpi è altri pani, jaguari è ocelotti.

I bollenti di l'Amérique Sudamerica anu capite plano cortu, mussi muschi è orecchini. Vede sti ritratti. In più di u nùmeru di pezzi di u pezzu, sò questi diffarenzii trà i bande d'ochji è di tene: