Terremoti in Grecia

L'Università di Ateni detti informazioni nantu à i terre di i tempi in u so situ web: Dipartimentu di Geofísica

L'Istitutu di Geodinamica in Grecia aghjunghjera e dati recenti di terrimoti in u so situ web, chì offre una versione in grecu è in lingua inglese. Fighjine l'epicenter, intensità è grafica altra infurmazione nantu à ogni tremolo chì tira in Grecia.

U situ Strattu Geologicu hè stata una lista di forti Terfoti Circundendu u Mondu - qualchidunu tremore grechia chì ghjunghjenu in l'ultimi siete ghjorni seranu alleati.

U ghjurnalettu in lingua Inglesa Kathimerini hà una versione in linea, eKathimerini, chì hè una bona fonte d'informazione rilativa.

Ci hè parechje terriquami in Grecia in l'ultimi anni, cumpresi quake maiò in o di Creta, Rodi, u Peloponnese, Karpathos è in altre locu in Grecia. Un quake importantu hè stata da l'isula di u Sammaru di u Samaritanu in u 24 maghju 2014; i estimi iniziali corsi cumu 7,2, anchi stati eranu riveduti davanti. Creta hè stata chjappata da un forte sismo, uriginale quantu à 6,2, è appressu hà stimatu à 5,9, in April Fool's Day, 2011.

Terremoti in Grecia

L'Grecia hè unu di i paesi sismiche più attivi di u mondu.

Fortunatamente, a maiò parte di terriquami grechi sò assai ligne, ma hè sempri u potenziale per una attività sismiche più intensa. I cuncettori di l'edizzionisti greci è di l'edifizii muderni greci sò custruiti per esse seguru in u terramotu. Quake simili spessu occupanu Turchia vicinu è risultatu in più dannu vastu è feriti degutu à i codici di struzzione di più strette.

A maiò parte di Creta, Grecia, è l'isule grechi sò cuntenuti in un "box" di culleghji chì curanu in direzzione diffirenti. Questu hè in aghjunghje à u terramotu potenzu da i vulcani vivos, cumpresu u vulcano Nysiros, pensatu da parechji esperti per esse postu per una maiura eruzzioni.

Siccità di Terreni

Molti di i terre chì a greva Greci sò i so epicentri sottu à u mari.

Mentre chì queste puderete trasfurmà l'isuli circundante, raramente causanu danni severi.

L'antichi grechi attribuìanu tarraquidi à u Diu di u Mari, Poseidone , forsi perchè tanti di quelli eranu centrati davanti l'acqui.

U Terreux di Atene di u 1999

Un terribitu sivertu era u Terrenu di Atene di u 1999, chì ghjucava fora di Atena stessu. I suburbani induve si chjappu eranu trà e poviri di Ateni, cù assai edifizii antichi. Altru centu cintuna rinunziò, più di 100 persone èranu stati ammazzati, è assai altri eranu ferite o esse chjappi.

U Terrimotu di u 1953

U 18 di marzu di u 1953, un terruritu chjamatu u Terzellu Yenice-Gonen struck a Turchia è a Grecia, risultatu in a devastazione di una quantità di piazze è isuli. Molti di i "tipici" edificatori grechi avemu vistu nantu à l'isuli oghje ghjornu d'avè data da questu quake, chì hè stata prublema prima di i codici di edifizii muderni in u locu.

Terremoti in Grecia antica

Molti terremoti sunnu registrati in a Grezia antica, unipochi di quali eranu severi abbastanti pi scaccià e cità o pruvenenu settori custieri à scorri virtualmente.

L'Eruptione di Thira (Santorini)

Certi terriquoti in Grecia sò causati da volcani, cumpresa quella chì si forma l'isula di Santorini. Questu hè u vulcano chì s'hè fattu splendore in l'Età di Bronzu, mandendu un vastu nuvellu di rìbbi è polvari, è vultèndulu una isula volta in una crescente pallida di u so primu autore.

Arcuni spicciuti anu vistu stu desastru cum'è finishing l'ascendenza di a civilizazione minoica basata à Creta solu 70 chilomitri di Thira. Sta eruzzioni hà ancu causatu un tsunami, ma chì u devastanti era un tema di dibattitu per i studienti è volcanologi.

U Terculu di Creta di 365

Stu terramafone devastante cun un epicentariu presumitu fora di u Creta meridionale rialiscendenu tutti i fiaschi in l'area è emissaru un tsunami enormi chì chjappia à Alexandria, l'Egittu, mandendu li navi à dui miliati in terra. Puderà dinò mudificà dinò a chjassu di Creta. Certi rummimi da stu tsunami pò ancu esse vistu nantu à a spiaggia in Matala, Crete.

Tsunamis in Grecia

Dopu à u tsunami devastanti chì hà fattu u Océan Pacìficu in u 2004, Grèva decide di installà un sistema di deteczione di tsunami propiu. Oghje, ùn hè micca pruvistatu, ma hè pensatu à avè avvistatu di qualsiasi ondulà potenzjale grande chì avvicinavanu l'isuli grechi.

Ma, felice, u tipu di terrimotu chì hà causatu u devastanti tsunami asiaticu di u 2004 hè micca cumuni in a regione di Grecia.

> Da Sfakia-net: Terrefaccii in Creta