Tennessee Tornado Alley & Dixie Alley

Tornado Alley hè un termini cuminciatu à palesà quandu i tornaddi più forti sò i più frequenti in i Stati Uniti è in i anni hè stata in l'uccidentale occidentali. Tennessee medievale hè parte di Dixie Alley, micca Tornado Alley.

Dixie Alley Location

U termu "Dixie Alley" hè utilizzatu per i spazii in e parti più suurienti di i Stati Uniti chì accadarà in più a valle di Mississippi Mississippi è u Tennessee Upper Valley.

Dixie Alley hè casi u numaru numaru tornatui classificatu F-3 o più altu com Tornado Alley ma ci sò più morte di tornatu in Dixie Alley. Questu hè principalmente deguttu chì l'area hè più densamente populosa è dinò perchè sta spaziu hè un numeru di casi mobile. El

Tornado Alley Location

Mentre a lucazione è u significatu di Tennessee Tornado Alley hà avutu un significatu diffesu per quasi chì qualcunu di parlà, cusì hè a so situazione. U locu di u Tornado Alley di Tennessee hè stasu cunnessu nantu à u numaru di tornatui per cuntrastu eranu per milla quadrate è in oghji, ci sò dui area chì qualificanu.

I primi compressi quattru cuntesi chì inclusi; Davidson, Rutherford, Sumner, Trousdale è Wilson. U sicondu hè in u Tennessee di u Mediu in Giles, Lincoln è i Condelli Marshall.

Per d 'altra banda, a maiò parte di i vechja è i tempaturi vitturi anu sempre riferite à u Tornado Street in Tennessee, cum'è i camini più freti chì i tornavuti anu pigliatu l'annu in l'area di u Tennessee di u Mediu, i canusciamenti cunnisciutu di l'attività mortale di Tornado.



Questu cumprendi un territoriu chì accumenza à l'orientu di u fiumu Tennessee è si mette in Montgomery County, Robertson è Sumner County, è in una zona à Sud di Nashville chì accumenza vicinu à u Perry County è si diri in u livre à Maury, Williamson è quelle à u Rutherford County.

Ùn importa micca quì hè u metudu chì l'utilizanu, e duie tendenu di cuntene erruri, cum'è chì vede hè un tornatu è s'ellu hà cunnisciutu un cuntestu più freti chì l'altru o se scolle un strada simili, hè sempre imprevisible chì porta à u core di a materia; u timore di a distruzzioni.