Studii inspiratori: Egei di a Conservazione di a Natura Salvaje in Africa

Per supra e cose, l'Africa hè famosa per a so fauna espectacularità . Molti di l'animali chì grazia i so savani, bosfordu, muntagni è deserti ùn sò micca truvati in nisun altru in a Terra, facendu un safari africanu una experience veramente unica. In ogni modu, certi di i pratiche più emblemi di l'Africa sò in rischi di extinzione.

L'epidemie poece chì si scummisci i posti salvatichi di u cuntinente hè largamente rispunsevule, cum'è u cunflittu nantu à risorsi causati da a pupulazione umana creciente di l'Africa. E l'esforzii di cunsirvazioni ricunnosciuti sò l'unica speranza per e speciali di rispevule, cum'è u gorilla orientale è u rinocerontu negru, è spessu, questi sforzi devenu di l'accordu di l'eroi lucali chì travagliendu per prutege u so patrimoniu à livellu di base. Questi iseddi includenu guardianu di ghjocu, furmati di furmazione è i scientifichi di u campu, tutti quali travagliammu darrìari l'scena, generalmente senza accolta è spessu sottumessa à gran riscu persunale.

Sicondu l'Associazione Giunta di Rangri di l'Afrika, almenu 189 gunserghei sò stati muti à u mandatu da u 2009, assai di l'assassinate da i furzaturi. In certi loca, ùn ci hè cunflittu trà i conservatorii è di e cumunità lucali chì vedenu a terra prutetta com'è una opportunità perchè per pastori, cattle è caccia. Per quessa, i conservatorii chì vanu da trà e cose comunità à spessu face à strigazione suciale è di risicu fisicu. In questu articulu miremu à cinque centu di e numerosi, assai omi è donne chì si risicà per tutta a fauna salvatica di l'Africa.