Trekking Up Gunung Gede Pangrango National Park, Indonésia

Trovu Jungle selvatichi u più indone nantu à un vulcanu dormu

Trekking through Gunung Gede Pangrango National Park hà da esse un ritu di passaghju per qualsiasi turismu spirituale chì visitanu Java uccidentale in Indonesia per a prima volta.

U Gunung Gede Pangrango Park hè un pezzu di a furia chì circundanu i vulcani persunanti gemelli chì dà u parcu u so nomu (Mont Gede è monte Pangrango ) - quasi 22.000 èttari di capanna di foresti monticelli chì soporta una varietà di spezie raru è animali, A capitale indonesiana Jakarta cù u più grande di u supplyu d'acqua.

Cumminciutu à u centru di u visitore di Cibodas in una elevazione di 3200 metri sopra u nivellu di u mari, i caminavanu pò pruvalerà un vippu cobbled versu à u latu di i picculi gemelli, cliccendu numerosi fita in u caminu: un linu unrea di culori blu, un passaghju abbastante malatu spanning Gayonggong swamp, una trippa cascata è, in fine, u piccu di u Monti Pangrango à 9,900 metri sopra u nivellu di u mari.

Entru Gunung Gede Pangrango National Park

A Cifodas Gate in Cianjur (situatu à Google Maps) hè u situ di a sede è u centru di i visitanti, è hè l'ingrossu principalu per a maiò parte di i visitori à Gunung Gede Pangrango.

A più prumuzione di Gunung Gede Pangrango Park vi piglià circa à quattru à cinquammi (scudu), camminendu 1.7 chilometri à u caminu cobbled da a porta di l' entrada di Cibodas à i cinghiale di Cibeureum , à una elevazione di 5.300 metri sopra u nivellu di u mari.

À a porta di l'entrada di Cibodas, puderà pagà a tarifa di u ghjornu di IDR 27.500 (circa $ 3), o a tarifa di ghjornu di l'IDR 22.500 (circa $ 1,70), per acquistà l'ingressu.

A passerella cobbled hè facilite di navigazione, ma pò ancu esse cusì tossu per i trekkers novizzi chì l'urdinati passanu. Signs describing the local flora and fauna line the path, ma sò tutti in Bahasa Indonesia, è quasi quasi illegibile attribuitu à u vandalismu infruie nantu à elli cù i passageri passati.

U bassupianu invariable dà un modu à qualchi puntigliate chjave cum'è ascendenu:

Telaga Biru (situatu in Google Maps) hè un lìcu di culori blu prisintatu circa una chilometru da a porta di l'ingressu di Cibodas. U lago hè stabilitu circa 5.100 metri sopra u nivellu di u mari. U lavu hè circa à cinque ettari in u locu, è vene in un colore internu urientale grazia à l'alga chì flutteranu in l'acqua. U culore hè veramente variable; secondu u ciclu di a crescita di alga, u lavu pò esse verdu è ancu russu.

Un pocu di Telaga Biru, i visitori sò venenu attraversu una sposta apertura à a cupiddà forestale - questu marca di u cimi di u Gayonggong Swamp (locu in Google Maps), un reservoir pantano chì possa l'acqua chì falendu da u livante più altu.

L'acque di padova chì predomunu in u swamp sò un caciu caccia favuritu di leopard Java ( Panthera pardus weld ). I ghjovani leopardi sò nutturna, perchè ùn avete da passà u swamp di notte, ùn avete nunda à teme.

Da u Pantano à Cascate

I visitatori traversu u swampu incruciate sopra una strada chì hè francamente in forma assai mala. A parte di a strada hè fatta da falsificati cunfinanti fatti di u concise, chì sò stati fermi beni à l'elementi; u restu hè fattu di tavulinu di lignu, chì ghjè in constantu perch'ellu di cascà anch'ellu.

U spaziu furnitu da u swampu faci un visitante u so prima piacevule à u Monti Pangrango, chì si ponenu in spiegazione, u so picculu spessu perdutate in i nuvuli.

Infine, i visitanti arrivanu a Cibeureum Falls di 160 chilotata (situatu à Google Maps), chì si trova cumponente da trè cascate chì cunverenu in questu locu: Cikundul falls, Cidenden falls, è Cibeureum falls. A quantità di l'acqua chì venenu da sti catiguri eventualmente hè ghjucatu cum'è parte di u supplyu di l'acqua di Jakarta.

A parola cibeureum (in Indonesian, "c" si pronunzianu "ch") si riferisce à "acqua rossa" in a lingua di u Sundanese local; a muschio rossa ( Sphagnum gedeanum ) chì si trova à e cattane à volte pruduce una rossa à l'acqua chì deminucia da e catene.

Camina à u Cummentu Pangrango

A strada di andà à i picos de Gede è Pangrango facenu un detour after Gayonggong Swamp; i visitori avè bisognu d'altri da deci à l'oghji oghji per arrivanu o quindi u livante di Gayonggong. Si pensa à forge ahead à u quatru, hà bisognu di avè bisognu di l'affari di a parco, è accetta l'assicuranza di una guida locale.

Truverete quelli surgenti circa 5,3 km da u Cibodu di partenza. Quarchi à 1,5 milii più nantu à u percorsu, andarè à u Kandang Batu è u campu di campu Kandang Badak (situazione à Google Maps) à una altitudine di 7,200 metri sopra u nivellu di u mari. I roti sò posti benistanti per sughjireghjaranu è esaminà a spezia unica di a righjoni.

U cimiteru è cratère di u Monte. Gede (situazione à Google Maps, apprussimati) sò una cammisa di 5 ori di caminu da a porta di Cibodas, circa circa migliori di u puntu di partenza. U vulcano havi un totale di trè cràculi relativamente attivi à questu puntu, chì hè di circa 9,700 metri sopra u nivellu di u mari.

Descendi uni pochi di più per u percorsu è vi vene cù Suryakencana Meadow (locu nantu à Google Maps) , una larga chiappa populata da edelweiss. U prato hè situatu à una altitudine di 9 000 metri sopra u nivellu di u mari è hè 7,3 milla, o una caminata di sittene, da Cibodas.

Camping à Gunung Gede Pangrango Park

Sposta da u vostru pace è a strada, puderete stabilisce campu in una di una quantità di siti campu o in u circondu Gunung Gede Pangrango Park: Gunung Putri (Google Maps), Cibodas Golf (Google Maps), Selabintana (Google Maps) è Calliandra ( Google Maps).

Per pre-arrange una visita per a nuvella in quellu di issi campi di Gunung Gede Pangrango, cuntattate u Parcu Naziunale Park à +62 856 5955 2221.

Un campu di "cinque stelle" in a vicinanza permette à i visitori piacè una experience campings più refinati. Situ Nearby Gunung Sukabumi hè casa di Tanakita (tanakita.id), un campu d'acampamento di dui ettari chì furnisce i so propii stati, colti, sacchetti di dorme è cuscini; è bagnu è bagnu è bagnu.

Reaching Gunung Gede Pangrango Park

A Cibodas Gate di Gunung Gede Pangrango Park hè facilmente accessibule cù u carru.

Da Jakarta, avete da piglià a Strada di Ghjaddu di Ghjaddu à a cità, è surtite à a cumpagnia di Gadog. Imprudite finu à Puncak, circa 4,7 miles, finu à truvà a intersection after the Outlet TSE store, induve pudete turnà a diritta. Va direttamente à circa 1,8 miles più finu à truvà a Cibodas Gate. Ogni vehiculu deve esse accusati una intesa di ingressione di IDR 3000 (circa 30 centesimi), cun un IDR addicionale 1 000 (10 centesimi) per capu.

Sè vo site in un locu vicinu, i vostri campagni puderanu sceglie una visita à u Gunung Gede Pangrango parcu usendu u so propiu vagare in casa. Pregu u vostru hotel o ressevamentu si chistu pò esse disposti.

Quandu visitate u Gunung Gede Pangrango Park, ciò chì purtà

Visite u Gunung Gede Pangrango Park da maghju à uttrovi, quandu a staghje secca hè stessa è i percorsi sò in i so passabuli. I camini sò chjusu per i visitori di ghjennaghju à marzu è in tutta l'aostu - u parcorsu prufittava di u clima dolore per chì l'ecoluggìa ricuperà da i visitadorni annata.

Day trekkers pò durà circa cinquamai ghjorni per alluntanà à i Cibeureum Falls è tornanu; I am trekkers più sperimentati chì vulete piglià un dui ghjorni à scopra u parcorsu è i so tesori.

I visitori si speriennu u clima chjuche è umitu à l'altitudini più altimane di a muntagna, cusì ponu accade chjappiżi è sapelli rigali di sforza.

Per più infurmazione, visitate u situ ufficiale in www.granelli.pl, email: info@gedepangrango.org o chjama + 62-263-512776. Per reservà visitazioni o privilegis di campeghju, mail booking@gedepangrango.org o chjama + 62-263-519415.