Tulipana Cruise francese cun Viking Cruises

Storia holandesa è Tulipmania

Un crucerou di u fiumu di primavera in l'Olanda per vede i tulipani è l'altri fiori di l'bulbe hè una maraviglia di creazione. Emu navegatu nantu à u Viattu di u Viking Cruises di Fiume Viking à l'Amsterdam, inghjustificate e fiurevuli fiori, villaggi verdi, molti di vetru, è altri siti maravigliosu di l'Olanda è l'Olanda.

Nota di l'autori: Viking River Cruises utilizeghja parechji di i so novi Viking Longships per i so itinerarji di crucero di tulipani. Ancu l'armata di fiumu sò distinti, l'experientzia di crucero fustu hè sempre piacevule quantu era quandu aghju fattu stu crucidu di parechji anni fà.

Unisci micca nantu à stu logu di viaghju di u nostru cruciete di tulipanu neerlandese.

Eiu avutu in Amsterdam un paru di volte, ma ùn hà mai scopra u restu di u paese. Ci hè moltu più in l'Olanda più cà a cità più grande! Eccu alcuni fatti interessanti.

Prima di tutti, Olanda custituiscevi solu 2 di e 12 pruvince di l'Olanda. A quantità di u paese hè "artificiale", dopu avè ricuperatu da u mari in l'ultimi seculi. Quasi un quartu di i 40 000 km² di u paese si trova sottu u livellu di u mare, è assai di i Paesi Bassi hè o solu sopra à u livellu di u mari - senza priaccupusazioni di a malatia d'altitudine quì! Ci hè più di 2400 km di dighjà à mantene l'acqua di mare, alcuni di quali sò più di 25 metri d'altitudini.

L'histoire Olandese volta 250 000 anni. Evidenza di criaturi di caverna chì datanu questu questu hè stata truvata in una cantera vicinu à Maastricht. Altru settore di u primu settore sò stati riesciti in 2000 anni fà.

Queste pirsona antica hà custruitu enormi sumigghji di fangu comu zoni viventi per esse usatu duranti i freti inundati di mare è di a so patria. In più di 1000 di questi muntagni sò spargugliati in u circondu paese, a maiuranza vicinu drenthe in a pruvincia di Friesland. I Rumani invadiscenu l'Olanda è occupanu u paese di u 59 aC à u terzu seculu dC, seguitu à seguente unsi seculi da i Franchi è i vimsini italiani.

I Paesi Bassi floreanu durante u 15u seculu. Molti miricanti diventonu vendita di tapiceri, robba cara, articule è gioia. I Paesi Bassu, quandu eranu chjamati, diventonu famosi per a so splutazioni navali, l'aringa marina è a cerveza.

U 17u seculu era un urariu per i Paesi Bassi. Amsterdam hà sviluppatu cum'è u centru finanziariu di l'Europa, è l'Olanda anu impurtante ecunomicamenti è culturale. A Dutch Dutch East India, furmatu in u 1602, era a più grandi cummerciale di u 17u seculu, è a prima multinazione naziunale. A Dutch West India Company hè stata fundata in u 1621, è era u centru di u tradimentu d'esiliu cum'è i so navi navicàvanu trà Afrique è l'Amérique. Esploraturi di quelli esercani scupreru o cunquistaru paises di u mondu, da New Zealand à Mauritius à l'isula di Manhattan.

L'Olanda, in fine, diventenu un regnu indipendente, è puderanu esse postu neutralu durante a Primu Mundi Guerra. Sfurtunatamente, u paese ùn ponu esse postu neutrale durante a Secunna Guerra Mundiale. Alimagna invadie a campagna in u 1940, è l'Olanda ùn anu liberatu finu à 5 anni dopu. Ci hè parechje historii di l'urriggini di a guerra, cumprese l'allinamentu di Rotterdam, a fami duranti l'invernu di u Gridu, è a dispiaza di i Ghjudei Olandesi, cum'è Anne Frank.

I anni di u post-guvernu anu vistu i Paesi Bassi, tornendu à a industria di a cummercializazione. Queste dicennii dopu a guerra vinni ancu a scuparta di u gasu naturali in u Mari di u Nordu è di u ritornu di a splutazioni agriculi. Molti di i coloniali inglesi in sopraghjunghjenu a so indipendenza duranti l'anni di post-guerra. Oghje, i Paesi Bassi sò veduti cum'è paesi liberalamenti liberali, cù un vastu prugrammi sociale, libbirtà persunale è alta toleranza à i medicazione.

Avà chì sapete un pocu di a storia è a geugrafica di l'Olanda, facemu un ochju di u nostru Cruise di Viaghju Olandese nantu à l'Europa Viking.

Mentre vulevanu passà una sira di l'Atlanticu, pruvatu di sognu di campi di tulipani è pianu pianu chì facìanu torle.

Tulipmania

Pò esse difficiule di crede, ma u tulipru pruvucò un disastru economicu in Olanda in 1637 mai vistu prima.

Tulipani principiavanu solu com'è wildflowers in l'Asia Cintrali è sò primi cultivati ​​in Turchia. (A parola tutale hè turcu per un turban). Carolus Clusius, direttore di u giardinu botanicu più anticu di l'Auropa situatu in Leiden, hè stata prima per portà e bulbi in l'Olanda. Iddu è altre horticultori hà trottu rapidamente chì i lamperi sò bè ​​adattati per u clima favurevule è di u clima favorevule.

I belli fiori sò stati scuperti rapidamente da l'affluenti holanesi, è si fubbe diventatu populari. À a fini di u 1636 è à l'iniziu 1637, una mania per i lampi travagliati da l'Olanda. A cumpratura spicculativa è a vendita avarè u prezzu finu à quandu sò certi buldi di tulipanu custusanu più d'una casa! Un bulbu di bonificatu l'equivalente di 10 anni di salari per u travagliu medievale Olandese. A quantità di u cummercialamentu spiculiale hè stata fatta in pub, per alloghju à alimentà a tulipaniia. U bottu cadutu di u mercatu di February 1637, incù parechji traduttori è citadini chì vedenu a so furtuna persa. Certi spiculturi sò stati abbandunati cù bulbe insuperati, o cù benzini chì eranu in "capelli". U cuncettu d'opzioni sviluppatu da stu disaster, è u terminu tulipaniia hè sempre usatu per discrivinu un frenesimu di l'investment.

Pagina 2>> nantu à u nostru Viking Europe Un viaghju Olandese>>

Mulini

I primi mulineddi di vinu in l'Olanda anu stati custruiti in u 13u seculu è anu stati usati pè rutà moltu. Doppu centu anni, l'Olandese avianu migliuratu annantu à u mulinu di u mulinu, è l'attuali eranu usati per pompini acqua. Quandu, centu settimane di molti di vetru spuntaru i diani chì sopra à e paese, è u dighjeru di massa di terra hà iniziatu. A scuparta grandi improvzione hè stata l'invenzione di u mulinu di rotoppu. A cima di sti mulini di vignaghjoli rotava cù u ventu, chì permettenu u mulinu per esse operatu da una sola persona.

Ancu u pumadoru d'acqua per drenu a terra era l'usu più famosu di i mulini, i mulini di vinu erani ancu usati per a serra fordita, facennu arcuni pi ceramica, è ancu tagliatu pigmenti di paint. À a mità di u 1800, più di 10.000 mulini di vinu eranu in tutti l'Olanda. In ogni modu, l'invenzione di a machina di steamma hà fattu i mulinu di velli obsoleti. Oghje ci sò menu di 1000 muleri, ma i populi neerlandaisi ricunnosce chì i molti di venti, è e cumpetenze per bisogni, ci anu priservatu. U guvernu Olandese curria una scola di 3 anni di furmà l'operatore di mulinu, chì deve ancu esse licenza.

Amsterdam

Dopu a nostra volta di quasi a 9 anni, avemu ghjunghjenu in Amsterdam in a prima matina. Juanda è aghju avutu un ghjornu è un mezu per scopra l'Amsterdam prima di avè aduprà à a Viking Europe.

Dopu avemu un ghjornu prima di u nostru cruise, avemu pigliatu un taxi da l'ariaportu in a cità. L'Ajutu Schiphol hè u terzu più impurtante in l'Europa, perchè ci sò parechje taxis disponibile.

Dopu un passaghju di 30 minuti avemu cacciatu i nostri bagaglii à l'hotel è scacciò per scopre a cità.

E scelta un hotel per una sola notte era un prublema, in particulare per una sàbbatu a notte durante a primavera turistiche. Vulemu di stà in un locu chì ci duna un sensu di l'atmosfera di l'Amsterdam è a cultura, cusì avemu evitati l'alloghji chì promettenu a cunsistenza, ma micca necessàricamente un interessante ambiente holandesu.

I primu cuntrollatu in petite grandi oi beddi e colazioni, ma troppu rapidu chì e cose d'elli dumandenu una stanza di almenu 2 o 3 noite. Utilizà un pocu di i mo libretti di guida di i Paesi Bassi, è cercandu a Web, Iò ci hè troppu ghjuvatu quellu chì duvemu cercà - l'Ambassade Hotel. L'Ambassade hè situatu u centru di a cità è hè stata custruita da 10 casali di u canali. L'hotel hà 59 chambres, è prumetti di "offre tutti i vantaghji di sta età muderna ma cù u patrimoniu valuoso di una era passata".

Dopu sottu à sente, ormai eranu pronti à sparà da l'hotel à pede è fighjà some explore. Perchè l'Viking Europe facia per a sira di l'oghje in l'Amsterdam, u pattu di crucero includia un giru di i canali è di u Rijksmuseum , guardemu quelli duie "must-dos" per dopu avemu verificatu cù a nave. Dopu u nostru hotel era vicinu à a casa di Anne Frank , avemu camminatu quandu prima. Hè apertu da 9 à 9 pm, principiendu d'1 d'aprile. Lìenzi sò assai longu, è ùn pò micca piglià una tour organizata. Accumincia prima di la matina o dopu à a cena aiuta à mantene l'aghjustà menu.

Dopu un passaghju per un certu tempu o in a so casa di Anne Frank, avemu dirigutu versu l'estazione cintrali di visità u Centru Turisticu vicinu à quì, è cumprà da qualchì trasportu di trammi.

U cercadoru di tramu hè una via di trama di hop-in-hop-off à traversu u centru di l'Amsterdam in l'indicazione traversa a maiò parte di l'attrazioni è l'alberghi. Cù u rughjoni di u tramu 20, hè facilitu di trasladu da una attrazione à l'altru senza avè da cambià a ligna.

Siccome chì u tempu era spaventusu, capu à un museu altru a Rijksmuseum. Amsterdam hà assai attraziu è musei per tutti i gustati. Dui musei sò situati in una larga zona di parco cù una cammisa distanza tra l'altre è u Rijksmuseum. U museu Vincent van Gogh include 200 di i so quadri (donatu da u fratellu Van Gogh) è 500 disegni, è ancu opari d'altri artisti famosi di u seculu XIX. Hè situatu vicinu à u Rijksmuseum. In seguitu à u museu Van Gogh, u museu Stedelijk d'Arte Moderno hè cumminatu da fun works di artisti contemporanei muderni.

I muvimenti impurtanti di u seculu passatu cum'è u modernismu, l'arte pope, a pittura d'azzioni è u neorrealismu sò rapprisentati.

U Museo di Resistenza neerlandesa (Verzetsmuseum), in tutta a strada di u zoo, hà esprimintu a spiegazione di a resistenza olandese à e forze d'occupazione tudisca di a Siconda Guerra Mundiale. Propaganda movie clips and touching stories of sforzi per oculari i Ghjudei lucali di i Ghjovenani portanu i terrori di vive in una cità occupata à a vita. Curiosamente, u museu hè ancu vicinu da u locu di l'anticu teatru Schouwburg, chì hè stata utilizata com'è postu di sustegnu per i Ghjudei chì averanu trasportu à i campi di cunfruzione. U teatru hè oghji un memoriale.

Dopu u nostru viaghju per sopra a longa è cammendu o ghjudiziu di a cità per un pocu tempu, avemu tornatu à l'hotel è nevenu per pranzu. Amsterdam hà una gran varietà di cuciture. Siccome stàvanu stancati da u nostru routine per sopra, avemu manghjatu un pranzu ligu vicinu à u nostru hotel. U ghjornu dopu si n'offinnemu di unisce à l'Europa Viking.

Pagina 3>> nantu à Viking Europe Cruise Journey Olandese>>

Emu unitu a Viking Europe u nostru ghjornu in Amsterdam. Uni di i nostri cruciatori anu passatu trè ghjorni in Amsterdam com'è parte di un pezzu di extensionu di pre-cruise. Altri si vittiru di a notte di i Stati Uniti è ghjùnsenu in Amsterdam in a prima matina. Èbbenu tutti ghjittati da u cruciere di vicinu è di scuntrà amichi novi.

Dopu un raghjone di u sabatu di Domenica esploratu l'area vicinu à u nostru hotel, Juanda è aghju pigliatu un taxi à a nave.

Avemu avutu passatu u nostru tempu i cammendu i carrughji è i canali di sta maravellosa cità è visitate l'Anne Frank House. U Bureau turisticu vicinu à a Central Station avia caminate e guidete disinniati per piglià per mezu di i più parte di i parti più interessanti di a cità.

L'Europa Viking hè stata accugliata convenientemente vicinu à a Central Station. Avemu avutu un cancru in u domicile. Ancu avutu fattu un cangeru tour in Amsterdam prima, era una bona chance per Juanda per vede più di a cità. L'architettura di Amsterdam hè cusì interessante, è i storie nantu à a cità è i so canali sò cusì fascinante, hè divertente per vede è più.

À a fine di u ghjornu, avemu fattu a nostra volta à a Viking Europe per un "accolta abbundante" di accolta è di cunvivimentu cocktail. L'Italia Viking si stendi à a notte in u dock, è noi avemu qualchissimu più turisti di l'Amsterdam u ghjornu dopu.

A Viking Europe hà 3 fratelli identi, u Vittu Pride, Spiritu è ​​Neptune, è sò stati cumprati in u 2001.

I navi sò 375 metri è longu, cù 3 stables è 75 cabine, ognunu cù u so bacinu privatu cù purtellu, telefonu, TV, sicura, climatizazione è secadori. Con 150 passageri è 40 crew, truvammu numerosi di i nostri cruciatori. I cabine sò o 120 metri è piedi o 154 metri d'altitudine, perchè l'espai era adattatu.

Ùn avemu micca spent much time in a nostra cabina, da a maiò parte di u ghjornu avemu stavamu fora di pezziuni in quelli di tulipani o visti in u campu neerlandese.

Avemu statu un altru ghjornu in Amsterdam è andò à a Fiera Hortiziale Floriade è u Rijksmuseum per via bus tour.

Floriade

Aghju fattu questu fiera orturiziale speziale, chì hè sola solu una volta di 10 anni. A Floriade hè apertu in l'aprili è esci da l'uttobre di u 2002. Trè milioni di visitatori visitate l'exposition horticultural. Avemu statu quì durante l'epica di tulipaghju "prima", ma tulipani fioru in a Floriade da a apertura di l'aprili à l'ultimu ghjornu in uttrovi. Tulip grower Dirk Jan Haakman fremenda in cold storage per prutezzione di sti belli fiori. In primavera, rinfriscà e tulipani ogni dui simane, in seguente in a staghjunghja una settimana.

U tema di Floriade 2002 era "Feel the Art of Nature", è avemu l'oppurtunità di fà quì. Quelli visitori camminonu à una vaddi di colorazione di un millone di bulbe di fiori. L'asiàtici, africani è europei ci permessu di vede a flora da u circondu mondu.

L'urighjini è l'architettu di paisagiu Niek Roozen hà avutu u pianu maestru di Floriade 2002. Incorporò elementi naturali esistenu, cum'è u Doi Genie, una parte di l'antichi defensori d'Amsterdam, è l'Haarlemmermeerse bos d'anni di 20 anni.

U vitrughju in a seccione di u parcu vicinu à u teatru era un attitatu espectacularu. Ci era ancu una piràmide in a Haarlemmermeer. Pigliò 500.000 metri cubbi di sabbia per creà Grandi Spotters 'Hill. In cima di stu munimentu di observazione d'altitudine di 30 metri stesi fu una opra di l'arti da Auke de Vries.

U Floriade Park hè stata di trè setti, vicinu à u Tufo, da u Monte è in u Lavu. Ogni parti anu u so propiu carattere è l'atmosfera. Inoltre, ogni intrada s'interpreteghja u tema principali di a Floriade in u so modu propriu. A secunna vicinu à u Tufo era situatu à u nordu di u parcu è cunnessi cù l'ingiru di u nord. Una apertura da u Dike di Genie guidò à a secunna seccione, da u Hill, à u sudu di u Vicu. A più longa era a terza seccione, in u Lavu. Questa seccione chjude a parti di u Nordu di l'Haarlemmermeerse Bos, chì hè statu stabilitu ben più di vinti anni fà.

Rijksmuseum

Stu museu maravigliu hè a porta di u Museu di Quarter. Pierre Cuypers, u stessu architettu chì hà designatu a Central Station, hà cuncipitu stu museu in u 1885. Ùn vi maravigliate se pensendu chì i cumerzii s'assumiganu à l'altri! U Rijksmuseum hè u museu premier in Amsterdam, accoglia più di 1,2 miliardi di visitori annu. Ci sò 5 cullezzione principali in u museu, ma azione di "A carta" hè probabilmente a più famosa. Quì trovi u maestru Olandese è Flemish da u 15 à u XIX sèculu. U big Nightwatch per Rembrandt hè u prugettu di questa sezione. Nun avuto mai chì sta famosa pittura era casi un murali in grandore! A pittura ùn hè stata chjamata U Nightwatch. Havi u nomu perchè tutti i tagliu è u sullivusu cumparatu per l'anni, l'hà datu un ovu scuru. A pittura hè stata restaurada è hè veramente special.

Era tardu in a sera dopu à turnà in a Viking Europe. Tutti si stancu di u nostru ghjornu in a Floriade è a Rijksmuseum. Avemu surdatu di Amsterdam per Volendam, Edam è Enkhuizen.

Pagina 4>> nantu à Viking Europe Cruise Journey Olandese>>

Dopu d'abbandunà Amsterdam, avviamu à nordu à Volendam, Edam, è Enkhuizen in Noord Holland. Dopu avè passatu a notte in Volendam , u nostru gruppu viaghjate à traversu u bucolicu campu neerlandese à Edam, casa di i famosi prudutti mundiale. Dopu à Hoorn, chjamatu per u so portu in bocca, è finu à l'incontru à Enkhuizen, duvemu noi retrachendu a nave.

Edam

Edam hè solu un di 30 minuti à u nordu di l'Amsterdam, ma a so piccula cità è l'atmosfera sedate era un mudellu refrescante dopu à l'aggradèvule è l'affullanza di a cità.

In questu tempu, Edam hà avutu più di 30 tarandelli è era un portu di ballari cummariatu. Avà, a cità di solu 7000 abbitanti hè tranquillu è pacficu, solu duranti u mercatu di furmagliu di juliu è agostu. Avemu vistu u vechju Kaaswaag, u furmagliu pesa a casa, induve 250 000 chilò di furmagliu si sò vende cada annu. Edam hà ancu parechji canali pintures, lepisbali è magazzini.

Hoorn

Hoorn hè stata a capitale di Friesland u Friesland è a casa di l'Associazione Italiana india orientale, cusì era una cità portu in grandesta cità in u 17u seculu. Ora Hoorn hè casa di un portu carcu di ibaricci, è u portu scénicatu hè abbandunatu cù i fugliali. Hoorn avia dui zitelli marineri - unu era u primu a navigà vicinu à a punta di l'America miridiunali in u 1616 è hà chjamatu dopu a so cità nativa - Cape Horn. U sicilianu scupertu New Zealand è Tasmania pocu anni dopu.

Enkhuizen

Enkhuizen hè unu di i cumuni più belli nantu à a penisula di u Frisone di u Frisiu, è avemu piace à passà a notte sia.

Comu tanti autri cità di porti, u prime di Enkhuizen hè stata durante l'apoli di a flotta merkantili Olandese. In ogni modu, quandu u Zuiderzee cuminciò à sdegnu à a fini di u seculu XVII, u rolu di Enkhuizen cum'è un portu importante hè ancu seccu. A piccula cità hè issa casa di u Zuiderzeemuseum, una miracula storica impurtante à a vita in a regione prima chì a baia hè stata stampata in u 1932.

U museu si componi di un museu à l'airebrettu chì s'assumiglia un ravuntu Zuiderzee di u principiu di u XXu seculu, cumpritu cù l'abitanti cù u vestiti tradiziunale.

Dopu passendu un ghjornu in Noord Holland, cumineghju dined è dorme à ghjornu à l'Europa Viking mentre accumpulatu in Enkhuizen.

U ghjornu dopu in u nostru Viking Europe Journey Olandese, avemu avutu un autobus tour per una regione di u liceu Frisia di l'Olanda è u paese di Hindeloopen. Regresu a nave in Lemmer per crucero à u fiumu Ijssel sopra à a cena in Kampen.

Región Frisia

Friesland hè spessu chjamatu u distrittu di u lagu di l'Olanda. Hè flat, verde, è hà assai laghi. A regione hè ancu chinu di vacchi neri è bianchi, i Frisini. I residenti di Friesland viaghja in terra più ricumandata, è anziani historii sò infurmati di i primi tempi di a "nova" terra chì quarchi vota era difficileta di sapè s'è fussi in acqua fodosa o fangu di acqui!

Una di e donne più interessante chì chjamava a regione Frisia hè a famosa Mata Hari da a Guerra Mundiali. Ci hè un museu Mata Hari in Leeuwarden, a capitale di Friesland. Leeuwarden hà ancu altri dui altri musei interessanti - u Museo Fries è u Museu Princessehof. U Museo di Friesi ci conta a storia di a cultura frisca è hà assai pezzi d'argentu - longa una spicialità di l'artiglii frisone.

U museu Princessehof hè un paradisu per ceramica o amatori di ceramica. A Princesse hè stile di u mondu, è e selezione fantastichi da l'Oriente Extremu.

U nostru tour si parta à Hindeloopen, un picculu paese à u Ijsselmeer. Questu questu cità hè u canali, i picculi ponti, è un pianu meraviglioso. Hindeloopen hè ancu unu di i cità chjave in u Elfstedentocht, l'Eleven Cities Race. Stu avvenimentu di maratona di poca freccia hè 200 persate è u tempu recorde hè più di 6 ore. L'Eleven Cities Race hè locu in a Regione Friesland, ma pò solu esse in anni quandu tutti i canali sò iffricati. A razza "annuale" hè statu tutale 15 volte da u 1909. A razza ùn pò mancu esse programata finu à 3 ghjorni prima chì hè ghjucatu, è u distinu tutale participeghja in un patinatu, di travagliu o vede l'avvenimentu.

Sembra divertente!

Kampen

Un crucidu di pocu annantu à u fiumu Ijssel portarà a Viking Europe à Kampen. Stu paisi nun ha statu sempri inviicatu da i turisti, assai cum'è quarchi à l'altre cità in a regione di Overijssel. Avemu pigliatu un tour per a caminari di Kampen, firmannusi per vede u Nieuwe Tower è a chjesa di Bovenkerk in u seculu XIV.

Deventer

U Viking River cruccò in tuttu u corsi di u Capitanu, firmendu in a cità Hanseaticu di Deventer per a notte. Deventer era un portu impastatu finu à 800 AD. Oghje a cità hè un cumbattimentu compiche di canali interessanti è una maravigliosa architettura in parechji di i so edificatori. Qualchidunu di i nostri fugliati passini vagari in u paese dopu a cena. Una di e belli cù un cruciaghju di u fiumu hè chì u bastimentu spessu chjude in u centru di a cità.

Pagina 5>> nantu à Viking Europe Cruise Journey Olandese>>

Arnhem

Qualchese chì hà studiatu a Sicunna Guerra Munniali hè familiarizatu da a cità holanda di Arnhem. A cità hè stata abbastata durante a guerra, è migliori di truppi britannichi vìnniru ammazzati vicinu à Arnhem durante una di i pezzi altiati di a Guerra - Operazione Market Garden. Emu cruising à Arnhem durante l'ora di a matina da a cità Hanseaticu di Deventer, ammirazione di i paisaghjoli à u caminu. Dopu u nostru ghjornu impiegatu, u cruise di fiumu era una rinfriscita!

Quand'è ghjunghjemu à Arnhem, avemu trasferitu à un motorista per u cavallu di parcorsu à u museu Open Air Olanda (Nederlands Openluchtmuseum). Stu parco di 18 ettari incorpori una cullizzioni di vechji edifizzioni è artifacti di ogni regione in u paese. Ci hè un pocu di tuttu. Antichi furmazioni, muleri, trammi è i travaglii sò dispunibili per esplorà. Inoltre, artighjani in vestiti autumaticu dimustranu cumpitenziali tradiziunali com'è tissutu è ferraldi. U nostru gruppu si ne staghjone fora di u museu apertu Air più educatu nantu à a cultura è u patrimoniu di l'Olanda.

Dopu, avemu stavate à a cità di i muleri di venti - Kinderdijk!

Kinderdijk

U ghjornu dopu di u nostru viaghju Olandese nantu à a Viking Europe hà iniziatu cù un crucero di matina à Kinderdijk. Forse in Kinderdijk per vede moltri di ventre! Kinderdijk si trova à 60 chilometri à u sudu di l'Amsterdam è hè unu di i più emblemati di l'Olanda è, cù u Zaanse Schans, Kinderdijk hè unu di l'esempii di u pezzu di u paisaghju di u Paese.

L'imaghjini di u paisaghju di u ventu di u mese di Kinderdijk sò stati riuniti in ogni libru di photo nantu à l'Olanda. In u 1997, i muli di Kinderdijk sò stati posti in a lista di u Patrimoniu World di UNESCO.

Eighteen muleri chì datanu di a mità di u 1700 sò longu à i banche di u fiumu Lek è si sò stand on the marshes. I molti di vini in Kinderdijk vennu in parechji tipi di tene, è tutti sò manteni in coperazione di operazione.

L'Olandese hannu statu reticurendu a tarra in questa zona durante seculi, è s'è vo site à Kinderdijk un sabatu di lugliu o d'aostu, pudete esse pudè vede tutte e molino di vinu in opera cumu. Hè bisogna à fighjà.

In a tarda, avemu cruising à Rotterdam, u portu più impurtante di l'Europa. Rotterdam fu quasi distruttu tutta la Sicunna Guerra Munniali. In maghju di u 1940, u guvernu tudiscu pubblicatu un ultimatum à u guvernu Olandese - o rinunza o cite cum'è i cità cum'è Rotterdam seranu distruttu. U guvernu Olandese hà datu in i Germani, ma i piani eranu digià in aria. A maiò parte di u centru di a cità di Rotterdam fu distruttu. Per via di questa distruzzioni, assai di l'ultimi 50 anni sò stati passati à ricustruisce a cità. Oghje a cità hà un attempiu unicu a diversione di qualsiasi autri città in Europa.

U ghjornu dopu avemu vistu per vede u famosu Keukenhof Gardens ghjuntu à Amsterdam.

U nostru Voyage Dutch in u Viking Europe hè un canyon di crucero chì era quasi nantu à quelli viaghjemu à u locu chì prima hà postu u mio interessu in visità i Paesi Bassi in a primavera - Keukenhof Gardens.

Dopu avè passatu a notte in a Viking Europe anch'ellu in Rotterdam, vi anderemu à Schoonhoven, famoso per i so oru è argentu. Mentre era in Schoonhoven, avemu avutu una visita per u viaghju di u paese, è Juanda è avè compruvanu parechji ghjuvelli di u plata.

Dopu u pranzu in a nave, avemu boarded un autostrufu è viaghjate à traversu a campagna tranquilla à Keukenhof Gardens.

Keukenhof

Keukenhof hè u giardinu di fiore più grande di u mondu. Ci hè circa 10 chilometri au sud de Haarlem, vicinu à e cità di Hillegom è Lisse. U parcculu di 65 ettari attrae più di 800 000 visitaturi duranti a staghjunazione di 8 settimane di a mità di marzu à mità di maghju. (U tempu si cambia una picca ogni annu).

I ghjannuri di Keukenhof combina a natura cù mezi artificiale à pruduce milioni di tulipani è fiori in l'exactu u stessu annu. In più di i tulipani è i narcisi, i jacinthi è l'altri bugiedi chì ciurenu, arbusti foresti, i bèvuli antichi è l'altri unipochi pagamenti in fiori sò questi per entretenu è enthrall the visitors. Inoltre, ci sò deci exhibitu internu o splendore di flora è sette ghjorni in natura.

U giardinu ancu avè caffè è quattru servizii di serviziu d'autore.

I Keukenhof Gardens faci chì tutti i fotògrafate sò com'è un prufessiunale. Ùn aghju mai fattu scritti chì anu cuntene assai cumplementi cum'è questi aghju pigliatu di Keukenhof è a Floride in l'Olanda in a primavera.

Vulemos retour à u navi in ​​Amsterdam è anu in u dock in Amsterdam a notte.

A matina dopu, vultà a casa à Atlanta da Amsterdam. In u nostru viaghju sopra à Amsterdam, avè fantasticatu di i muleri, tulipani, calzarii di lignu, è quelli diani impurtante. In a strada di casa, pudiavvi vividly stampa di ddi ricordi di l'Olanda grazi à a nostra gira fantastica di crucero!

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnitu cù un alloghju cumerciu per u scopu di rivisione. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivisione, About.com cree in tuttu di divulgazione di tutti i cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.