The Top Things to See in a Costa di Skeleton di Namibia

L'Esquilettu di Namibia hè questu nantu à a strada battezu cum'ellu hè pussibule. Cumitatu da l'Oceanu Atlanticu, a regione si estende o sud di a fruntiera angolana à u nordu di a cità custere di Swakopmund - una distanza di circa 300 mila / 500 km.

Chjamati da i bumbughjani di l'internu di Namibia cum'è "A Terra chì Diu hà in Anger", a costa di u Skeleton hè un paisalu formidigliannu di dunari enormi, dun-culu. À a so alte occidentali, a mari duna sguassassi in l'Atlanticu, chì ghjè in viulenza sopra à a spedizione abbandunata. U Benguela Current manteni l'oceanu chjughu, è a sibbastru scontru di l'acqua fredda è u calchissimu calamari frecuentement a causa di a costa chì sparisce sottu un pianu di densu nebbia. Sti cundizioni traghetti ci sò ricerchi di numerosi navi passani, è com'è esse a costa di u Skeleton hè squadra di e peschili di più di 1 000 vapuri diffirenti. Hè da i boni blanchi di i balenichi righjastri meridionale di u longu chì si ponu u so nomu.

A Costa di Sceleton hè tutta è inaccessibile, è ancu stava per fascinate i visitori di l'altri. Comu unu di l'abitati di i piani in Africa, ùn offra viaghjatori l'uppurtunità di assicurà a natura in tutta a so grandezza virale. A costa hè divisa in dui seccioni: u Centru di Recreazione Turistica da Urienti Naziunale di u Sud, è u Campu Naziunale di u Costianu Nordicu. L'anzianu hè accede à cun facilità reliata, anche si un permessu hè obligatu. I zoni più pristine sò in a sizzioni sittintriunali, è sò stati cunservati per una restrizzioni chì permette solu 800 visitatori annu. L'accessu hè tutale di u safari in u sole, è chì tali visite à u Parque National Skeleton Coast sò solu espliciti è carichi.

Perchè u veru adventureru, però, u desertu chì vogliu vale u valore di u sforzu di arrivà.