A tribù di Samburu di Kenya

U Samburu vive in u nordu di l'equatori in a pruvincia di u Rift Valley di u Kenya di u Sud. I Samburu sò stati attaccati à u Maasai di l'Africa orientale . Parlanu una lingua simili, derivata da Maa, chì hè chjamatu Samburu.

I Samburu sò pastori semi-nomadic. U bistiame, oghje, capre è cammelli, sò di più impurtanza per a cultura di Samburu è a modu di vita. I Samburu sò assai dipendenu di i so animali per survival.

A so dieta cuntene o menu di latti e, in particulare, sangue da i so vacchi. U sangue hè coltu cù un picculu pacificu in a jugulaire di a vacca, è sdintendu u sangue in una tazza. A ferita hè digià chjuda rapidamente cun cinti caliani. A carni hè sola cunsumana nantu à occasioni spiciale. U diet di Samburu hè ancu supplementatu cù e radichi, vegetali è tuberi dugonu è fatte in una zuppa.

Cultura Samburu Tradizionale

A pruvincia di u Rift Valley in Kenya hè una terra siconda, di terra àutru, è u Samburu hà da traslocate per assicurà chì i so vacchi pò alimentate. Ogni 5-6 settimani u gruppu si move per truvà campi freschi di pasturi. I casucchi sò custruiti di fangu, ammugghiari è cateni muntagni strung sur polu. Una ghjustu spina hè custruita nantu à e casi per a prutezzione di i animali salvatichi. Quessi settimamenti sò chjamati assai attatte . I capanelli sò custruiuti per ch'ellu si pò sbacantà è purtatili quandu u Samburu si move à un novu locu.

U Samburu sò abbitate in gruppi di cinque à deci familiari.

In modu tradiziunale, l'omi prisentanu u bistiame è sò dinò rispunsevuli di a sicurità di a tribù. Comu guerrieri, difendenu a tribù da l'attaccu da l'omu è l'animali. Anch'elli andà ind'u ghjornu in furia di partesi per pruvà à piglià u vacche di i clan Samburu. I zitelli di Samburu anu apredu di tene di u bisti da una ghjovana età è sò ancu insignati per caccia.

Una ceremonia di inizione per furtificà a so ingressu in a virità hè accumpagnata da circuncisioni.

I Samburu, e femine sò rispunsevule di raccumulà e razzioli è di ligumi, affinchendu à i zitelli è racogli. Ancu anu in manu di mantene a so casa. I ghjuri di Samburu sò generalmente aiutanu i so omi cù i so cumpagni internu. L'intruduzioni in a feminità hè ancu marcatu cù una cerimonia circuncisioni.

U vestitu tradiziunale di Samburu hè un rougno rougatoghju impastosu com'è una falda (chjamata Shukkas ) è una farra blanca. Questu hè megliu incù parechji coltre u colore sbattutu, arrecule è braccialetti. Tutta l'omi è a donne ponu vèstinu di ghjuvintù, anche sempre i donne fenu. I Samburu pittendu ancu i so faces cù mudelli impressiunanti per accentuate e so funzioni faciale. Tribù vicini, ammirendu a bellezza di u populu Samburu, chjamàvanu Samburu chì in fattu significa "mariposa". I Samburu riferiscenu si cum'è u Loikop .

U ballu hè assai impurtante in a cultura Samburu. I Dances sò simile a quella di u Maasai cù l'omi ballannu in un cerculu è salta sopratuttu da una pusizione standing. I Samburu ùn anu micca usatu tradiziunamente strumenti per accumpagnà u so cantu è u ballu. Omi è donne ùn ballanu micca in i stessi circles, ma ùn coordenenu e so balli.

Cumu a l'assemblea di i paesi, l'omi saranu in un círculo internu per discutiri di i materii è e decisioni. E donne si pusonu per l'esternu è interjectenu cù i so opinioni.

U Samburu Today

Cum'è cù assai tribù tradiziunali, i Samburu sò sottu pressu da u so guvernu per esse settore in villaggi permanenti. Anu stati assai reluctant to do so, postu chì eseguitu u settore permanente disturcià u so modu di vita. L'area di quandu viaghjanu hè assai arida è hè difficiule di cultivà i cultalli per sustene un situ permanente. Questu basu significa chì u Samburu diventeranu dipendenu à l'altri per a so survival. Siccomu l'estatus è a ricchezza in a cultura Samburu hè sinonimu cù u nùmeru di u bistiame unu stessu, un stilunatu agriculu sedentariu ùn hè micca in quellu sensu attraente. I Famiglie Samburu chì anu stati furzati à settle sò spessu envienu i so omi adulti in i cità per u travagliu cum'è guardia.

Questa hè una forma di travagliu chì hè evoluzione naturali per u so forte reputazione com'è guerrieri.

Visitu u Samburu

U Samburu hà campatu in una parti bella, sparsely populated de Kenya cu abundante fauna. A parte di a tarra hè issa prutetta è l'iniziativi di sviluppu di a cumunità anu estendutu à lodgalli eccellenti cumerciati da Samburu. Comu visitore, u megliu modu per cunnosce i Samburu hè di stà in una cumunità cumunitariu o diventa una caminata o cammellu safari cù guidati di Samburu. Mentre chì assai safari offri l'opzione di visità un paese di Samburu, l'esperienza hè spessu menu di autenticu. Li ligami sottu u tentativu di dà à u visitore (è u Samburu) un scambiu più significativu.