The 4 Most Unique Art Galleries à Visita in Queens

Invece chì l'oraghji ricudizati in l'arti di stampa in Manhattan (à la Chelsea ) anu sempri vincentate articuli big-name in ambienti di a galleria tradiziunale, a volte a megli manera di scopre artisti novi è risurificati hè di aduprà à l'articuli induve l'artisti stanu in vita è travaglià - chì in parechji casi in NYC, hè fora di Manhattan.

Hè cume beni cunnisciutu chì, a causa di u sempre u costu risultatu di real estate è di rentu in Manhattan, a maiò parte di l'artisti di u Novu CORSE sò ponu esposizione in u borough "in", primarjament in Brooklyn; da quì a Brooklyn hà diventatu un puntu di scelta populari per i cullatori d'art è amatori. In ogni casu, a causa di u cruci di l'amministrazzioni in Brooklyn, artisti chì cercanu più spaziu è libertà finanziaria si passanu lentamente à u bordu vicinu di Queens. Cummindu chì cù a comunità di creatives chì anu prisenti chì anu dumandatu u duminiu borough, è Queens puderà esse in u vostru radar per u so paisaghju di l'arte cuntempuraniu.

In u constantu flussu di a scena di l'arte di a NJC, galeriasi à Manhattan facenu tuttu ciò chì puderanu per sopravivenza è per sempre. Per quessa, i galerie d'arte ùn sò più ghjustificate per i cullatori d'arti o navigatori di artighjani cumerciale; anu convertutu ancu esse centri culturali, educazione è cuddini recreativi. I raffinati di Brooklyn è in particulare anu vistu un furore di stu formatu "hibridu", induve u spaziu funziona cum'è galerie d'arte tradiziunali, ma sò fusionati cù spazii di spettazioni, bars, librerii, strutture d'arte, i cullettivi artistichi è più. chì seguitanu u so propiu sette di regli: