How to Say Hello in Francese

Simple Greetings è u Wai Thai

Senza dubbula, a manera più faciule di rinfurzà a vostra viaghju à Tailanda, o un vicinanziu u ristorante tailandese, hè per amparà cumu di salutu in u tailandese.

L accadèmulu a manera di saludarà in ogni paese hè spessu opcional. Quandu viaghjà, vi sarete bedeeddatu cù e persone chì anu aprindutu alcuna lingua inglesa-una lingua assai diffarenti da a so propria per favvi. Ma l'interaction positiva hè vale di vardà a memorizazione di u salutu predettu in u tailandese.

A salutazione di i ghjente in a so lingua propria dimmustra chì vo site quì da più di più di l'acquiccii .

A lingua tailandese hà cinque tons: mid, low, falling, high, è rising. U significatu di i cambiamenti brevi difringenu cambiani in basa à u tonu cù quale sò parlate. Ma quì hè una bona nova: nimu ci andu in mente, sè ùn manghja i tons quan dicenu Hello in Thailandia!

I locali avè caputu i vostri tentatori basati solu nantu à u cuntestu. U propiu hè listessu per quandu "ringraziu" è altri espressioni cumuni.

Dicià oeil in Francese

A salutazione standard tailandese hè: Sawasdee (sona cusì: "sah-wah-dee") seguita da u participle finishing appiicatu per facite pulitu . Perchè a lingua tailandese hà u so scriptu, e trasluttazioni romanizzati varianu, ma i saluti sò scritti da quì sottu:

E donne facenu i saluti cun un khaaa drawn-out chì hè cascata in u tonu. Omi finiscinu i so saluti dicendu quillu! cù un tonu forte è alta. Sì, sona cum'è "crap!" ma a r hè spessu micca pronunsiata, cusì finisce chì sona più cum'è kap! Tècnicu, nun pronunzianu a r è incorrecta, ma quandu in Roma ...

U tonu è l'entusiasmu di l' alluccutu kha o khrap! mostranu più energia, enfasi, è à qualchì parte, rispettu. Sì avete averà capisce ciò chì i toni a furtificà i significati in u tailandese, principiendu à sente à fiancu a quantu a persona si dice kha è khrap . I dui volti à cambià da un altu tonu per ch'ha per impartì più entusiasmu.

A diferencia de cuando dice hola en Malasia o ofreciendo saludos en Indonesia , los pueblos tailandeses usan el mismo saludo independientemente de la hora del día o de la noche. Cum'è un viaghjatore, avete veramente solu bisognu di amparà un salottu basicu, ùn importa micca quella ora di u ghjornu o à quale si parlà.

Curiosamente, sawasdee hè stata derivata da una parola sànscrita da un professore tailandese è hè stata sola in usu generale da a settanta 1940.

Chì hè u Wai Thai?

Dopu capiscenu a dicerà di salute in u tailandese, pudete sapè cumu prupone e rende un wai - hè una parte essenziale di l' etichetta tailandese .

I paisani tailandese ùn sò micca sempre stralucatu e mani, perchè ùn anu fattu per fà e catturianu sentenu più cusetu. Invece, offerte un amicu amicu, un gestu like-a preghiera cù e mani fugliate nantu à u davanti à u pettu, li ditteti apuntalamenti, a cuda levemente curvatu.

U wai hè utilizzatu com'è parte di saluti in Thailandia, per addiu, per mostrar cum'è rispettu, gratitude, ricunniscenza è in l'apolo sinceru.

Cumu per cumbugliaraghju in u Giapponu , uffrì un corpuscule seguente un protokollu basatu in situazione è l'onori. Puderete ancu à vede u populu tailandese chì dà un santu à temples o ritratti di u re mentre passanu.

Ancu una parte impurtante di a cultura, u wai ùn hè micca unicu in Tailanda. Hè vistu in altri paesi in Asia. Cambogia hà un gestu similarmente cunnisciutu com'è i sampjea , è una versione più minima di u wai hè utilizata in l'India quandu chjama namaste .

Basi tradiziunali in Tailandese

Ùn ùn tornà u wai d'omu hè brutale; solu u Rè di Tailanda è i monjos ùn sò micca spettuti di vultà una persona. Conveghjenza chì ùn sò in una di e duie categurìi, dà un indeterminate hè sempre megliu chì ùn hà micca fattu capu sforzu.

Per prupone una basa profonda, rispettava, segui i passaggi:

  1. Pettite e vostre mani in centru in fronte à u to pettu cun dete di l'uzzu apuntalendu versu u mandibulu.
  1. Pruvate a punta à u vostru capu finu à l'indegnu toccu a punta di u nostru bocu.
  2. Ùn avete mantenenu cuntattu visuale; guardate.
  3. A risata torna, sorrisu, chì si mantene e mani in u nivellu di pettu à finisce u wai .

A più alta u wai in fronte di u vostru corpu, u più rispettu chì si mostra. L'anziani, i duttori, i funziunarii pubblichi, è altre persone mpurtanti ricevenu un wai maiori. I Munti ricevenu u più altu, è ùn anu micca avè tornatu u gestu.

Per prupone un mondu più rispettuosu à i monaci è i pezzi più impurtanti, fate a cosa stessa cum'è sopra, ma tenite e mani più altu; attrezzu a testa, finu à u polgaru, tocanu a punta di u nasu è e ticchinolate u cuglitellu trà i vostri ochji.

A wai pò ancu esse casual, particularmente in circusitivi ripetitivi. Per esempiu, u persunale à 7-Eleven pudete dà un servitore à ogni cliente à pagamentu. Pudete simplificà à ghjustificà u surrisu per accettà.

Tip: Ùn vi scantu di i formali! I paesi tailandese anu allora tuttu u tempu è ùn micca criticà i vostri sforzi. Sì avete qualchì cosa in i vostri mani, fendu qualsiasi modi di cumbuglià mentre chì righjunghja i mani sò abbastanza per dì, "Aghju ricunnosce u vostru wai è vulete turnà, ma i mo mani sò impiegati". M'arriche ricordati di surrisu.

Fighjendu "Cumu si fà?" in Thai

Avà chì u sapete cumu di salutà in u tailandese, pudete expandà u vostru salottu per dumandà cumu hè qualcosa chì face. Questu hè optativu, sicuru, perchè ùn perchè ùn offre un pocu?

Sawasdee pò seguità cù u sabai dee mai? (sona "sa-bye-dee-mye") chì vende cun quelle (male) o kha (femminile) basatu in u vostru genre. In esencia, si dumandani à qualchissia, "bonu, cuntentu è rilassatu, nè?"

I risposti giudiziu chì qualchissia vi dumanda di sabai dee mai? sò faciuli:

Sabai dee hè a risposta predeterminada chì avete speru esse chjappi più. Ci hè un ragiunatu chì vede tanti impresi in u Tailandianu cù u sabai in u nome: u sabai sabai hè una cosa bona!

A Smile Italiana

A Tailanda hè alcunera "Land of the Smiles", vi vidarete u surrisu tailandese in ogni tipu di situazione, bona è mala. I variazioni di u surrisu sò ancu usuti com una disculpa o in circonvenzii pocu cusì chjucu cum'è un mekanismu per risparmià a faccia o imprudiscenu a vargogna.

U surrisu hè vitale per u cuncettu di face salvezza, chì tocca à un rollu impurtante in ogni intricazzioni ogni ghjornu è in transazzione in tuttu l'Asia. Avete risicate quandu si negoziate i prezzi , salute e persone, cumprate una cosa, è in generale in tutti l'interazzione.

Sempre mantene a vostra cool! Circà u to cima, perchè qualcosa ùn sia micca urdinata cum'è previstu, pruvucarà à l'altri populi à vargugnate per voi, chì ùn hè micca una bona cosa. In l'Asia Sudueste, perde a to cool hè raramente una manera produtiva di risolve un problema .

Per questa causa, l'autenticità è a sincerità di l'infame Smile tailandese hè questu quistioni di i visitori. Sì, qualchissia pò fà facili fà un veru sonu bonu, mentri ripiglià u fora . E duverebbe ritornu cun un big smile cum'è vo site chjamà a so manu.