Vuja di ghjornu à Kinderdijk

Kinderdijk, situatu à 15 chilometri est di Rotterdam, hè un postu catalogatu da a UNESCO, chì si trovani 19 molino di vinu pristinely preservatu. I molti di vini eranu stati in u 1600 per scorri i pultimi d'Alblasserwaard, chì avianu suffrutu inchiati da u 13 ° sèculu. Un tali inundazioni, l'Inundazioni di Santa Elisabetta di u 1421, hè a fonte di u nome Kinderdijk è di u fioccu associatu, "U Cat è a Cradle": dopu à a tempesta, una cuna di lignu era spotted in l'aduprali, in quale un gattu si spiegà un pocu è un pocu per guardà a cuna.

Quandu u cradle hè avvicinatu à a terra secca di u boiu, i lucali anu detti un zitellu in dua - da quì u nome Kinderdijk, in francese per "dyke di i zitelli".

Oghje chì i molti di vetru sò stati liberati da e bombelli di viti più efficeur, ma puderete ancu visità u monumentale di u mulinu di u ventu di u seculu XVII chì comprise u paisagem impresa incredibile di Kinderdijk. I posti di u paisaghju sò liberi; i penalità di accusazione s'apica solu à u mulinu di u visitante è i viaghji speċjali.

Cumu ellu

Cosa hè da fà in Kinderdijk

Dognu di manghja

L'opzioni di u dispunìbule sò limitati à Kinderdijk, ma i visitori anu puru cene in vicinu Rotterdam o Utrecht.