Storia di a Marathon di Nashville

Situatu in u centru di Nashville, pocu di l'Interstata 65, i passageri passate da un gruppu di edifici chì offeranu nichi piani à u so passatu passatu. Barry Walker, u mo ghjocu di l'edifizii, in silenziu inchessi u so viaghju, restaurate l'edifizii per a so gloria prima.

U principale bastimentu hè struitu in 1881 cum'è "U Mulinu di Cotton Phoenix" chì anu chjamatu Nashville Cotton Mill. Ntô 1910 l'edificu era vacante.

Quietly brewing in Jackson Tennessee, era una compagnie di fabricazioni iniziò in u 1874 sottu u nome di; Sherman Manufacturing Company, dopu vèndite è rinite cum'è «Engine di meridionale è e calduraturi» Incorporate in u 1884, pruduzzione di motore di gasoline è caldere.

In u 1904, s'hè fattu u più grande prudutore di u so tipu, in a nazione. Basendu nantu à u successu di i so motori è a pruspirità di a so cumpagnia, in u 1906, u Sud accuminciava a pruduzione di u so primu automobile, disignatu da l'inginer engineer William H. Collier.

Versu 1910 unipochi 600 prupietari sò stati pruduciati sottu a marca di i Sudu.

U mercatu di u Sur Engine è a Cumpagnia di Boiler Works cù l'automòttili hà pigliatu l'attinzioni di u Negoziu Nashville, Augustus H. Robinson, chì assembled a gruppu d'investituri chì acquistenu a divizia di l'automobilistica è a mudernizza à u vacante Phoenix Cotton Mill.

Hè amparatu chì un altru fabricatore era pruducia automobili chjamatu u Southern, cusì William Collier rinuminò i so cars "Maratona" in onore di i Olimpiadi 1904.

Quandu a relocazione era completa, a Maratona hà largu a so linea da l'A9 Touring Car, è B9 Rumble seat Roadster. Versu 1911 sò uttene cinqui muduli, è in 1913 anu cresciutu à 12 mudelli diffirenti. U car era un successu assolutu cù u pubblicu, è a pruduzzione mancu pudia seguità à a dumanda.

Maratona avia diventatu in tutti i cità maiò in l'America; in u 1912 anu avutu ottu a capacità produtiva di 200 carichi mensili, cù piani di 10.000 annu.

Ancu l'avvene parìa escevitu per Nathalie's Marathon Motor Works, ciò chì si spirau sottu à l'scena era micca bellu cum'è rosu.

In u 1913 William Collier hà impuniani i carichi di a gestione impropriety è i fornituri ùn anu micca pagatu. A cumpagnia avè vistu trè presidenti in quattru anni. Per l'investimenti malei è e decisioni di gestisce, l'affari era in forma difinita finita. A pruduzione in Nashville hà spignatu in u 1914. Tuttu a machina hè statu eventualmente compru per Indiana Automakers, The Herf Brothers, chì pruduceru l'annunziu per un annu in Indianapolis, sottu u nomu di Herf-Brooks. Hè micca cunnisciutu quantu parechji maratoni sò stati pruduciati, anchi si ponu esse cunnosci oghje sognu.

U bastimentu di Nashville hè stata abbandunata cù un uttellu di scheletru chì prupietanu i partitu finu à u 1918. U bastimentu sighi vacante finu à u 1922, quandu era acquistatu da Werthan Bag Company è sussuttu di furmatu di machina di fabricu di cuttuni. L'Engine Southern originale è a Caldera di l'Empresa in Jackson avè ancu ghjustificatu u so parte di i malamenti finanzjarji. In u 1917 l'impresa hè vinuta à un investore da Cleveland Ohio.

In u 1918 a divizia di supplyu di mulinu fu vindutu è divintò cunnisciuta cum'è Southern Supply Company.

In u 1922 u partitu restu di a compia prima hè grande fù compru da un altru chì William H. Collier; chì operò u Engine di meridionale è a Caldera Articuli finu à a so diminuzione cumanda in u 1926. Nantua Walker; un nativo di Jackson hà compru u Nashville Marathon in u 1990. Hè ancu acquistatu l'edifici di u Core Engine u Boiler Works in Jackson.Tennessee Escizzate di u prughjettu di l'Industrie d'Automobile finu à l'arrivu di Nissan Motors (Smyrna) in u 1981 è dopu Saturn Corp. ( Spring Hill) in u 1985. Oghje Manifattura auto hè a 10 industria più grande in Tennessee.