Southwold-Walberswick Rowboat Ferry

U Walberswick Ferry (o Southwold-Walberswick Ferry cum'è qualchidunu chjamanu) ciulughjanu dui di e più belli, in a costa di Suffolk nantu à i currenti di mare di u fiumu Blythe.

Ùn sò micca sicuru ciò chì aghju cresciutu quandu aghju arrivatu à u portu, ma un assortimentu aleatoriu di turisti, i caminatori è i sunbuglielli marittimi, più un buggy di criatura, dui cani è una bassa tandem, all waiting to board a batti de riva, ùn era micca.

Hè operatu un serviziu hà regularatu è licinziatu chì crebe u buccale di u Blythe River da 1236. Oghje hè unu di l'ultimi ferries rinfriscianti in u RU. Comu parte di un ghjornu fine, i visitori puderanu passà u tempu in u locu bellu beach resort di Southwold before boarding the ferry rimoriu in u tarritoriu più meridionale di Southwold Beach (l'endduciu di cane). A barca dura à dui minuti per passà à u portu di Walberswick è hè dunque à pocu cammellu per un'altra longa, santezza bianchica, una stonda di giacca eccezziunale è ancu unu di i pubchi più boni di a Suffolk Coast, l'Anchor à Walberswick.

Più sorpresa

U ghjornu l'avemu pruvatu, una ghjovana nova chì hà avutu ricivutu. E ancu se a barca (chì porta i 11 persone, più ghjovani è bicelli) era chinu, i so braccia ùn anu mancu cum'è muscular cum'è Madonna. A so tecnica - viaghjà in una direzzione - pare ch'ellu hè per puntà u barca in u centru di u currentu, pocu à rimbrezzu di u muelle, da uttene u cattivu attuale assistenza per turnà a bassa rigalu di pezzu è porta à u muvmente contrariu.

Hè una tecnica chì Dani Church, a nostra nativa, hà perfezzionatu postu chì hà stata sei anni è hà accumpagnata u so babbu - u bagnieru davanti à l'articulu è in u bughjone di lignu. In una entrevista sottu da a BBC, Dani spiegò chì a so famiglia hà travagliatu u battellu per più di 125 anni è ella hè a quinta generazione di a so famiglia per rinvià, mantendu a tradizione di 800 anni di u ferries.

Sicondu a BBC, in u 1885, quandu u fruttu di u babbu di u grandfale era u primu in a so famiglia per corse u ferries, cambiau a barca di rimbintu cù un ferry di ponti mannanzu è purtatili. Ma in u 1942, quandu a cunfigurazione di u portu era cambiatu, u trasportu di a catena fubbe impratica è u tradottu di riunione fù volta à u serviziu.

Watch the complete BBC interview.

Dani hà scrittu annantu à un libru annantu à a storia di stu furtunatu pocu fugliale. A Storia di u Southwold-Walberswick Ferry , da Dani Church cù Ann Gander, hè publicatu da Holm Oak Publishing è hè dispunibule da parechji librieri online.

Ecclesiastica