Tragic November 2003 Accident on Queen Mary 2 Site di Trazione

Gangway Collapses, Killing 15 è Injuring Over 30

Dopu à u so prugettu in u 2004, u Queen Mary 2 crucero di Cunard Line hà culligatu i milioni di milla è trattatu cintinara di millaie di clientella à un cruciaghju memorable. In ogni modu, assai fanni di crucero rememorate l'accidentu horrible l'accidentu di l'2003 chì era in u bastimentu francesu induve a bastimentu era statu custruitu.

Quince persone fallevanu u 15 di nuvèmmiru, 2003 è più di trenta quaghji fallevanu quandu una passagera à u mega cruise ship u Queen Mary 2 (QM2) hà cullassatu.

A maiò parte di quelli morti o ferite eranu i travagliadori è e so famiglie chì eranu i stradali di a nave. Parechji di i ferti eranu in modu seriu in un uspidale lucale. L'accident si occidintali mentre a nave era in u dock in Saint-Nazaire, in Francia, dopu avè tornatu annantu prima di a settimana da i so ultimi prucessi mari. L'Associatu Pressi hà dettu chì una cullaburaghju accade accessu cù u bastimentu à u molu hà cullassatu, smintendu i vittimi 30-80 pies. A via hè stata installata a semaine per a visita speciale da e famiglie di u travagliu.

Canti di l'Atlantique di Alstom Marine hà passatu dui anni a custruite i 780 millioni $, 150 000 tunnelte navi per l'operatore navali britannicu Cunard Line, chì hè pruprietariu di Carnival Corp. U viaghju di a primura di u QM2 hè u 12 di jinnaru 2004 da Southampton à Ft. Lauderdale . U navi fu numinatu da a so Maiestà a Queen (Queen Elizabeth) in Southampton u 8 di jinnaru di u 2004.

U QM2 hè u mariellu di Cunard Line, è a navi era u navi di passageru più longu, più altu, di battellu chì hà hà custruttu quandu hà primu sbarcò in genna di 2004 - 377 i longhi longu è 79 ettele alt (o circa l'altura di un edifici di 21 stati) .

U presidente Jacques Chirac di Francia hà visitatu u tarrenu u domenicu dopu l'accident. U Ministru di l'Assicuranza Soziale Frances Francois Fillon era ancu in u situ di u sàbbatu tardu dopu l'accident.

Stu navi era assai pubblicatu è assai anticipatu da u publicu viaghju. U bastimentu avia ricivutu annantu di 100.000 dumande à vultà a nave mentre era sottu custruzzione.

In più di 800 imprese, maiuri francisi, eranu involved in a custruzzione di Queen Mary 2 . A nave duverà più di 2600 passageri in 14 nanzi, è u 75% di e cabine ponenu balconi. A Queen Mary 2 hè l' unicu bastimentu di crucero chì permette animali à bordu (anche si ne tenu di stà in un casottu, invece di una cabina). U traspurtadore di l'oceanu pò mudà à 30 nodi, facennu un di i navi di passaghju più veloce, è hà un scrive di più di 32 pies, chì aiuta à stabilizzà a nave in u spessu uce di u Oceanu Atlanticu.

Quandu stu accidore horrible in u 2003, a Queen Mary 2 hà missu miglii di miglii in viaghji mundiali, cù u so itinerariu cumunu è un viaghju transatlanticu trà Southampton è New York City. Hè trè triste chì i tragedi si producianu, ma a nave hà fattu belli ricordi per i so allughjini nantu à i 10 + anni passati.