Namaste è Dite in India

A nomina di Namaste è u sensu di u Indian Head Wobble

Oghje più di mila lingui sò parlate in u sottocuntinuu indiano , ma furtunamenti, avemu bisognu di amparà una manera di dicerà salute in Hindi:

Namaste.

Ci hè una bona chance chì ciò chì avete intesa in casa hè una mispronunciazione di u salutu generale. Eccu una idea: "nah-mah-stay" ùn hè micca bè completamente. Sè chì curregge u populu in a classi di ioga o ùn hè micca solu per voi.

Standard Hindi è in inglese sò cunsiderate i dui lingui ufficiali in India.

L'inglesi hè tantu prevalenti, a quantità di Hindi chì avete appendate mentre viaghja in India hè veramente un affittu di quantu sforzu chì vulete mette in questu.

Comu in ogni paese, apprendu a saluti è uni pochi parolle aggradisce l'interazzione pusitiva. Un pezzu di sforzu farà scopre u pesciu di a cultura. L'apprendre à u modu bellu di dicerà salottu in Hindi ùn hè micca un prublema. Ammaistrà a capu indusca bassu, per un altra banda, pò esse una storia differenti.

Dicià oeil in Hindi

U salutu di u nostru più cumunu è universalu per l'usu in l'India è u Nepal hè namaste (sona cum'è "nuhm-uh-stay").

Saluti in India ùn sò micca basati nantu à l'ora di ghjornu chì sò in Bahasa Indonesia è Bahasa Malay. Un nùmmuru simplice ferà per ogni occasione o ghjornu o notte. Pettite e vostre mani in u gestu pranamasana per u rispettu aghjustatu.

Ancu quandu namaste hà iniziatu com'è modu di manifestazione di rispettu profundo, hè oghji utilizatu com'è un salottu cumuni trà stranii è amichi di tutti l'età è di u statu.

In certi cirtonii, namaste hè ancu usatu cum'è manera di expressione gratitite sincerità.

Namaskar hè un altru salutu Hindu communale chì si ponu interdirbellinamaste . Namaskar hè spessu usatu in Nepal cù salute l'anziani.

Come pronunciare Namaste the Right Way

Ancu dicenu namaste à l'altri s'hè addivintatu un pocu di tendenza fora di l'India, hè spessu parlatu incorrectly.

Ùn vi scontru: ùn ci hè una probabilità pocu di una persona indiana corrigie a vostra ghjurnata quandu vi prova d'offre un salottu sensu.

A pronunzia di namaste differeghje à l'india, ma i primi dui simbulosi deve esse pronunziati cù più di un "uh" di sonu ca un sonu "ah" cum'è spessu listatu in l'Occidenti.

"Nah-mah-stay" hè a vulgarisazioni più chjesa cumuna di namaste . Invece di visualiser "nah" per inizià a parolla, pensate di "num" invece è u restu sarà flussu. A secunna sìllabia simu sguardi cum'è "uh", poi finiscinu a parolla cù "stava".

Aduprate a stasera di u stessu enfasi in ogni sillabba. Quandu si parra à a velocità naturale, a diffarenza ùn hè più discernibile.

U Pranamasana Gesture

Un salutu d'amicu namaste hè spessu accumpagnatu cù un gestu speziale cum'è pranamasana . U palme hè colpi nantu à l'altru equivalente ma un pocu menu di u wai chì si usa in Tailanda . E mani avia avutu davanti à u pettu di u tò dumannatu, simbulicamenti annantu à u chakra di u coru, cù i pulziei chjucu toccu à u pettu. Un liggeru arcu di a testa mostra rispettu supplementu.

Chì significarà Namaste?

Namaste vene da i dui paroli sànscriti: namah (bow) te (à voi). I dui sò uniti à formule literalmente "aghju davanti à voi". U "you" in questu casu hè u "vera cosa" in - u divinu.

A prima parte di u salottu - na ma - significa "non me" o "micca mine". In altri dritti, vi ridereghjenu u vostru ego o mette in siconda a persona cù quale hè salutu. Hè cum'è un arcu verbalu.

U capu Indian Wobble

A famosa famiglia indiscriminata ùn hè micca faciule di fà nè cumprummintazione per i primi occidentali, ma hè sicuru hè divertente! Hè addicucatu ancu. Una conversazione entusiasiva hè spessu accumpagnata da parechje battelli trà i dui partiti.

A capita wobble hè spessu mistaghju per i primi voyageurs à l'india cum'è un saccu di u capu per indicà "nè" o "forsi", ma u significatu hè in più spessu un tipu affirmativu.

Da u ricunniscenza à a gratitudine, l'unicu gestu Indianu hè stata utilizata per spiegà parechje idee nonverbal:

A capita wobble hè utilizata com un modu silent à dicu salut in l'india. Hè ancu utilizzatu com'è una curtura di ricunniscenza per avè ricunnisciutu a presenza d'autra.

Per esempiu, un servitore impiegatu pò daverà a so capedda quand'ellu hà intrutu in un restaurant per indicà chì hè stà cun voi in un minutu. Puderete ancu avè un capu di lotterà quandu avete dumanda se qualcosa di u menzu è dispunibule o se una certa dumanda hè pussibule.

A capita wobble pò esse a cosa più bella à un "ringraziu" chì vi riceve in parte di l'India. Spressa gratitude verbalu per una altra persona ùn hè micca cum'è cum'è questu in l'Occidenti.

U significatu di u capu induseghju hà impregnatu interamenti in u cuntestu di a situazione o di sta dumanda. Cume più entusiasivu di a testa burlate, u più accunsentu fussate. Un pianu untuo, più deliberatu, cù un sonnu cale è un signu d'affettu tra l'amici.

Anchi si a testa bassa s'utilice in tuttu u sottocuntinuu, tende di esse più prevalenti in i stati miridiunali chì in i stati ntenni vicinu à l'Himalayas .