Snegurochka Hè a Carusa di neve in Cultura russa

Snegurochka, a Maidenna di Neve, hè una famosa figura di staggione in cultura russa . In a so forma più ricunnisciute, hè a nieta è cumpagnia di Ded Moroz cum'è pruponi rigali à i zitelli bè in celebrazione di l'annu novu. L'incarnationi cchiù antichi di Snegurochka pò vedà in casi di lacati russi è nudi-nesting, - Snegurochka hè un caratteru di un conte di fata chì ùn hè micca cunnessione direttamente à a legenda Ded Moroz .

Sì u viaghju per a Russia in l'invernu o vi erate shopping for souvenirs, avete da vulerà esse familiarizatu da a storia di Snegurochka è altri raccolari populari nantu à u tempu di Natale è l'invernu .

Snegurochka è Ded Moroz

In a legenda di Ded Moroz, Snegurochka hè a bedevana è u helper russa di Santa Claus è viaghja cun ellu in Veliky Ustyug. Hè cchiu cumunutata cum'è cù un tagliu d'argentu e un capu furious. Cum'è Ded Moroz faci parechje in parechje interpretazioni durante a festa passata sottumessa per l'omi in u vistimentu, cusì Snegurochka assumisce nova basa in Russia per aiutà à distribuisce rigali. U nomu di Snegurochka vene di u verbu russu per neve, sneg .

Snegurochka di Russian Fairy Tales

A storia di Snegurochka , o a Maidenna di Neve , hè spessu illustrata bella nantu à articuli russi pinitritti. Questa Snegurochka hè a figliola di Primavera è Invernu chì si prisenta à un pare senza figliolu cum'è una benedizzione d'inguernu.

Ùn hè improbabili o pruibitu à amà, Snegurochka resta in casa cù i so parenti umani finu à a pull of the outdoors è l'urge d'esse cù i so parenti sò insupportable. Quandu ella s'innamora cun un zitellu umanu, si funni.

A storia di Snegurochka hè stata adatta in ghjochi, film è una opera di Rimsky-Korsakov.

Morozko hè vecchiu inverno

U conte di fata russa à Snegurochka hè diffirenti da un conte di fata in quale una ghjovana ghjuntu in cuntattu cù Morozko, un vechju chì hè più analogu di l'Old Man Winter chì Santa Claus. In parlantes inglesi, però, a distinzione pò esse cunfondante perchè u nome di Morozko veni derivatu da a parola russa per u fretu, moroz . In a traduzzione, hè in qualchì volte riferite cum'è u Patri Frost o Jack Frost, chì pocu per distinguishle da Ded Moroz, chì si chjamava cum'è Commonly Frost o Patri Frost.

Morozko hè a storia di una zitella chì hè mandata in u friddu da a so matriga. A zitella ricevi una visita da Old Man Winter, chì cuncede nantu à e so pisi boni è altre rigali.

In u 1964, a produzzione cinematografica di u cinematograficu russu di Morozko era fattu.

A Nera Reina

Una altra legenda invernale chì hè spessu illustrata nantu à l'articuli pinciati in u russu hè a storia di a Reina di Neve. In ogni casu, sta storia ùn hè micca uriginale russa; hè di Hans Christian Anderson. Sta storia divintendu popularu dopu chì fù liberata in forma di film da animatori Suvietichi in i 1950ini. In l'arte popolari, a reina di neve possa sparte cù i similisivi fisici cù Snegurochka. In casu di dubbitu, verificate per vede s'ellu hè chjamatu "Снежная королева" (Snezhnaya koroleva) chì hè "Snow Queen" in russo.

In contu di neve di neve è personificazioni grandfatherly di a fretta, hè pussibule detectar l'affinità russa per l'inviu, a stagione chì ammanzula parechje parte di Russia più cumplittamenti è per un periudu di tempu chì in altre parte di l'Europa. L'arti folklori illustrati cun sti cunti di fata custituiscenu i ricordi chì sò unicu Russu, è l'adattazioni cinematograficu è teatru di sti stori s'immaginari e divirate u visoru di stu aspettu di a cultura russa.