Tips per LGBTQ Viaghju in Centrale America

A scusa gay è lesbica in l'America Centrale hè sempri in u sviluppu. Certi rigioni Centroamérica, cum'è Quepos in Costa Rica, sò assai gay-friendly. Sfortunatamente, assai altri posti sò omofughi - o peghju. Nota: A menu chì vo ùn avete in una stanza abbicinamente glossa, un club o un ochju hotelu, l'imbiancatura publicu di u semu sessu hè sempre scuraggiatu in l'America Centrale. (Avà, almenu.)

Per una lista cumplessa di i stati gay è lesbica, verificate e tralci di piani è l'arcane di l'arcobaleno.

Gay and Lesbian Travel in Costa Rica

Costa Rica hè probabbilmente u megliu l'amica di l'America Centrale, particularmente a capitale di San Jose. Ci hè una quantità di giuvili gay è discu, cum'è La Avispa (apertura da a fini di l'anni 1970). Colours Oasis Resort hè un hotel boutique di lussu gay, lesbianu è drittu in San Jose. Manuel Antonio (è u paesi vicinu di Quepos) hè un altru destinazione per u viaghju di l'amica di Costa Rica; parechji bars è alberghi ùn sò micca includeu, ma pussibuli ghjovani. Unu hè Café Agua Azul, un bar / ristorante cù vista vastu di l'Oceanu Pacificu.

Belize

Belice ùn hè micca u destinazione più amiavulu per i viaghjatori gay. Comu a maiò parte di l'America Centrale, Belice hè largamente catolica; tecnicamenti, a sodomia hè statu illegale, ma raramenti perseguite. Per risultatu, i PDA di u sole sessu sò scunvuti, è hè cunsigliatu un livellu decentu di discrezione. U destinazione più accommodadora per i visitori gay è lesbiani hè u San Pedro Città in l'isula d'Ambergris Caye, chì hè ancu u destinazione turistica più chjaru di u paese.

In ogni casu, ùn sò micca alcune alcune in u paese.

Guatemala

Guatemala hè unu di i paesi cchiù omofugici in l'America Centrale, per a primativa pupulazioni cattolica conservadora è una cultura forte machismo. Gay Guatemala hè una guida à l'scena limitata di u paese di u paese, chì hè limitata à a Zona 1 di a cità di Guatemala.

Ciurità turistiche cum'è Antigua è Quetzaltenango sò più toleranti ca u restu di u paese, ma PDA sò fermamente disurdinati.

Panama

Panamà hè moddumente gay-friendly, particularmente in Panama City. Mentre chì l'affettu publicu di l'affettu (PDA) anu culperatu (particularmente da a Chiesa Catolica), ci sò parechji bars è discos apertamenti gay-friendly in a capitale. U migliore di risorse per l'infurmazione nantu à i ghjurnati di l'actualità oghjinchi citatini di a cità di Panama è Farra Urbana. BLG hè u più grande u più grande club di ballu. Los Cuatro Tulipanes hè un hotel gay in u distruitu vicinu è storicu di Casco Viejo.

Nicaragua

L'amica di l'amica di Nicaragua s'hè rinfugata à l'annata, di causa di i pratichi politichi è religiosi internu di u paese. À questu ora, u paese hè moderu benvenuta - u sessu gay ùn hè più un criminu in Nicaragua. In fatti, a capitale di Managua hà dettenu un desfile di orgogliu gay allora annantu l'annu 1991. I primi bars gay di Managua sò Tabu è Lollipop. A cità coloniale di Granada si pò ancu cunghjunghjini di destinazioni gayi amiche, cum'è club di ballu Mi Terra è Imagine. I cumunitati giudizii in e dui cità sò acitusitarii è fattiunu.

Honduras

L'omosessualità hè legale in Honduras, ma hè sempre primu sottupulari - cun bon ragioni.

Ci eranu allegati 58 assassiniu di gays è lesbianas in Honduras in 2011. U matrimoniu è l'adopzione in l'ughjettu sarete illegali in u 2005 per l'emissioni custituziunali. Bambù hè u bar più gay-friendly à a capitale di Tegucigalpa. L'internet culloca Olimpus in San Pedro Sula cum'è l'unicu putore gay-friendly. L'isula Baia di l'Utila è Roatan sò digià amici di ghjocu, ancu s'ellu ùn sò micca alcune imparitzanti. A discrezione hè cunsigliata.

El Salvador

Mentre chì a discriminazione nantu à a basa di l'orientazione sessuale hè interdetta in u Salvador, l'omofobia hè generalizada è a viulenza versu i gays è lesbiani ùn hè micca pocu cumuni. A causa di a pupulazione prufundita catolica, a scena di vita di nightlife in El Salvador hè assai suttutta. Lonely Planet lists two gay discos in San Salvador: Yascuas è Mileniun, situatu in u stessu edificu.