Top 10 Liquid Airlines

Cathay Pacific quellu di u listinu

Avemu fattu un postu nantu à l' ultimu 10 avientu sicuru , per quessa era solu naturali per fighjate a lista di i più sicuri. Ogni annu, Jet Airliner di Germania Crash Data Evaluation Center (JACDEC) allatta a lista annuali nantu à u cumpunimentu cumulativu di l'aerolízia in u passatu 30 anni. L'urganizazione ha alliberatu u so listinu per u 2017 scrivenu i primure 60 più sicuri trasporti di u mondu, basatu nantu à i chjovi di l'aire.

L'ultime Ranke di Seguretat Aèria hè fatta designatu per vede cum'è viaghjatore cumu interprete u numeru. Prima di primu è a classificazione di u Safety Index, chì vede à i fatturi, ancu i accidenti è incidenti seriu, numeri di passageri di u passageru è auditorii di sicurezza.

U Cathay Pacific, cun funciali in Hong Kong, mantene u so postu in u top spot in 2017. JADEC dici chì u traspurtadore ùn hà avutu nimu di morte è nunda di casu di perdita in u passatu trè anni. L'altri top 20 carriers sò:

2. Air New Zealand

3. Hainan Airlines

4. Qatar Airways

5. KLM

6. Eva Air

7. Emirati

8. Etihad Airways

9. QANTAS

10. Japan Airlines

11 All Nippon Airways

12. Lufthansa

13. Tap Portugal

14. Atlantic Virgin

15. Delta Air Lines

16. Air Canada

17. JetBlue Airways

18. Virgin Australia

19. Air Corsica

20. Air Berlin

Per a prima volta, JACDEC annunziò ancu un inseme di u mese annantu à a sicurezza di u viaghju globale. Ancu l'attitudini fatali è in u 2014, a tendenza generale à una tarifa di morte mettili in cunglisazioni cù un crificu di riunione di passageru fugliale hè statu ininterrumputu di più di trè anni.

In vista à ghjinnaghju 2017 à ghjugnu 2017, 16 persone èranu ammazzati in i accidenti di l'avvena à i navigatori civili. Eppuru qualchì morti è tràggica, i servizii di passageru di serviziu di passaghju pubblicatu un cero fatalita in i primi sei misi di l'annu . Li fatalisti passavanu sughjetti ind'i demanda (aria taxi), servizii di cundine o altre trasporti micca cummerciale.

Ci era ancu un pocu allu tempu cù incidenze seria. Sulu u 93 di elle sò stati rapportati, chì marcava una nova baja per l'ultimi 10 anni. E novi avè eranu distrutti per accidenti trà ghjennaghju è ghjugnu.

JACDEC hà noteu chì In a maiò parte di i paesi, l'aviazione cummerciale hà alcuni un sperimentatu è prufessiunale, grazia à l'implementazione di normi di safety global per l'operazzioni di u volu di u guvernu. Un espansione cumuni chì cogliu novi rigistru di salvagerie è un ambientu induve a prubbabbilità d'accidenti tanti anu persu annu per annu.

Oghje, i regioni più sicuri di u mondu, secondu JADEC, eranu l'America di u Nordu è Eurasia, chì cumpresu a Russia è i paesi d'Uccidente, chì a regione ùn hà micca postu una morte d'accidenti di volu. A regione Latinoamérica hà pubblicatu 10 morti, a maiuranza di i venti cun vintage machines in operazioni non-programati.

L'Africa hà pussutu riesce 18 perdizione di l'aerodissi è 134 morte di u 2014, JADEC informau. A più parte di morte succede in a regione Asia-Pacificu, induve a mità di i fatalities hà in u 2014, hà dettu.

JADEC ùn hè micca solu l'urganizazione per tariffu di a sicurità aereo. In a lista di u 2017, AirlineRatings.com hà qualificatu u Qantas u numeru, basatu annantu à u registratu australianu di u trasportu di fatalità in u jet era.

Hè stata siguata nantu à u listinu in ordine alfabeticu da Air New Zealand, Alaska Airlines, Tutti i Nippon Airlines, Air France, British Airways, Cathay Pacific Airways, Delta Air Lines, Etihad Airways, EVA Air, Finnair, Hawaiian Airlines, Japan Airlines, KLM , Lufthansa , Scandinavian Airline System, Singapore Airlines , Swiss, United Airlines, Virgin Atlantic e Virgin Australia.

A categuria, sicondu u situ web, sò basati una varietà di fatturi chì si trattavanu di cuntrolli di l'organi rivoltiali di l'avazione, cum'è a FAA è l'ICAO, ma l'auditorii di u guvernu è u fatalità di l'airline.